_26_

2K 238 4
                                    

"Chanyeol က ဘယ္တုန္းကမွ ဂီတကို ဝါသနာမပါခဲ့ဘူး.. ဒါမယ့္ ေငြအတြက္ သူဂီတာတီးၿပီး သီခ်င္းဆိုခဲ့ရတာ... ''

Dongho က ဖန္ခြက္ထဲက ေရကို ကုန္ေအာင္ေသာက္လိုက္ၿပီး သက္ျပင္းခ်လိုက္သည္...

"Baekhyun ah... မင္းတို႔ၾကားက ျပသနာေတြကို Hyung မသိပါဘူး.. ဒါမယ့္ သတင္းေတြ ဖတ္ရတာေတာ့ အေတာ္ေလး စိတ္မေကာင္းဘူး... Chanyeol က ငယ္ငယ္ထဲက မင္းကိုပဲ ခ်စ္ခဲ့တာ.. မင္းက Gay မဟုတ္ဘူး.. ေယာက်္ားခ်င္းမႀကိဳက္ဘူးလို႔ ႀကိဳက္သလို သက္ေသျပလို႔ရေပမယ့္ Chanyeol ကို စိတ္ဒဏ္ရာမေပးေစခ်င္ဘူး ''

စိတ္ဓာတ္က်စြာ ငံု႔ထားတဲ့ ေခါင္းဟာ အလိုလိုေမာ့ရင္း Hyung ကိုုၾကည့္လိုက္မိတယ္.. Hyung သိေနတယ္?

"အထက္တန္းတုန္းက Chanyeol ဟာ Hyung နဲ႔အရင္းႏွီးဆံုးပဲ.. Hyung သိသိခ်င္းတုန္းက Chanyeol ကို နားမလည္ခဲ့ေပမယ့္ သူ႔ဘက္က႐ွိေနေပးခဲ့တယ္... Hyung က လက္ထပ္ၿပီးသား.. မၾကာခင္မွာ ကေလးေလးလည္း ေမြးလာေတာ့မယ္.. တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို Hyung ရဲ႕ကေလးက အရာတိုင္းထက္ပိုၿပီး သေဘာက်ေနရင္ hyung အေတာ္ခံစားရမွာပဲ.. Hyung ... Chanyeol အတြက္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းျဖစ္ခ်င္တယ္.. သူ႔ဘယ္လိုခံစားရမလဲ သိေနလို႔ ပိုၿပီး စိတ္မေကာင္းဘူး.. Hyung ကူညီႏိုင္တာ ဘာမွမ႐ွိဘူးေလ... Hyung တစ္ခုပဲ ေတာင္းဆိုခ်င္တယ္.. မင္းဘက္က သူ႔ကို သူငယ္ခ်င္းထက္ မပိုဘူးဆိုရင္ေတာင္မွ သူ႔ကို ဒဏ္ရာရမယ့္ စကားေတြမေျပာပါနဲ႔ကြာ... ''

hyung ရဲ႕ စကားအ႐ွည္ႀကီးဆံုးေတာ့ စကားေျပာခ်င္ေပမယ့္ လည္ေခ်ာင္းထဲက အသံထြက္မလာဘူး... ေခါင္းသာတြင္တြင္ ညိတ္ျပေနမိေပမယ့္ ရင္ထဲမွာေတာ့ ေအာ္ဟစ္ငိုေနခဲ့ၿပီးပါၿပီ................

Manager hyung ကို စံုစမ္းခိုင္းမႈနဲ႔ သူ Studio မွာအလုပ္႐ႈပ္ေနေၾကာင္း သိရသျဖင့္ ေျခမခ်ခဲ့တာ လနဲ႔ခ်ီေနၿပီျဖစ္ေသာ ငယ္ငယ္က ေနခဲ့တဲ့ Park မိသားစုအိမ္ကို လာခဲ့မိတယ္ ... ဒီအိမ္က Chanyeol ေနေနတယ္ဆိုေပမယ့္ နဂိုက ၂ေယာက္လံုးေနတဲ့ေနရာမို႔ ကြၽန္ေတာ္သေဘာက်တဲ့ ဂီတတူရိယာေတြ႐ွိတဲ့ေနရာ... ကြၽန္ေတာ့္ အသံကိုဖမ္းလို႔ရမယ့္ recording studio.... ေနာက္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔အခန္း... အရာအားလံုးဟာ ႐ုပ္႐ွင္ျပေနသလို ငယ္ဘဝကို ျမင္ေယာင္ေနေစတယ္... ဒီအခန္းမွာ ေနတုန္းက Omma ရဲ႕ ထမင္းစားဖို႔လာေခၚတာကို အျမဲၾကားခဲ့တယ္... ဒီအခန္းမွာ ငယ္ရြယ္ၿပီး မရင့္က်က္တဲ့ ကေလး၂ေယာက္ရဲ႕ ဘဝေတြ႐ွိေနတယ္..

Out Of The BromanceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu