[Zawgyi version]
"တကယ္ !!! "
အမေလးဟဲ့ .. တစ္ေက်ာင္းတည္းတက္ၿပီး Tao ကိုပဲၾကည့္ေနလားမသိဘူး ... အခုမွအသစ္အဆန္းလိုထေအာ္ေနတာမ်ား လန္႔ေတာင္လန္႔တယ္ ..
"အင္း ... ငါလည္းမခံစားႏိုင္ေတာ့လို႔ သူ႔ကိုဖြင့္ေျပာလိုက္တာ ... သူကေျပာတယ္ အဲ့ဒါဆိုတြဲၾကတာေပါ့တဲ့ .. "
"Kyungsoo ကေလ ??? "
"ေအး ... ဒါမယ့္ ငါလည္းအလိုက္တသိ လၽွဳိ႕ဝွက္ေပးထားပါတယ္ .. သူရွက္မွာစိုးလို႔ "
"ငါမသိတာ အဲ့ဒါေၾကာင့္ကိုး "
တစ္ခြန္းေျပာတိုင္း တအံ့တဩ မွတ္ခ်က္ေပးေနရင္ အေကာင္ပဲ Yifan ေကာင္ေပါ့ .. Baekhyunee နဲ႔ Kyungsoo က လမ္းထိပ္မွာ အေအးသြားဝယ္ေပလို႔ပဲ မဟုတ္ရင္ ဒင္းလုပ္ပံုနဲ႔က ဖိနပ္နဲ႔ရိုက္ခံရေတာ့မယ္ ... အရင္တုန္းက ႏွပ္ေခ်းတြဲေလာင္းနဲ႔ ေရခဲမုန္႔လုစားတဲ့ ေကာင္ေတြက အခုေတာ့ ရည္းစားေတြ ဘာေတြနဲ႔ ဟုတ္ေနတာ ...
"မင္းေရာ အဆင္ေျပရဲ႕လား Chanyeol "
Yifan ေကာင္ သူမ်ားကို စပ္စုအၿပီး ကိုယ့္ဘက္လွည့္လာၿပီေလ ...
"ေျပပါတယ္ ... ေျပေအာင္ေနရတာေပါ့ .. အိမ္ေလးကက်ဥ္းေပမယ့္ ငါတို႔၂ေယာက္အတြက္ေတာ့ အေတာ္ေလးကို အဆင္ေျပတာပါကြာ .. "
တကယ္ပါ .. ပင္ပန္းေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ့္မွာ Baekhyunee ရွိေနေသးတယ္ဆိုတဲ့စိတ္နဲ႔ အားတင္းထားရတာ .. သူနဲ႔သီးသန္႔ကမ႓ာေလးတစ္ခုကို ဖန္တီးထားႏိုင္လို႔ အရမ္းေက်နပ္မိတယ္ ...
"လိုတာရွိရင္ေျပာပါကြာ .. ငါတို႔လည္းရွိေနတာပဲဟာ "
Jongin က အားေပးႏွစ္သိမ့္သလိုေလး ေျပာလာသည္ ...
"ျပန္လာပါၿပီ ... "
ခပ္စူးစူးအသံနဲ႔အတူ လက္ထဲမွာ အေအးေတြကိုင္ရင္း ဝင္လာသူကို ခ်စ္စႏိုးေလးၾကည့္မိသည္ .. ဒူးအထက္သာသာ ဂ်င္းေဘာင္းဘီနဲ႔ ပန္းႏုေရာင္ဆြယ္တာကို ဝတ္ထားေသာ သူက ကၽြန္ေတာ့္မ်က္လံုးကို ဖမ္းစားထားသည္ေလ ... သူက အစ္ကိုတဲ့လား ??
"ငါ ... ေျပာစရာရွိတယ္ "
Kyungsoo ဆီကထြက္လာတဲ့အသံမို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုးက Kyungsoo ကိုၾကည့္ေနၾကသည္ ..
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...