_20_

2.1K 231 5
                                    

Studio ထဲကေန ထြက္လာတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ေနာက္ကေန ေျပးလိုက္လာၿပီး လက္ထဲထည့္ေပးသြားတဲ့ lollipop ကို ၾကည့္ရင္း အသံထြက္ရယ္မိသည္.... ကေလးဆန္ခ်က္ Chanyeollie ရယ္....

[Kakao talk]

*အိမ္မွာေစာင့္ေနတယ္*

သူနဲ႔တစ္အိမ္ထဲမေနျဖစ္ခဲ့တာ ၾကာခဲ့ၿပီ ... သူ႔အိမ္မွာသြားေနလို႔မျဖစ္သလို ကိုယ့္အိမ္မွာလည္း ေခၚထားလို႔မျဖစ္ဘူးေလ... နဂိုတည္းက ေထာက္ျပခ်င္ေနတဲ့ မီဒီယာေတြက ႐ွိေနတာကိုး .... အိမ္မွာေစာင့္ေနတယ္ဆိုေတာ့လည္း အိမ္ျပန္ေျပးရေတာ့တာေပါ့ .... အိမ္တံခါးဖြင့္လိုက္တာနဲ႔ ေမႊးပ်ံ့ေနတဲ့ အနံ့ေျကာင့္ သူတစ္ခုခုခ်က္ေနမွန္းသိလိုက္တယ္ .... Drama ေတြထဲမွာ ပါေနက်ျဖစ္တဲ့ မင္းသမီးက မင္းသားကို ခါးေလးဖက္ၿပီး႐ိုတာမ်ိဳး ကိုယ္လည္း လက္တည့္စမ္း ပစ္လိုက္သည္...

"ေရာက္လာၿပီလား? ညစာက အဆင္သင့္ျဖစ္ၿပီ... "

"ဒီလိုေလး တစ္သက္လံုး ဖက္ထားလို႔ရရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲေနာ္ ''

"အဲ့ဒါဆို ကိုယ္က အလုပ္မလုပ္ရေတာ့ဘူးေပါ့... မင္းလည္း သီခ်င္းမဆိုေတာ့ဘူးေပါ့ ဟုတ္လား ''

ရယ္က်ဲက်ဲနဲ႔ ေျပာၿပီး ဖက္ထားတဲ့ Baek လက္ေလးကို အေပၚကေန ထပ္အုပ္ၿပီး ဆုပ္ကိုင္လာတယ္ ....

"Baekhyunee .... ''

" huh? "

"တပတ္ေလာက္ ကိုယ့္အတြက္အခ်ိန္ေပးႏိုင္မလား? "

ဒယ္အိုးထဲက ဟင္းေတြကို ပန္းကန္ထဲလွယ္ထည့္ရင္းေျပာလာေတာ့ သူ႔ေက်ာျပင္မွာ ကပ္ထားတဲ့ Baek မ်က္ႏွာက ခ်က္ခ်င္း ေ႐ွ႕ကို ေစာင္းၾကည့္လာတယ္...

"တပတ္ေတာင္? ဘာလုပ္မလို႔လဲ... ''

လက္ထဲက ပန္းကန္ကို ခ်ထားလိုက္ၿပီး Baek ဘက္ကို လွည့္လာၿပီး ခပ္တင္းတင္း ဖက္လိုက္ေတာ့ Baekhyun က သူ႔ရင္ခြင္ထဲမွာ နစ္ျမဳပ္ေနတယ္....

"ခရီးတစ္ခုေလာက္သြားခ်င္လို႔ .... ကိုယ္တို႔ တစ္ခုမွေတာင္ ခရီးမထြက္ဖူးဘူးေနာ္ .... ''

"Manager Hyung ကိုေမးၾကည့္လိုက္ဦးမယ္... ဒါမယ့္ေလ......... ''

"ဒါမယ့္?? "

"ဟို..... ခရီးသြားရင္ Manager hyung ကိုေတာ့ ေခၚလာရလိမ့္မယ္.. ေလဆိပ္မွာက လူေတြျမင္မွာေလ... တစ္ေယာက္တည္းသြားရင္ျဖစ္ျဖစ္... Chanyeollie နဲ႔ အတူသြားရင္ျဖစ္ျဖစ္ ေျပာခံရလိမ့္မယ္... သတင္းျဖစ္ေနလိမ့္မယ္... ''

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now