Chanyeollie ရဲ႕ ခ်စ္သူအျဖစ္ တရားဝင္ေနရာရထားတဲ့ အမ်ိဳးသမီးဟာ သူနဲ႔သိပ္ကို လိုက္ဖက္လြန္းတယ္.... ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ ကိုယ္ေယာက်္ားေလးျဖစ္ေနတာကို မုန္းမိတယ္.... ႏွစ္ေယာက္တြဲ ပြဲတက္တဲ့ပံုေတြ ျမင္တဲ့အခါ ဘာမွကို အလိုမက်ေတာ့ဘူး..... Public interaction သိပ္မျပတဲ့အေနနဲ႔ interview ေတြ မေျဖတာေတာင္မွ News ေတြမွာ သူတို႔သတင္းေတြပဲ တင္ေနတယ္ .... တခ်ိဳ႕ပြဲေတြမွာ MC ေတြက စလို႔႐ွက္ျပံဳးျပံဳးေနတဲ့ အျပံဳးေတြကို မုန္းတယ္... သူမရဲ့ အႏုပညာလႈပ္႐ွားမႈကိုေမးတဲ့အခါ ခ်စ္သူက Producer ဆိုေတာ့ လို႔ အစခ်ီခ်ီၿပီး ေမးတာႀကီးကို မုန္းတယ္... အမုန္းဆံုးအေမးကေတာ့ အဆိုးရြားဆံုး သတင္းေထာက္ဆီကေန သူမ အေမးခံလိုက္ရတဲ့ Chanyeol Ssi က ေယာက်္ားေလးခ်င္းတြဲတယ္လို႔ အရင္က ထြက္ခဲ့တဲ့ ေကာလဟာလေတြကို ဘယ္လိုျမင္လဲတဲ့... အဲ့ဒီသတင္းေထာက္ အနားမွာသာ႐ွိရင္ သူလာေပးတဲ့ မိုက္နဲ႔ ေခါင္း႐ိုက္ခြဲပစ္လိုက္ခ်င္တယ္..... လာေသးတယ္ ကြၽန္ေတာ့္ကိုပါ Chanyeol ခ်စ္သူရသြားေတာ့ အထီးက်န္ေနလား ဘာလား Baekhyun ေရာ ခ်စ္သူ႐ွိေနၿပီလား မ႐ွိဘူးဆိုေတာ့လည္း ဘယ္ေတာ့ေလာက္႐ွာမလဲတဲ့... ေနာက္ၿပီး Chanyeol ခ်စ္သူကို ဘယ္လိုျမင္လဲတဲ့.... ၿပိဳင္ဘက္လို႔ျမင္တယ္လို႔ ေျဖေပးလိုက္ရမွာ... ဘာက သူ႔ကိုေျပာင္းလဲသြားေစတာလဲ ဆိုတာ စဥ္းစားလို႔ကိုမရဘူး.. သူ႔ခ်စ္သူ ဆိုတဲ့သူကို concert ေတြမွာ ျဖတ္သြားျဖတ္လာ ေတြ႔ဖူးတာကလြဲရင္ အျပင္မွာ တစ္ခါမွ မေတြ႔ဖူးဘူး... ဝဋ္ဆိုတာလည္တတ္တယ္ လို႔ သူမ်ားေတြေျပာရင္ ခပ္ေပါ့ေပါ့ပဲ သေဘာထားခဲ့တာ.... အခုမွပဲ ဘယ္လိုဆိုတာသိရတယ္... ဆီပူထဲ ထည့္ေၾကာ္ခံရမွ ငရဲမဟုတ္ဘူး... seen ျဖစ္ၿပီး Reply မလာတဲ့ ဖုန္းကို စာပို႔ေနရတာလည္း ငရဲပဲ.... အမွားေတြထဲက အမွားဆံုးကေတာ့ လမ္းခြဲပီးတဲ့ေနာက္ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့အခ်ိန္ သူ႔ဆီျပန္သြားလို႔ရတယ္လို႔ ေလ်ွာ့တြက္ခဲ့မိျခင္းပဲ... သူမမွားပါဘူး... သူအျမဲတမ္းအတြက္ မွန္ကန္ခဲ့တယ္....
"Chanyeollie...... "
"ေအးရေအးနဲ႔ အထဲမဝင္ဘဲ ဘာလုပ္ေနတာလဲ? "
Company Dinner ကိုမလာဘူးထင္ထားတာ.... ဦးထုပ္ကေလး ငိုက္ဆိုက္နဲ႔ ေရာက္ခ်လာတယ္... ဆိုင္အျပင္မွာ ရပ္ၿပီး ေရာက္တတ္ရာရာ ေတြးေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္ကို အထဲမဝင္ဘူးလားတဲ့....
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...