_8_

3.2K 375 7
                                    

သူ႔ရဲ႕ Live လာေတာ့ ဆိုင္က TV မွာဖြင့္ထားၿပီး ဆိုင္ကဧည့္သည္ေတြကို Hyung က Cake အလကားေကၽြးရင္း Vote ေပးဖို႔ေျပာေပးတယ္ .... ၿပိဳင္ပြဲအတြက္ သူဆိုတဲ့ သီခ်င္းက Fly To The Sky ရဲ႕ Missing You ~~~ ၂၂ ေယာက္ထဲကေန ၇ေယာက္ပဲေရြးမွာဆိုေတာ့ သူ႔အတြက္စိုးရိမ္မိတယ္ .... ၆ေယာက္ထိမပါလာေတာ့ လူကငိုခ်င္လာၿပီ ... ၇ေယာက္ေျမာက္လူဟာ Baekhyun ဆိုတာ ေၾကညာေတာ့ မ်က္ရည္က သူေရာ ကၽြန္ေတာ္ေရာ အတူတူ က်လာတယ္ ... ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာဖို႔ သူ႔ဆီ Mic ေရာက္လာေတာ့ ....

"Chanyeollie .... ငါလုပ္ႏိုင္ခဲ့ၿပီ ... ငါ Debut လုပ္ၿပီး ငါ့အတြက္မင္းပင္ပန္းခဲ့သမၽွ ငါျပန္ျဖည့္ဆည္းပါ့မယ္ ... ငါ့အတြက္နဲ႔ မင္းအရမ္းကို ပင္ပန္းခဲ့ၿပီးၿပီ အခုငါျပန္ၾကည့္ရမယ့္ အလွည့္ပဲ ... အားလံုးအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ .... "

ေက်းဇူးတင္စကားမွာ ကၽြန္ေတာ့္ကို ထည့္ေျပာသြားလို႔ ေပ်ာ္ရတဲ့အျပင္ သူ႔အတြက္ဝမ္းသာမ်က္ရည္ဟာ အတားအဆီးမဲ့စြာ က်ဆင္းလို႔ေနတယ္ ... သူ႔ကိုအရမ္းပဲ ေတြ႕ခ်င္မိတယ္ ....

ဆိုင္သိမ္းခ်ိန္ ေျခလက္ေဆးၿပီး အိပ္ဖို႔လုပ္ေနတုန္း

[Msg ring]

Baekhyunee ♡♡♡
*ဆိုင္တံခါးလာဖြင့္ေပး ... ခ်မ္းေနၿပီ*

သူျပန္မလာေလာက္ေသးဘူး ထင္ထားေပမယ့္ ဆိုင္ေရွ႕ေရာက္ေနၿပီဆိုေတာ့ အလန္႔တၾကားနဲ႔ ေျပးဖြင့္ေပးမိတယ္ .. တံခါးဖြင့္လိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ဝုန္းကနဲ တြယ္တက္လာတဲ့ သူ ... သူ႔ကိုယ္ကမေလးေပမယ့္ ရုတ္တရက္ ခြစီးခံလိုက္ရေတာ့ မလဲက်ေအာင္အျမန္ထိန္းလိုက္ရတယ္ ... အျမန္ထိန္းလိုက္တယ္ဆိုရင္ပဲ ေနာက္ထပ္က်ေရာက္လာတာက ႏႈတ္ခမ္းေပၚကို စိုစိုအိအိ အရာတစ္ခု ... ပူထူၿပီး ဘာေတြျဖစ္ေနမွန္း အေျခအေနကို သေဘာေတာင္မေပါက္ေသးခင္မွာပဲ .. ကိုယ္ေပၚကျပန္ဆင္းသြားတယ္ ...

"ငါDebut ခြင့္ရၿပီ Chanyeollie ... ငါအထက္တန္းစာေမးပြဲမေျဖခင္ Debut Song ထုတ္မယ္လို႔ Agency ကေျပာလိုက္တယ္ ... မင္းနဲ႔အတူ စာေမးပြဲေျဖၿပီးရင္ မင္းကို တကၠသိုလ္တက္ခိုင္းမယ္ ... မင္းဘြဲ႕ရေအာင္လုပ္ရမယ္ေနာ္ ... "

သူ႔အိမ္မက္ေတြတကယ္ျဖစ္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတြးေပးေနတဲ့ သူဟာ အသည္းယားစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ခ်စ္စရာပါ ...

Out Of The BromanceWhere stories live. Discover now