"Chanyeollie.... ဘာလုပ္ေနလဲဟင္ "
၂ပတ္ ၾကာၿပီးမွ ေျပာရတဲ့ ပထမဆံုးဖုန္း call ပါ.. သူဖုန္းနံပါတ္ေျပာင္းလိုက္ၿပီ... ေအးေပါ့ေလ.. သူက သာမန္လူမွမဟုတ္ေတာ့ဘဲ...
"အခုလား? သီခ်င္းသြားဆိုမလို႔ေလ... Baekhyunne ဘာလုပ္ေနလဲ အခု "
"အကေလ့က်င့္ေနတာ ခဏနားလို႔ေလ... Chanyeollie... မင္းဆီကို လိပ္စာတစ္ခုပို႔လိုက္မယ္... ဘယ္သူမွမသိေအာင္ လာခဲ့ေနာ္.. အခုေတာ့ ေခၚေနလို႔သြားေတာ့မယ္.. bye "
လိုင္းက်သြားၿပီျဖစ္တဲ့ ဖုန္းကိုၾကည့္ရင္း တိုးတိုး ေရရြတ္မိတယ္..
"လြမ္းတယ္ Baekhyunee ရယ္.. "
ဂီတာေလးလြယ္ရင္း အခ်ိန္ပိုင္းအလုပ္ျဖစ္တဲ့ စားေသာက္ဆိုင္ကို ထြက္လာခဲ့ျဖစ္တယ္... ဆိုင္မွာ ခါတိုင္းလိုပဲ ကြၽန္ေတာ့္ အသဲတံုးအတြက္ ေရးထားတဲ့ သီခ်င္းေလးေတြကို ဆိုရင္း ဝင္ေငြ႐ွာရတာေပါ့ေလ....
"Chanyeol.. မင္းကို လူတစ္ေယာက္ကေတြ႔ခ်င္လို႔တဲ့ "
Waiter အစ္ကို လာေျပာေတာ့ စင္ေနာက္ဘက္ကေန ထိုလူ႐ွိရာ အျပင္ဘက္ကို ထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္...
"မင္းနာမည္ Park Chanyeol ေနာ္.. ခုနက သီခ်င္းက ဘယ္သူေရးထားတာလဲ? "
"ဗ်ာ! ကြၽန္ေတာ္ေရးတာပါ.. ဘာလို႔လဲ? "
လူလတ္ပိုင္းအရြယ္ ထိုလူက ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပံဳးျပရင္း
"မင္းေရးထားတဲ့ တျခားသီခ်င္းေတြ႐ွိေသးလား? "
"ဟုတ္ကဲ့... ႐ွိ... ပါတယ္"
"ဒီလိုပါ.. Hyung က သီခ်င္းေရးဆရာပါ.. မင္းရဲ႕သီခ်င္းကို သေဘာက်တဲ့အတြက္ အသံုးျပဳခ်င္လို႔ပါ... Hyung ရဲ႕ Agency က Solo Artist အတြက္ မင္းရဲ႕ သီခ်င္းကို အသံုးျပဳခ်င္တယ္... မင္းသေဘာတူမယ္ဆိုရင္ေပါ့.. "
ဘယ္လိုေျပာရမလဲ? ေရကန္အသင့္ ၾကာအသင့္လို႔ေျပာရမလိုပဲ... ကြၽန္ေတာ္ဒီအႏုပညာကို ဝါသနာမပါေပမယ့္ ေငြေၾကးဆိုတဲ့ ကိစၥကိုေျဖ႐ွင္းဖို႔ ဒီအလုပ္က အဆင္ေျပလို႔ေနတယ္... ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းကို အသံုးျပဳမႈက ဇာတ္ဝင္ေတးအတြက္တဲ့ေလ.. ကြၽန္ေတာ္လိုက္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ သူတို႔ Agency က အရမ္း နာမည္မႀကီးေပမယ့္ နာမည္မ႐ွိတဲ့ agency မဟုတ္ဘူး... Taekwon Hyung က ကြၽန္ေတာ့္သီခ်င္းအတြက္ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ producer လုပ္ေစတယ္.. လူေကာင္းနဲ႔ဆံုရတာပါေလ... ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ပထမဆံုး ပြဲဦးထြက္သီခ်င္းကို ကြၽန္ေတာ္သေဘာက်တဲ့ idol Hwanhee Hyung ကဆိုတာ... Drama ေၾကာင့္ေရာ Idol ေၾကာင့္ပါ ကြၽန္ေတာ့္ OST ေလးက ေအာင္ျမင္ခဲ့တယ္...
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...