*** Baekhyun's point of view ***
"Baekhyunee!!!!! မင္းဘယ္လိုဒါကို? Huh? "
အံျသေနတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာကို ကြၽန္ေတာ္ ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကည့္ေနမိသည္... မေတြ႔တာၾကာလို႔လားပဲ.. ပိုၿပီးၾကည့္ေကာင္းလာၿပီး ေယာက်္ားပီသလာသည္...
"ငါဒီႏွစ္ေတြမွာ ရသမ်ွပိုက္ဆံနဲ႔ဝယ္ထားတာ.. ဒီအိမ္ေလးမွာ မင္းေမြးကတည္းကေနတယ္.. မင္းအေမနဲ႔အမွတ္တရေတြ႐ွိခဲ့မယ္.. ၿပီးေတာ့ ငါတို႔မိသားစု အမွတ္တရလည္း႐ွိတယ္.. ဒီအိမ္ကို မင္းဘယ္ေလာက္ခ်စ္မွန္း တန္ဖိုးထားမွန္း ငါသိတယ္.. မင္းေက်းဇူးကိုဒီနည္းနဲ႔ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဆပ္ခ်င္လို႔ပါ "
ကြၽန္ေတာ့္စကားကို ၾကားေတာ့ ဝဲေနတဲ့ သူ႔မ်က္ရည္ကို က်မလာေအာင္ ဖိသုတ္လိုက္ၿပီး
"လူေတြဘာလို႔ surprise လုပ္ခံရရင္ငိုလဲ ငါစဥ္းစားမရခဲ့ဘူး.. အခုေတာ့ အဲ့ခံစားခ်က္ကို ငါသိလိုက္ၿပီ "
သူနဲ႔အတူ အိမ္ထဲဝင္ေတာ့....
"ငါေလ အေဖတို႔အခန္းကို အရင္ကလိုပဲ ထားထားတယ္... ၿပီးေတာ့ ငါ Studio အေသးေလးထည့္ထားတယ္.. ဒါေလးေတာ့ ငါ့ကိုခြင့္လႊတ္ပါ... က်န္တာအားလံုးကို အရင္ကအတိုင္းပဲ ထားထားတယ္... ဘာမွမေျပာင္းထားဘူး"
ကြၽန္ေတာ့္စကားၾကားေတာ့ သူက အေပၚထပ္ကိုေျပးတက္သြားသည္... သူ႔ေနာက္ကေျပးလိုက္သြားေတာ့ သူက အရင္သူ႔အခန္းကိုဖြင့္ဝင္ကာ အိပ္ယာေပၚမွာ ထိုင္ေနသည္... ကြၽန္ေတာ္ဝင္လာေတာ့...
"ေတာ္ေသးတယ္... ဒီအခန္းေလးကို မခြဲလိုက္လို႔... လာထိုင္ပါလား? "
ကြၽန္ေတာ္သူ႔နားကို သြားထိုင္လိုက္ပါတယ္.. အမွန္တိုင္းေျပာရရင္ အရြယ္ေရာက္သြားတဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အခန္းခြဲဖို႔ စဥ္းစားမိပါေသးတယ္.. ဒါမယ့္ အရင္အတိုင္းလုပ္ထားတာဆိုၿပီး လိမ္ေျပာၿပီးပဲဖစ္ျဖစ္ သူ႔အနားေနခ်င္လို႔ပါ..
"Baekhyunee... ဒီအခန္းေလးမွာ ငါတို႔ေတြ ရန္ျဖစ္လိုက္.. ျပန္တည့္လိုက္နဲ႔ အမွတ္တရေတြ႐ွိခဲ့တယ္ေနာ္... "
မူလတန္းအရြယ္ေလာက္က အခန္းထဲက စာအုပ္စင္ၿပိဳတဲ့ထိ ေခါင္းအံုး႐ိုက္ပြဲ.. နပန္းလံုးပြဲ စတဲ့ သတ္ပြဲေတြ ဆက္ခဲ့တာ... တည့္သြားေတာ့လည္း ဒီအခန္းထဲမွာပဲ ရယ္လိုက္ေမာလိုက္နဲ႔... ကြၽန္ေတာ့္ဘဝရဲ႕ အေပ်ာ္ဆံုး အခ်ိန္ေတြေပါ့...
YOU ARE READING
Out Of The Bromance
Fanfiction[Zawgyi × Unicode version] ငါတို႔ၾကားထဲမွာ ကာထားတာ နံရံမဟုတ္ပါဘူး... တံခါးတစ္ခ်ပ္ပါ... မင္းအခ်ိန္မေရြးထြက္လာခဲ့ပါ... ငါေစာင့္ေနမယ္... ညီအစ္ကိုဆိုတဲ့ ပတ္သတ္မႈရဲ႕ အျပင္ဘက္မွာေပါ့...