Capitolul 11

11 1 6
                                    

Ajung din nou pe holul friguros al liceului, în fața cabinetului de engleză și dau ochii cu Kate.

"Ești gata de test?" mă întreabă ea."Defapt tu nici nu ai nevoie de pregătire, oricum ești cea mai bună din clasă la materia asta."

Îi zâmbesc.

"Cu ocazia asta mă poți ajuta și pe mine."

"Ce subtilă ai fost." zic eu.

"Știi doar că eu sunt mereu subtilă."

Nu mă întrebați de ce dar cuvântul "subtil" mă amuză, mai ales dacă îl pronunți într-un mod anume.

"Şi ce ai făcut în foişor?" adaugă.

Ăăă...ştii tu, am intrat acolo ca orice om normal, într-un mod mai mult sau mai puțin absurd am dat de Daniel, care mi-a spus că sunt un trandafir şi care m-a sărutat la urma urmei...chestii obişnuite.

Stai, ce?

"Eu...am citit." zic cu o voce uşor tremurândă."Da, am citit."

"Ce anume?"

Ăăă...ce am citit? Ce am citit?

"Shape Shifted." răspund.

Kate se uită la mine de parcă ar şti că mint.Sigur ştie ceva, oricum.Nu ştiu de unde naiba, dar ştie ceva.

"Ai terminat cartea aia, ții minte?"

"Voiam să spun că am învățat la mate, scuze."

"Tu nu înveți niciodată la mate pentru că nu înțelegi ceea ce înveți."

"Am zis mate?Voiam să spun engleză."

"Ce ai făcut mai exact în foişor?" întreabă mai apăsat și își micșorează ochii.

Oftez puternic.La urma urmei, de ce nu i-aș spune? Nu văd de ce m-aș ascunde de ea.

"M-am întâlnit cu Daniel.Și el chiulea...dar de la engleză."

"Nu îi place engleza?"

Da, fix asta era important, Kate.Aplauze ție.

"Deloc." răspund.

"Se pricepe la mate?"

"Mai bine decât noi două la un loc."

Prietenei mele i se luminează ochii căprui de parcă ar fi câștigat cine știe ce excursie în jurul lumii.

"Asta e super, Aileen!Știi ce poate însemna chestia asta?"

Nu spun nimic și aștept să continue.

"Că ați putea lucra împreună.Știi, cunosc o tipă care a făcut cândva pregătire cu cineva la nu știu ce materie și a ajuns să se îndrăgostească de persoana cu care se pregătea.Până la urmă s-au căsătorit."

"Nu mă gândesc de pe acum la căsătorie."

Mă lovește prietenește cu pumnul în umăr.

"Revino-ți din momentul de blondă.Ai înțeles ce vreau să spun aici."

"Că aceste "pregătiri" m-ar apropia mai mult de el?"

"Exact."

"Asta e bine.Pentru că deja am vorbit cu el pe tema asta.A fost vorba că ne pregătim unul pe altul.Mi-a zis că pot să îl iau la bătaie dacă nu iau notă mare în teză și în simulările examenelor finale.Știe sigur că pot face asta."

"Să faci ce anume?"

"Să îl iau la bătaie." zic râzând." A aflat că m-am bătut cu Addy pe hol."

Next ShiftingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum