Capitolul 43

4 0 0
                                    

După aproximativ o oră, ni se acordă o pauză.Mă duc după Kate, în stânga scenei, și ne ducem împreună afară.Nu contează că e frig.Suntem într-un loc destul de izolat de vânt, iar conversația asta sunt sigură că nu va dura prea mult.Cel puțin, nu mai mult decât ne este acordat timpul liber.

"Deci, care e vestea aceea bombă pe care voiai să mi-o dai?" încep eu.

"Ești gata să afli?" răspunde Kate entuziasmată.

"De asta mă aflu aici."

"Deci ține-te bine."

"Mă țin bine.Spune odată și nu mă mai ține în suspans." râd.

"Ok, ok.M-am cuplat cu Tyler."

Ochii mi se fac mari de surprindere și bucurie.

"Serios? Asta da veste bombă, Kate!"

Momentul de exaltare ne este întrerupt de al meu telefon care vibrează, din nou.

Daniel : Ai auzit că Tyler s-a combinat cu Kate?

"Văd că i-am luat-o înainte." spune prietena mea.

"Se pare că Tyler e la fel de bucuros ca și tine, din moment ce i-a dat deja vestea lui Daniel.Stai puțin să îi răspund."

Aileen : Ești conștient că Kate e prietena mea cea mai bună și că între fete bârfele și veștile circulă mai repede, nu?  scriu și pun un emoticon care râde.

Daniel : Sunt perfect conștient de aspectul ăsta.Ce ar fi să mergem toți patru la film? Facem o ieșire de grup?

Oricum aveam ori eu, ori Kate ideea asta mai demult, așa că...de ce nu?

Aileen : Bestială idee.Vorbește cu Tyler.

Daniel : În regulă.Și dacă tot facem asta, vin împreună cu Tyler să vă luăm pe amândouă de la voluntariat, bine? Și dacă o să avem chef, mai ieșim după pe undeva.

Aileen : Perfect.Vorbesc eu cu Kate.Ne vedem.

"Facem o ieșire în patru la un film?" îmi întreb prietena după ce îmi bag telefonul în buzunarul de la blugi.

"Adică eu cu Tyler împreună cu tine și cu Daniel?"

"Da."

I se lărgește zâmbetul pe care îl avea deja.

"Poți să fii sigură că vin.Oh, uite, am primit și eu mesaj de la Tyler. Văd că se mișcă repede băieții cu planurile."

"Uneori, mai repede decât noi.O să vină ei să ne ia."

"Perfect.Rămâne stabilit."

"Să știi că mă bucur super mult pentru tine." îi spun.

Kate începe să țopăie și să bată din palme ca un copil mic ce se bucură că primește dulciuri, apoi mă ia în brațe.

"Mă bucur așa de mult că ieșim în sfârșit cu toții!" zice ea.

"Ai să vezi ce o să ne distrăm! Acum hai să mergem înăuntru.Se cam termină pauza noastră."

"Presimt că orele astea două care au rămas vor trece foarte repede."

. . .

După terminarea concertului, Kate vine în dreapta scenei ca să plecăm.

"Stați așa, fetelor.Ies și eu odată cu voi." spune Isaac.

"Bine.Dar a vorbit vreunul dintre voi cu Holden? Știe că plecăm? Și tu nu ar trebui să pleci odată cu el?" întreb eu.

Next ShiftingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum