Tyler mă trage de braț după el din școală iar eu sunt cât pe ce să fac cale-întoarsă.Nu sunt pregătit pentru o ceartă cu Aileen în mijlocul holului.Nu sunt pregatit pentru lacrimile ei și nici pentru ale mele.Mă simt ca un laș și din cauza asta, în drum spre clasa ei, mă opresc din mers.
"Nu pot să fac asta." îndrăznesc să spun.
"Unde e acel Daniel Wolf care nu se ferea din calea unei provocări pe care îl știam eu cândva?"
Plec privirea în pământ și ridic din umeri.
"S-a împiedicat și a căzut direct în bot." răspund.
"Și odată cu plonjonul tău direct în bot ți s-a strivit și masculinitatea? Ce naiba, nu mai ești în stare nici să vorbești cu o fată oarecare?"
"Ba da.Dar problema e că ea nu-i o fată oarecare.Dacă ai cunoaște-o mai înțelege."
Tyler privește în sus și pare că stă pe gânduri.Apoi începe să bolborosească de parcă ar fi cunoscut-o pe Aileen cu mult înaintea mea.
"Deci vrei să spui că e genul ăla de fată diferită pe care toți ar considera-o ciudată care nu se lasă ademenită de băieți și care e în stare să se încaiere în mijlocul unei ore de curs cu o persoană care o enervează?"
Rămân mască.Zici că Aileen ar fi soră-sa sau ceva de genul ăsta.
"Și că e totuși o fată sensibilă cu un suflet fragil care nu își dorește ca detaliul ăsta despre ea să fie cunoscut de nimeni?"
Îmi plec privirea în pământ,iar Tyler ia gestul meu drept un mare și răspicat "da".
"Am avut și eu de a face cu o fată de genul ăsta.Știi foarte bine că am fost și eu implicat în pariuri de astea de rahat, și nici acum nu fac rost de bani din surse foarte normale.Chestia asta a ajuns să o ucidă.Am fost un prost că am implicat-o în astfel de treburi murdare.A ajuns să fie răpită de cei cu care m-am amestecat, violată și apoi ucisă.Nu îmi pot scoate imaginile alea din cap.Iar acum regret amarnic și..."
A luat-o personal.De asta insistă atât de tare.
"Nu vreau să treci nici nu prin aceleași chestii."
De când a devenit el atât de sensibil?
"Nu e nevoie să o iei atât de personal, Tyler..." bolborosesc eu.
"Știu.Dar suntem prieteni de o viață și îmi pasă de tine.Acum mișcă-ți naibii fundul și împacă-te cu fata ta.Nu merită niciunul dintre voi să își distrugă psihicul din cauza asta."
Fata ta.
Cuvintele astea mă duc pur și simplu cu gândul la mine și la ea, undeva în viitor, locuind împreună.Mă duc cu gândul la ea stând pe patul nostru cu un hanorac de al meu pe corpul ei de înotătoare, cu șuvițele-i blonde prinse într-un coc răvășit și cu o carte în mână.Mă gândesc la mine stând în pragul ușii și uitându-mă la ea.
Mă gândesc la trupul meu lipit de al ei și cum îmi șoptește la ureche faptul că e a mea.
Mă gândesc că, naiba să mă ia, e fata mea și trebuie să fac ceva în privința asta ca să rămână așa.
Doar că nu știu ce să fac și nici cum.
"M-aș fi împăcat cu ea dacă nu mi-ar fi cerut o pauză." spun.
"Mai dă-o naibii de pauză! Tu chiar vrei să îi acorzi suficient timp să se gândească dacă să se despartă de tine de tot sau nu? Trezirea la realitate, Daniel! Fii bărbat, pentru numele lui Dumnezeu! Ești un Wolf, ceea ce înseamnă că nu trebuie să te dai bătut.Un lup nu se dă bătut."
CITEȘTI
Next Shifting
Teen FictionCălcând pe urmele părinților ei, Aileen Smith, în vârstă de 18 ani, munceşte din greu în scopul de deveni un nume cunoscut în istoria înotului de performanță.Viața ei se împarte între şcoală, prieteni şi antrenamente, având o rutină cărora mulți din...