Capitolul 48

2 0 0
                                    

E marți.

Cu tot cu ziua de azi, mai am trei zile până la operație.

Ar trebui să am emoții?

Ei haide, Aileen, nu e ca și cum o să vină chirurgul și o să te opereze cu un fierăstrău.

Defapt, nu am nicio idee despre modul în care se desfășoară o operație de miopie.Presupun că din cauza asta nu ar trebui să îmi fie nici frică, nu?

Oricum nu am idee ce mă așteaptă.

Dar, mai am trei zile până atunci.

Trei zile care se scurg extrem de repede.Trei zile în care nu fac nimic altceva înafară de a mă duce la școală, la antrenamente, eventual pe la voluntariat, de a mai vorbi puțin cu Daniel și bineînțeles, de a scrie.

Mai știți când am spus că e marți? Deja e joi.

. . .

PERSPECTIVA LUI DANIEL

Cu o zi mai devreme...

Pentru că sunt mort de foame, nu le am cu bucătăria și mă plictisesc, mă decid să îi sun pe Tyler și pe Mason, pentru e ieși cu toții undeva să mâncăm.

"Ce zici să îi chemăm cu noi și pe Jaden și Xander?" sugerează Tyler prin telefon.

"Sună bine.Ieșim "ca între băieți" ?"

"Ieșire ca între băieți să fie." zice Tyler."Și acum vine partea în care te întreb unde să ieșim."

"Nu știu.Hai să ieșim la o pizza, oricum primul lucru pe care l-am stabilit a fost că mergem să mâncăm, corect?"

"Corect."

"Ne întâlnim toți cinci la localul din centru."

"Bine, pa."

Cum nu am făcut altceva astăzi după școală decât să atârn prin pat, mă ridic și îmi caut niște haine curate.Îmi iau niște blugi, un tricou și un hanorac, peste care arunc o geacă.Ajung la localul cu pricina, din păcate ultimul (nu, nu îmi era dor de trafic), și dau de Tyler, Mason, Jaden și Xander.

"A apărut străinul!" râde Xander.

"Heei, dar am avut șansa că se cunoaștem...în urma unui eveniment nefericit." mă hilizesc și eu.

"Așa e.Dar te numesc străin pentru că nu te-am mai văzut de atunci."

Mă așez și eu jos.

"Adevărat."

"E bine că am apucat și noi să ne vedem cu toții...fără să avem parte de incidente." spune și Mason.

"E ciudat totuși, școala nu ar trebui să ne împiedice să avem și o viață socială." zic eu. "Acest ultim an ne ocupă mult din timp."

"Eu m-am lăsat de școală." zice Tyler.

"Eu am terminat-o.Știți doar că sunt cu câțiva ani mai mare ca voi." adaugă vărul său.

"Eu nu m-am lăsat." spun și eu.

"Nici eu." zic Mason și Xander la unison.

"Dar vin examenele finale." adaug. "În patru luni începe măcelul."

"Nici nu vreau să mă gândesc." spune Xander.

"Eu nici atât." zice Mason.

"Ați comandat mâncare?" schimb eu subiectul.

Next ShiftingUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum