La câteva ore după ce semnez fișa de înscriere și sunt deja cu ceva alcool la bord, începe numărătoarea inversă până la miezul nopții.Ciocnesc cu prietena mea cea mai bună și ne urăm un "La mulți ani!" cum se cuvine.
Nu, nu m-am îmbătat.Aproape că sunt imună la alcool.
Și iată, un nou capitol din viața mea a început.Primul capitol din doisprezece.Prima pagină din trei sute șaizeci și cinci.După cum am mai menționat, nu o să încep cu rahatul ăla de genul "un an nou, o nouă eu".Nu e ca și cum pășesc într-o mașină a timpului sau nu știu ce aparatură din viitor și mă transform brusc în altcineva.
Dar, știu că o să fac din anul ăsta o perioadă extraordinară din viața mea.O să scap de depresie, o să slăbesc (sper), poate dă Domnul și mă înalț (și aici sper la fel de mult), ceea ce e puțin probabil dar știm cu toții că speranța moare ultima.Aaa...și să mă împac cu Daniel...ar fi drăguț, zic.
Și să trec la mate.
Și...să continui să muncesc pentru a ajunge un nume cunoscut în istoria înotului.Dar asta nu e o chestie care se rezolvă într-un singur an.E un efort îndelungat.
Dar până la toate astea, nu o să fac în vacanța asta altceva decât să mă relaxez.Atât.Nu o să mă gândesc la nimic și la nimeni.În fond, am tot timpul din lume să mă stresez atunci când începe școala.Antrenamente nu am decât o singură dată pe zi pe perioada vacanței, nu două pe zi, cum ar trebui să am în mod normal.Așa că totul e lejer.Poate am timp să mai citesc ceva.
Sau să scriu? Și așa mă gândeam la chestia asta când vorbea tata despre Shape Shifted.
Chiar asta cred că o să fac în perioada care urmează.O să îmi înșir gândurile și toate chestiile pe care le-am simțit în ultima vreme pe foile de hârtie.O să îmi descarc nervii prin scris.
Știu că am probleme de exprimare, dar asta e una dintre șansele mele pentru a lucra cu ele și pentru a scăpa, eventual, de acestea.
Un fel de continuare la ceea ce a scris tata.Cum ar fi...ceva din perspectiva copiilor săi.Din perspectiva mea mai mult.Narațiune bazată pe întâmplările și pe toate rahaturile prin care trec.
Dar, până la toate astea, vreau să îmi fac un tatuaj.
Acel moment când ești Aileen și rezoluțiile tale pentru anul nou sunt un dezastru complet la tine în cap.
Peste câteva zile, mă gândesc să îmi pun planul de a mă tatua în aplicare.Vorbesc cu tata și îi spun să apeleze la Eliott.În câteva ore mă prezint în salonul de tatuaje.
"Salut.Ăăă...eu sunt Aileen, fiica lui Hayden Smith."
"Salut, salut! Haide, te așteptam."
Mă așez pe scaunul din salon.Încă mă gândesc dacă e o idee bună.
Da, e o idee bună.
"Și...ce îți fac astăzi?"
Am scos ceea ce vreau să îmi tatuez pe o foaie.Am găsit citatul de care am nevoie exact în fontul pe care îl vreau.
"Uite, vreau să îmi scrii citatul ăsta."
Îi înmânez foaia.
"If you're going through hell, keep going. (1)Am mai auzit fraza asta undeva." spune Eliott."Și-a mai tatutat-o cineva la mine cu ceva timp în urmă."
"Serios? Cine?"
Eliott își trece o mână prin părul care a început deja să îi încărunțească.
CITEȘTI
Next Shifting
Teen FictionCălcând pe urmele părinților ei, Aileen Smith, în vârstă de 18 ani, munceşte din greu în scopul de deveni un nume cunoscut în istoria înotului de performanță.Viața ei se împarte între şcoală, prieteni şi antrenamente, având o rutină cărora mulți din...