Hayden face ochii cât cepele.Da , știu, nici măcar mie nu îmi vine să cred ceea ce tocmai am spus.
"Și crezi că ești în stare să faci asta?" mă întreabă el.
"Sunt mai mult ca sigur.Sunt în stare de multe chestii."
Dă din cap aprobator.În sfârșit văd și eu cum e să fie un adult de acord cu deciziile tale.
"Asta e super.Cu ocazia asta, poate treci mai des pe aici." îmi zâmbește.
"Cu cea mai mare plăcere."
Mă uit la ceasul de la telefon și realizez că a trecut mai bine de o oră de când stau de vorbă cu Hayden.E în regulă, conversațiile cu persoane noi îmi prind bine.Îmi termin ceașca de cafea iar în secunda următoare văd cum ușa de la bucătărie se deschide.Apare Aileen, surprinsă să mă vadă alături de tatăl ei.Hayden râde puțin când o vede și se întoarce spre mine :
"Cred că la cum ne-am întins cu vorba am și uitat să te întreb cum de ai venit aici și unde e Aileen."
"Am dormit până acum." intervine ea."M-am simțit rău la școală și aveam nevoie de odihnă."
"Te-ai simțit rău? De ce?"
"Știi că am probleme mari cu căldura, tata."
Hayden se apropie de ea și își lipește o palmă de fruntea ei.
"Nu prea ai febră.Cred că un duș răcoritor ți-ar prinde bine.Eu asta obișnuiam să fac dacă îmi era prea cald." îi sugerează.
"Exact asta o să fac, dar stai puțin să mă dezmeticesc.Mă simt mai bine oricum."
Aileen bea o cană mare de apă rece, apoi spune :
"Mă bucur că v-ați cunoscut.M-ați scutit de introducerea aia ciudată dintre tatăl meu și prietenul meu."
Atât eu cât și Hayden, începem să râdem.Sincer, cred că a fost mult mai bine faptul că l-am cunoscut pe cont propriu, altfel ar fi fost o situație destul de incomfortabilă atât pentru ea cât și pentru mine.
"Ai fi surprinsă câte avem în comun." îi zic eu.
"Exact.Și hei, ți-am zis eu că îl cunosc pe tatăl lui." îi spune Hayden lui Aileen."Apropo, știai că s-ar putea să se mute în blocul de alături?"
La naiba, Hayden, ce îmi faci?
Aileen face ochii mari și se uită la mine.
"Serios? Nu știam asta, Daniel."
Wow, de ce am senzația că tonul ei a devenit ușor nervos? Are impresia că i-am ascuns chestia asta?
Îmi scarpin ceafa și mă uit pentru scurt timp în jos.
"Ăăă... a fost o decizie pe moment.De asta nu știai.Urma să îți spun oricum.Mă gândeam să fac asta ca să scap de ai mei, cunoști și tu relația mea cu ei."
O văd cum se relaxează.Deci exact ăsta era motivul pentru care a folosit tonul ăla.
Hayden ne întrerupe pentru scurt timp și se scuză, spunând că în ultima vreme a devenit extrem de somnoros și că se duce în dormitor pentru un pui de somn de prânz.După ce pleacă, Aileen mă ia de mână și mergem în dormitorul ei.
"Deci, să înțeleg că discuția cu tata a mers bine." spune ea după ce închide ușa și se așează pe pat.
Rămân stingher în picioare lângă ușă, dar nu pentru mult timp, căci îmi face semn să mă așez lângă ea.
CITEȘTI
Next Shifting
Teen FictionCălcând pe urmele părinților ei, Aileen Smith, în vârstă de 18 ani, munceşte din greu în scopul de deveni un nume cunoscut în istoria înotului de performanță.Viața ei se împarte între şcoală, prieteni şi antrenamente, având o rutină cărora mulți din...