1 rész.

264 2 0
                                    

Egy átlagos nap elé néztem,legalábbis úgy gondoltam.Ebédre készültünk Ryanékhoz.Egyáltalán nem volt kedvem menni de persze ezt is rámeröltették.Végülis túl fogom élni.Remélem nem ülünk sokat.Nem akarom halálra unni magam.Még volt egy órám indulásig.Letusoltam majd a szekrényem elé léptem.Mint mindig ezzel problémám volt.Sose tudom mit vegyek magamra.

-Faszom,nem megyek sehova!-mondtam idegesen miközben járkáltam a szekrényem előtt.Végül megakadt a szemem egy szürke pólómon.Úgy döntöttem azt veszem fel a hozzá találó fehér shortommal,s ehez pedig a fehér converse cipőmet.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sminknek egy egyszerű tusvonalat választottam.A kedvenc parfümömből fújtam magamra majd késznek nyilvánítottam magam.Ezt követően lementem szobámból.Mikor lementem már mindenki kész volt,már csak rám vártak.Lesiettem a lépcsőn felkaptam táskámat és kiszaladtam a kocsihoz.Imádok kocsival utazni.Sajnos csak 15 perc volt az út,nem élvezhettem ki,hogy kocsiba ülök.Elég szép házuk van Ryanéknek.3 udvar baszod.Ahh előre látom unalmas lesz..Majd kimegyek valamelyik udvarra s ott elleszek,csak remélem nem kell sokat itt ülni.Kiszálltam a kocsiból és lassan elindultam a bejárat fele.Ryan szülei már nagyon vártak minket.Ryan szülei kedves embereknek néztek ki.Ami új dolog volt számomra,hogy megismertem Connort,Ryan tesóját akinek a létezéséről eddig nem is tudtam.Helyes srác.Nagyon szexi.Nem tudom miért de megfogott.Szőkés haja ami a legújabb divat után volt levágva,zöld szemei egyszerűen...ahhj... elég!Biztos van csaja.Ilyen jó pasinak már hogy ne lenne?Próbáltam elterelni gondolataim a nap hátralevő részében.Miután megvolt az ebéd kimentem az udvarra a fák alá.Leültem egy padra majd betettem a fülesem és hallgattam a zenét.Hirtelen egy érintést éreztem mire reflexből hátra néztem.Connor állt a hátam mögött.Mikor felemeltem tekintetem belenéztem szemébe.Kikaptam fülemből a fülhallgatót miközben le sem vettem tekintetem Connor tökéletes arcvonásairól.Istenem milyen szép szemei vannak.El lehet veszni bennük.Connor mosolyra húzta a száját mikor észrevette,hogy mennyire bámulom és megszólalt.

-Mit csinálsz itt egyedül?-kérdezte Connor mosolyogva.

-Zenét hallgattam.-mondtam kipirulva.

-Miért nem maradtál bent velünk?

-Egyedüllétre vágytam.-mondtam halkan.

Erre Connor nem mondott semmit csak megragadta karomat és felhúzott a padról.

-Mit művelsz?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.

-Gyere velem!-mondta majd kivillantotta tökéletes fogsorát.

Nem tudom miért de követtem.Persze más választásom nem is volt mivel a karom még mindig fogta s húzott maga után.De szerintem amúgy is követtem volna.Megálltunk egy ajtó előtt ami nem sokáig maradt csukva.Kinyitotta az ajtót majd előre engedett.

♥Ez lenne az első rész.Remélem tetszett.♥


Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now