11. rész

100 3 0
                                    


Egész héten azon gondolkoztam,hogy milyen ruhát vegyek fel.De mégis még most utolsó nap sem tudom mit vegyek fel amitől eláll Connor lélegzete.Végighúztam mégegyszer kezemet a szekrényemben levő ruhákon,de nem találtam semmi jót.Leszaladtam a lépcsőn és meg sem álltam anyumig.

-Anyaaa.Kell új ruha.Nincs mit felvegyek ma este.-mondtam nyafogva.

-Most nem tudok menni veled ruhát venni,de adok pénzt,vegyél olyan ruhát amilyent akarsz.Ha kell cipőt is vegyél hozzá.-mondta mosolyogva mikor átnyújtott pár fényes papírt.

-Köszii anyaa te vagy a legjobb.-mondtam majd nyakába ugrottam.Ezt követően magamra kaptam fekete tornacipőmet majd elindultam a városba.Majdnem az egész boltot körbejártam,már-már elvesztettem a reményt,hogy megtalálom a tökéletes ruhát.Végül,ahogy reményvesztetten sétáltam megakadt a szemem egy ruhán ami a kirakatban volt.Fekete miniruha nagyon nagy dekoltázzsal.

Legkihívóbb ruha amit eddigi életem során láttam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Legkihívóbb ruha amit eddigi életem során láttam.Bementem a boltba majd kiválasztottam az én méretembe a ruhát.Kaptam egy kalapot is hozzá.Nagyon jól fogok kinézni.Gondoltam magamban mosolyogva.Kifizettem majd hazafele indultam.Új cipőre nincs szükségem.Nemrég vettem a fekete tűsarkúmat.Az megteszi ma estére.Boldogan mentem be a házba majd fel is rohantam a szobámba.Kitettem a ruhát a kalappal az ágyamra majd az ékszereim fele vettem az irányt.A tökéletes kiegészítőket kerestem a ruhához.Kevés időbe telt mire megkaptam a tökéletes darabot.

Kevés időbe telt mire megkaptam a tökéletes darabot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még karácsonyra kaptam Ellától.

Mikor megvolt már ez is cipőmet is kikaptam a szekrény aljáról.Kitettem az ágyam mellé.Még egy utolsó pillantást vetettem a már előkészített szettemre majd a fürdőbe indultam.Elidőztem a forró vízcseppek alatt.Megmostam hajamat.Kiléptem a fürdőből majd magamra tekertem egy törülközőt.Megszárítottam hajamat majd testemet is megtöröltem.Magamra vettem a szexi ruhámat majd visszamentem a fürdőbe,hogy kisminkeljem magam.Mikor a tusvonalat pingáltam magamra megzavart telefonom csöngése,s persze,hogy a tusvonalat is elbasztam.Picsába.Ki a fasz mer zavarni pont most?Connor hívott.

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now