Leültem az asztalhoz és vártam még megfő a keserű arany.Még vártam,rágyujtottam.Miközben tüdőmet kényeztettem a cigi füstjével,eszembe jutott az éjjeli hancúrozás.Nati nagyon jó az ágyba.Kár,hogy nem jöttem rá hamarabb.Fasza lesz ez a barátság extrákkal dolog.Ismét elmosolyodtam.Arra lettem figyelmes,hogy a kávé kifutott.Fasza.Lesz mit törölgessek.Odasiettem a gázhoz és eloltottam.Levettem a bögrét és az asztalra tettem.Bevizesítettem a szivacsot és szépen kitisztítottam a gázt.Mikor ezzeé megvoltam töltöttem magamnak kávét és leültem az asztalhoz.Megint rágyújtottam és belekortyoltam kesernyés löttyömbe.Hirtelen arra lettem figyelmes,hogy valaki a torkát köszörüli a konyha ajtajában.Szinte kiejtettem a poharat kezemből.Tekintetem az ajtó fele emeltem.Nati állt ott.MEZTELENÜL.
-Jó reggelt napsugár.-mondta mosolyogva,miközben hajába túrt.
-Jó reggelt.-mondtam én is mosolyogva.
-Szép látvány miközben meztelenül cigizel aztán meg takarítasz.-mondta perverz mosollyal.
-Hmm.Hát az se rossz látvány,hogy egy sexisten áll meztelenül a konyhám ajtajában.-mondtam kacsintva.Nati közelebb jött hozzám majd lágy csókot lehellt homlokomra.Derekamat átkarolta és szorosan tartott maga mellett.
-Kérsz kávét?-kérdeztem tőle kicsit eltávolodva.
-Ha adsz.-mondta majd megcsókolt.Kibújtam karjai közül,majd töltöttem neki kávét.Elé tettem a forró italt majd felültem az asztalra.
-Szerintem szállj le az asztalról,ha nem akarod,hogy itt és most jól megdugjalak.-mondta mosolyogva.Lenéztem és láttam,hogy már áll a farka.Elmosolyodtam.Direkt,hogy provokáljam szét tettem a lábaimat.Már kezdtem nedvesedni,már csak annak a gondolatától,hogy milyen jó volt az éjjel.
Nati letette kezéből a poharat majd felállt a székről.Kezét szét tett lábaimra tette majd belemarkolt combomba.Lábaimat jobban szétfeszítette majd beférkőzött közé.Vadul megcsókolt majd hirtelen belém dugta 2 ujját.Belenyögtem csókunkba.Éreztem,hogy Nati nekem dörgölte farkát.Kezeimet Nati hátához vezettem majd magamhoz szorítottam.Fejemet közelebb vittem az övéhez majd fülébe nyögtem.Finoman beleharaptam fülébe majd megszólaltam.
-Ne hagyd abba.-nyögtem.
Nati mosolygott majd kivette belőlem ujjait.Egy csalódott nyögés hagyta el számat.De már nem volt időm,hogy akármit is mondjak.Nati teljes hosszával belémcsapódott.Egy jóleső nyögés hagyta el ajkaimat.Lábaimat Nati dereka köré fontam,így biztosítva,hogy teljes mérete belém kerül.Nati minden egyes lökésnél gyorsabban mozgott,majd hirtelen egészen kihúzódott belőlem,majd ismét lassan belémtolta farkát.Ezt a lassú „egészen kiveszem,majd beteszem" dolgot még párszor eljátszodta majd egy hirtelen mozdulatot követően azt vettem észre,hogy hason fekszek az asztalon.A másik pillanatban már éreztem,hogy Nati farka belém csapódik.Egyre gyorsabb iramot diktált,míg végül hangos nyögéssel elélveztem.Ezt követően Nati kihúzódott belőlem,kezét fel-le mozgatta szerszámán,majd végül fenekemre élvezett.Kivett egy szalvétát a szekrényből,majd letörölte rólam élvezetét.Ezt követően leszálltam az asztalról majd megöleltem.Nati szorosan karjaiba zárt.Hirtelen éreztem,hogy a föld kimegy lábaim alól.Nati felvett az ölébe és úgy sietett be velem a szobámba.Lerakott az ágyba majd mellém bújt.Betakart minket majd az éjjeliszekrényről levette a cigisdobozt és kivett 2 szál cigit.Egyiket felém nyújtotta majd amit magánál tartott meggyújtotta.Mikor az ő cigije már égett kivettem kezéből a gyújtót és én is meggyújtottam a cigim.Becsuktam szememet és élveztem,ahogy megtölti tüdőmet a nikotin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Az élet szép,élvezd!
RomantizmA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)