6. rész

129 3 0
                                    

-Felőlem mehetünk.-mondtam mosolyogva.

-Várj,megyek kérjek pénzt anyumtól.Várj meg az I8-as mellett.-Tátott szájjal maradtam mikor kiejtette azt a bizonyos I8-as-t.Nem hiszem el.Ennek hány autója van?Elindultam a 3. Udvarukra,ahol az autókat tartják.Az I8-as már ki volt húzva a garázsból.Kibaszott jól néz ki ez az autó.

Nemsokára Connor is megjelent az autó mellett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nemsokára Connor is megjelent az autó mellett.Persze először nem vettem észre mivel tátott szájjal meredtem az I8-asra.Ha nem teszi kezét a vállamra észre sem vettem volna,hogy már itt is van.

-Basszus,megijesztettél.-sikkantottam fel.

-Bocsi nem akartalak megijeszteni.-mondta Connor mosolyogva.

-Amúgy neked hány autód van?Nem azért mert a pénzed érdekel,sőt ennek nálam semmi jelentősége,csak érdekel,hogy még hány autóban hancúrozhatunk.-mondtam féloldalas mosollyal.

-Tudom,hogy téged nem érdekel a pénzem és azt is ,hogy nem érdekből vagy velem nem kell mond.Amúgy 4 autóm van,mindet fel kell szentelni.-mondta egy perverz mosoly kíséretében,majd elnevette magát.

-Wow,nem semmi.-mondtam kikerekedett szemekkel.Connor közelebb jött és egy puszit lehelt homlokomra.

-Most menjünk.Akarok mutatni neked majd valamit.-mondta csillogó szemekkel.Be is ültünk az autóba és indultunk.Hihetetlen gyorsasággal haladtunk.És ez nagyon tetszett nekem.Megálltunk egy kisebb kocsma féleségben,vettünk magunknak üditőt,vagyis én egy energiaitalt vettem Connor meg egy Kólát.Kifizettük majd Connor rám nézett:

-Megisszuk itt vagy mehetünk?

-Szerintem mehetünk.-mondtam mosolyogva.Ezt követően visszamentünk az autóhoz,beszálltunk majd elindultunk.Amerre mentünk egyre kevesebb ház volt.Egy idő után már csak réteket lehetett látni az út mindkét oldalán.

-Ugye nem elrabolni akarsz?-mondtam nevetve.

-Ha azt akarnám nem mellettem ülnél hanem a csomagtartóban megkötözve.-mondta ő is szintén nevetve.Ezt követően Connor letért az aszfaltozott útról és egy füves úton haladt tovább.Megállította az autót:

-Gyere.Innen gyalog megyünk.-mondta mosolyogva s kicsit türelmetlenül.

-Igenis kapitány!-mondtam viccelődve majd kipattantam az autóból.Megfogta kezemet és így mentünk tovább.Connor elővett egy selyem kendőt és bekötötte a szemem.Basszus vajon mit fog csinálni?Agyam csak ezen kattogott.Vajon mit akar most csinálni velem?Kb 10 perc telhetett el mióta bekötött szemmel sétáltam Connor társaságában.Megálltunk.A szívem a torkomban dobogott.Connor elengedte a kezem és hallottam,hogy mögém sétál.Éreztem ahogy a puha anyag lecsúszik szememről.Szemeim szorosan össze voltak csukva.

-Nyisd ki a szemed hercegnő.-mondta majd egy csókot nyomott a nyakam hajlatába.Félve,de kinyitottam a szemem.Megdöbbentem a látványtól.

-Connor,ez a hely gyönyörű.-mondtam elképedve.Majd tovább csodáltam ami szemeim elé tárult.Míg én gyönyörködtem a vízesésben a selymes zöld fűben a kristalytiszta vízben,Connor hatalmas vigyorral nézett engem.

-Tudtam hogy tetszeni fog szépségem.

-Annyira szeretlek,Connor!-mondtam mosolyogva,de választ nem kaptam tőle.

Ezt követően Connor ujjainkat összekulcsolta és egy hinta fele vezetett.Connor a hintára ült majd engem is az ölébe húzott.

-Nem fog leszakadni kettőnkel?-kérdeztem aggódva.

-Ne félj.-mondta Connor nyugtató hangon.Annyira jó itt vele.Kár,hogy pár óra múlva már otthon leszek.Vagy mégsem?

-Connor?-szólítottam meg kizökkentve gondolataiból.

-Igen?

-Nem maradhatok nálad holnapig?-kérdeztem kiskutya szemekkel.

-Dehogynem.-mondta csillogó szemekkel.

-Felhívom anyum és szólok neki is.-mondtam majd előkaptam telefonom és már hívtam is anyumat.

Én:Szia anya.Azt akarom mondani,hogy maradok Connoréknál holnapig.

Anya:Szia kicsim,maradj,csak ne csinálj semmi hülyeséget.

Én:Jajj anya nem vagyok már kicsi.Holnap találkozunk.Szia.

Anya:Jólvan,szia.-mondta majd letettem a telefont és Connor fele fordultam.

-Holnap kb hánykor viszel haza?-kérdeztem mosolyogva.

-Egyáltalán muszáj hazavigyelek?-mondta lebiggyesztett ajkakkal.

-Háát,egyenlőre igen.-mondtam nevetve.Connor felállított öléből majd leszállt ő is a hintáról.Kifeküdt a fűbe.Követtem példáját és mellé feküdtem.Egy ideig kémleltük az eget majd Connor megszólalt.

-Szerintem most menjünk haza.Még elhozlak ide ha akarod.

-Oké.Alig várom,hogy következőre ide jöjjünk.Gyönyörű ez a hely.-mondtam álmodozó hangon.Connor magához húzott majd kézenfogva elindultunk vissza a kocsihoz.Az utat csendben tettük meg.Mikor megérkeztünk vissza Connorékhoz bementünk a házba.Szóltam Ellának,hogy nem megyünk haza csak holnap.Ezt követően bementünk Connor szobájába.Connor tett zenét majd kiment,hogy hozzon valami harapnivalót.Miután visszajött és ettünk Connor tett egy filmet majd összebújva néztük.Én persze felénél bealudtam,mert miért is ne?Arra ébredtem,hogy el van zsibbadva a kezem.Kinyitottam a szemem és így világossá vált,hogy miért zsibbadtam le.Connor a kezemen feküdt.Kicsit meglöktem,hogy szálljon le a kezemről.Nem ébredt fel.Megfodrultam majd lecsuktam szemeimet.Connor hozzámbújt majd átölelt.

Reggel mikor felébredtem Connor még mindíg ölelt.Olyan cuki ahogy alszik.

-Miért keltél fel ilyen hamar?-kérdezte még mindig csukott szemmel.

-Kialudtam magam.-mondtam mosolyogva.Connor kinyitotta a szemét,mégközelebb húzott magához és megcsókolt.Még lustálkodtunk kicsit az ágyban aztán lementünk reggelizni.Reggeli után visszamentünk Connor szobájába.A nap többi részét ott töltöttük.Este elköszöntünk a szüleitől,majd elindultunk hazafele.


Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now