Becsukta lábával a háloszoba ajtaját majd az ágy fele sétált.Lassan letett az ágyra majd fölém hajolt.
-Szeretlek!-mondtam csillogó szemekkel.
-Én is szeretlek szépségem.Ezentúl csak az enyém leszel.Ha csak rád néz valaki más azt meg fogom ölni.-mondta komolyan majd ajkaimra tapadt miközben kezével a shortom próbálta leszedni rólam.Egy kézzel elég nehéz volt,Ãgy besegÃtettem.Mikor lekerült rólam Ted a földre dobta az ágy mellé,ahova nemsokára oda került minden a mi rajtam volt,na meg az is ami Ted-en volt.
Ted elsötétedett szemekkel nézte meztelen testemet.Szemét végig vezette testem minden egyes pontján.Közelebb hajolt hozzám majd csókot nyomott ajkaimra.
Ajkaimról lentebb haladt nyakamra majd onnan kulcscsontomara tért majd melleimmel kezdett játszadozni.Még egyiket kezébe vette másikat ajkaival kényeztette.Elégedett sóhajok hagyták el ajkamat.Éreztem ahogy Ted már kemény farka hasamnak nyomódik.Kezemet levezettem farkára és megmarkoltam.Ted ajkait egy morgás hagyta el majd lentebb haladt ajkával hasamra,még kezével tovább simogatta mellemet.Hasam minden pontjára csókot hintett,majd egyre közelebb került ajkával testem jelenlegi legforróbb pontjához.Kezét lábaim közé vezette majd kicsit szétfeszÃtette azt.Egy ujját végighúzta már nedves nÅ‘iességemen,mire mocorogni kezdtem alatta és izgatott sóhajok hagyták el ajkamat.Ted nem tétovázott nyelvével lecsapott rám mire testem beleremegett a hirtelen jött élvezettÅ‘l.ElÅ‘ször csak lassú nyelvcsapásokat mért rám majd egyre jobban gyorsÃtott a tempón mire csÃpÅ‘met fel le mozgattam nyelve alatt.Egyre hangosabb nyögések hagyták el számat,már szinte sikoltoztam Ted jó munkát végzÅ‘ nyelve alatt.Nem sok kellett már,hogy elmenjek.Ted tudta ezt Ãgy még gyorsabb tempóban mozgatta nyelvét bennem.Már egy ujját is belém tolta és mozgatta bennem amitÅ‘l teljesen elvesztettem az eszemet.Ez a pasi elveszi az eszemet.Nemsokára mindent rengetÅ‘ orgazmusban volt részem.
Ted felemelte fejét lábaim közül majd megtörölte száját és fölém hajolva édes csókot nyomott ajkaimra.Nem hagyhattam,hogy csak Å‘ kényeztessen engem.Végigdöntöttem az ágyon majd fölé másztam.Teste minden pontját végigcsókoltam.Utoljára hagytam azt ami a legnagyobb örömet fogja neki okozni.ElÅ‘ször makkjaira adtam nyálas puszit majd végignyaltam egész hosszát.Ami nem mellesleg nem volt kicsit.SÅ‘t ekkora farkat még életembe nem láttam.ElÅ‘re félek attól,hogy mennyire fog fájni mikor belém teszi.Hamar elhesegettem ezeket a gondolatokat és máris bekaptam a farkát.Olyan mélyre nyeltem be amennyire csak bÃrtam.Kissé fulladoztam,nem tudtam már lentebb tolni,de ahogy felpillantottam láttam,hogy Ted ennyivel is megelégszik.Kezemmel makkját kezdtem simogatni miközben farkát ki-be jártattam számban.Ted egyre gyorsabban vette a levegÅ‘t.Majd nemsokára robbant is számban.Az utolsó cseppig számba ürÃtette nedvét amit le is nyeltem,majd még párszor végignyaltam Ted farkát.
Ted elégedetten nézett szemembe.Felhúzott magához majd megcsókolt.
-Nagyon jól csináltad.-mondta csillogó szemekkel.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)