Sötét fellegek borították be az eget,amit olykor villámok szeltek ketté.A villámokat követő hangos dörgére meg-megugrottam kicsit.Egy kihalt helyen voltam.Senkit sem láttam a közelben.A félelem egyre csak fokozódott bennem.Egy ideig nem tudtam milyen helyen vagyok,hisz olyan sötét volt,hogy az orromig sem láttam.Mikor egy nagyobb villám hasított végig az égen,megvilágította a helyet.Egy sötét erdőben voltam.De hogyan kerültem én ide?Az ágyamban kéne legyek.A pánik egyre jobban kihatott elmémre,hisz lépteket hallottam,majd egy moraj féle hangot.Nagyon ijesztő volt.A száraz levelek és ágak egyre hangosodó ropogása azt jelezte,hogy az a valaki,vagy valami egyre közelebb kerül hozzám.Szaladni kezdtem.Hirtelen megbotlottam egy nagyobb faágban.Kicsit meghúzódhatott a bokám is mert fájdalmat éreztem bokám környékén.Nem tudtam felállni.Egyre közelebbről hallottam a lépteket.Becsuktam a szemem és nem mertem kinyitni.Hirtelen még egy valami vagy valaki közeledését véltem hallani.Erre már kinyitottam a szemem.Pont mikor kinyitottam a szemem akkor villámlott és láthattam,hogy ki az aki már mellettem állt.Ted.
-Segíts!-ajkaimat egy halk sikoly-féle hagyta el.
-Ne aggódj.-mondta nyugodtan majd egy gyors csókot lehellt ajkaimra.Hallottam közelíteni azt a morgó vagy hörgő valamit ami miatt szaladni kezdtem.Ted elém állt,de háttal volt nekem.Egy elfojtott kiáltást hallottam,majd láttam,hogy Ted térdre ereszkedik,majd elterül a földön.Nem mozdul.Mozdulatlanul feküdt.Előrébb csúsztam és leellenőriztem pulzusát.Nem volt pulzusa.Istenem ne!Nem halhatott meg.Ő nem!Sírni kezdtem.Megsimogattam arcát majd az ég fele emeltem tekintetem.Egy újabb villám cikázott az égen mikor felfedeztem,hogy az a valami,nem láttam tisztán,hogy mi volt az.Csak a kontűreit láttam.Felém közeledett.Megállt előttem majd támadni készült.Összeszorítottam szemeimet majd síkoltani kezdtem.
-Teeeeed!
Kipattantak szemeim.Homlokomon gyöngyöztek a vízcseppek.Arcomat könnyeim áztatták.Szívem hevesen dobogott.Levettem telefonomat az éjjeliszekrényről majd megnéztem,hogy hány óra van.A telefonom kijelzője szerint hajnali 4 van.Még van időm aludni.Kis idő kellett még megnyugodtam,tudtam,hogy Tednek semmi baja,otthon van és alszik,senki sem bántotta őt.Mikor már egészen megnyugodtam és szívverésem is visszaállt normálisra becsuktam szemeimet és újra elaludtam.
Reggel a telefonomból kiszűrődő szörnyű zajra ébredtem.Telefonom után nyúltam majd kinyomtam az ébresztőt.Feltápászkodtam az ágyból majd megindultam a fürdő felé.Mikor tükörbe néztem egy csapzott külsejű lányt láttam akinek szemei alatt hatalmas sötét karikák éktelenkednek.Megengedtem a hidegvízcsapot majd kezemet a vízsugár alá tartottam.A vizet ami a tenyerembe volt arcomhoz érintettem.Miután megmostam arcomat elvégeztem reggeli rutinomat majd felvittem egy kis alapozót arcomra,hogy ne látszodjanak a sötét táskák a szemeim alatt.Ezt követően kikaptam egy szoknyát a szekrényből hozzá pedig egy fehér pántnélküli majót.Kiválasztottam a hozzá illő kiegészítőket majd magamra kaptam mindent.Magamra kaptam cipőmet is majd vettem táskámat és indultam is a buszhoz.Reggel mikor letett a busz elindultam a suli fele.Bementem a suli kapuján majd egyből a cigisek helyére mentem.Kikotorásztam táskámból a cigimet gyújtóstól majd kivettem egy szálat és meggyújtottam.Mikor elszívtam a második szál cigimet is felmentem az osztályba és helyet foglaltam.Nemsokára bejött a tanár is.Egyáltalán nem érdekelt,hogy mit papolt az órán.Hamar eltelt az idő a suliba.Hálistennek rövid nap is volt mivel péntek.Suli után még beültem Nora-ékkal a kávézóba,reméltem,hogy Ted is írni fog s találkozok vele.De nem írt.Lementünk a buszhoz 2-kor.A busz már ott volt.Beszálltunk majd indultunk is hazafele.Az út hamar és csendben telt el.Lassan hazasétáltam.Még szarabbul éreztem magam mint tegnap.Nagyon hiányzott Ted.Ma sem ebédeltem.Felmetem a szobámba ledobtam táskámat,átöltöztem,majd bedobtam magam az ágyba.Kis idő után el is nyomott az álom.Pár órával később mikor felkeltem kicsivel jobb kedvem volt.Lementem enni majd ezt követően kimentem egy kicsit a kertbe.Este bejöttem,felmentem a szobámba levettem ruháimat majd besétáltam a fürdőbe.Vettem egy kellemes forró zuhanyt.Mikor ezzel megvoltam bementem szobámba és kifeküdtem az ágyamon.Szétnéztem kicsit facebookon,majd telefonom rezgése miatt majdnem szívinfarktusom lett.A telefont is kiejtettem kezemből.Telefonom után nyúltam majd megnyitottam az üzenetet.
Ted:Szia.Azt akarom mondani,hogy én már nem akarom ezt folytatni.Nem illünk mi egymáshoz.Hidd el jobb lesz nekünk külön.
Én:Mi a fasz?Te most dobsz?Mi a faszt csináltam? Eddig minden jó volt és szép.
Ted:Sajnálom,nem illünk egymáshoz.
Erre az üzenetére már nem írtam választ.Forró könnycseppek törtek utat maguknak és szántották fel arcomat.Tüdőm összeszorult,nehezen kaptam levegőt.Nem akarom őt elveszíteni.Szeretem.Forró könnycseppeim egyre csak szaporodtak.
Az élet már megint kibaszott velem.Pedig azt hittem most végre boldog lehetek.De nem.Minek is?Hisz én úgy is megvagyok nem?Csak más lehet boldog.Én soha.Mellettem levő telefonom után nyúltam majd Kath számát pötyögtem be és már hívtam is.Az első csengetés után fel is vette.
-Valami baj van?Nem szoktál ilyen későn hívni.-Kihallottam hangjából az aggodalmat.
-I-igen.-mondtam még mindíg sírva.
-Ted.Ugye?
-Igen.-feleltem szipogva.
-Mit csinált?Megcsalt?
-Nem.Nem tudom...Dobott..
-De miért?
-Azt mondta,hogy nem illünk egymáshoz és,hogy jobb lesz nekünk külön...-mondtam mostmár zokogva.
-Hagyd a picsaba.Nem érdemelt meg.Kapsz jobbat!
-Nem.Senki sem kell.Inkább maradok egyedül.Legalább akkor nem lesz ki megbántson.
-Jól leszel?
-Igen.Azt hiszem.-mondtam már nyugodtabban.
-Akkor most hagylak.Holnap beszélünk jóéjt.És nyugodj meg.Minden jó lesz.
-Jóéjt.-feleltem majd ezt követően ki is nyomtam.Kezemben tartottam telefonomat és a lezárt képernyőm hátterét néztem.Ezt a képet még Ted küldte nekem.Még egy utoló könnycsepp legördült arcomon majd feloldottam telefonom és a galériába léptem.Az összes képet amin Ted volt kitöröltem és megváltoztattam a hátteremet is.Eezt követően telefonomat az éjjeliszekrényre tettem é betakaróztam.Egy kis ideig még néztem a plafont és vártam,hogy elálmosodjak.De nem volt álmom.Hirtelen eszembe jutott,hogy anyumék holnap reggel utaznak el Atlantába és távol lesznek pár napig vagy hétig.Attól függ mennyi dolguk lesz.Elena Ryannal lesz addig,én meg itthon egyedül.Remek mit ne mondjak.Utálom mikor egyedül maradok itthon és most Ted sincs,hogy jöjjön hozzám,hogy ne kelljen egyedül maradjak itthon.Talán Nati lesz olyan kedves,hogy átjöjjön legalább éjjelre,hogy ne féljek egyedül.Felléptem a facabookra de semmi érdekes nem volt,de mire is számítottam éjjel fél 3-kor?Elsétáltam leptopomig majd magammal vittem az ágyba.Kerestem egy jó filmet és nézni kezdtem.A film felénél elálmosodtam,így megállítottam a filmet kikapcsoltam leptopomat és letettem az ágyam mellé majd lecsuktam szemeimet és el is aludtam.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)