21. rész

72 3 2
                                    

Miután Ted hazament még beszéltünk üzenetbe.Nem tudtam aludni.Nagyon vágytam már csókjaira.Még vártam,hogy írjon Ted, rápillantottam a telefonom kijelzőjére.Mikor megláttam hány óra van,azt hittem elájulok.5:45.Nem tudok aludni.É 7:00-kor fel kell keljek,hogy készülődjek,mivel ma reggel suli.Baszki.Elköszöntem Ted-től,de ő mondta,hogy még maradjak.Nem volt szivem hagyni,hogy egyedül maradjon fent.Még beszéltünk egész 6:35-ig aztán írta,hogy ő fekszik le.Elköszöntem tőle,majd én is megpróbáltam aludni.Nagy nehezen elnyomott az álom.Annyira fáradtan éreztem magam,hogy aludni is alig aludtam el.

Nem sokkal elalvásom után hallottam,hogy cseng a telefonom.Kijelzőjére néztem.Anyum.Igen,így szokott költeni.Nehezen felvettem majd szóltam,hogy kelek.Ezt követően kiszenvedtem magam az ágyból,majd a fürdő fele vettem az irányt.Elvégeztem reggeli rutinomat majd a szekrényhez mentem és kerestem egy ruhát mára.Mikor felvettem magamra a ruhát is elindultam lefele a lépcsőn.Sminkelni egyáltalán nem volt már kedvem.Szemeim alatt igaz sötét karikák éktelenkedtek az alváshiány miatt,de nem volt erőm sminkelni is ma reggel.Mikor leértem a lépcsőn elköszöntem anyától,majd elindultam kifele az ajtón.Suliba reggelenként busszal megyek,na meg délután is azzal jövök.Szerencsére elértem a buszt.Nora,egyik jó barátnőm már ott volt mikor én megérkeztem.

-Úristen Bell,mi van veled?-kérdezte barátnőm kikerekedett szemekkel.

-Ne is kérdezd.Látszik,hogy megint van passim.-mondtam és próbáltam nevetni.

-Hoppá.Akkor jó éjszakád volt.-mondta majd kacsintott.

-Ahha,nagyon jó volt.Üzenetbe beszéltem vele,mert nem tudott feljutni a szobámba,aztán meg aludni se hagyott.Kb 25 percet ha aludtam.-mondtam fájdalmas arcot vágva.

-Uhh.Az úgy szar.-mondta Nora.

-Mhm.Az..-mondtam ásítva.

A buszban még beszélgettünk,elmeséltem neki,hogy hogyan ismertem meg és,hogy tegnap jöttünk össze,és indult hozzám.Mikor a busz megérkezett és mentem az én sulimba és Nora az ő sulijába.

Mikor beértem az osztályba,ledobtam a táskámat a padra,levettem kabátomat,majd lehuppantam székemre.Letettem fejemet az asztalra.Majdnem elaludtam mikor éreztem,hogy valaki hozzám nyúl.Felemeltem fejemet és Kath kíváncsi fejével találtam magam szembe.

-Mi van veled Bell?-kérdezte aggódva.

-Semmi komoly,csak az éjjel nem hagytak aludni.

-Hoppá.Fel is szedted a pasit akivel voltál Nati buliján?

-Inkább ő szedett fel engem.-mondtam nevetve.

-Hmm.Bíztos jó éjszaka volt.Jó az ágyba legalább?-kérdezte az előttem álló lány kiváncsian,majd elnevette magát.

-Mhm..Ha tudnám jó lenne.-mondtam elgondolkozva.

-Mi az,hogy jó lenne ha tudnád?Nem feküdtél le vele?-kérdezte csodálkozva.

-Nem.-mondtam majd mutattam,hogy üljön le és elmesélem.Nem tartott sokáig még elmondtam neki a legkissebb részletig is.

-Húúha,nem semi.És akkor ma találkoztok?-kérdezte Kath.

-Úgy volt,hogy igen.Csak mondta,hogy menjek el 1-kor,de nekem nem kell több hiányzás,szóval megmondom,hogy nem tudtam menni és találkozunk 2-kor.

-Szerintem ne hazudj neki.Lehet végül rá fog jönni és megharagszik.-mondta Kath aggódva.

-Ne félj.Majd kimagyarázom,ha rájön.-mondtam magamat is nyugtatva ezzel.A suliban majdnem minden órát átaludtam.1 órától infóm volt.Nem volt kedvem csinálni a feladatot amit a tanár adott.A gépet be sem kapcsoltam.Elővettem telefonom,bekapcsoltam a mobilnetet és felléptem Facebookra.Ted elérhető volt.Nem telt bele 1 percbe már írt is.

Ted:Na kijöttél suliból?

Én:Még nem.Nem tudok jönni csak 2-kor.

Ted:Jól van.Addig letusolok.

Én:Oké,majd írok mikor kint leszek.-írtam neki majd megvártam még válaszol aztán leléptem.Aludtam még kicsit.Mire kellett pakolni felkeltem.Összepakoltam majd felléptem és írtam Ted-nek.Megbeszéltük,hogy a sulim közelében levő kávézó hátamögött találkozunk.Mielőtt elmentem a kávézó hátamögé odamentem a kávézó teraszán ülő haverokhoz,majd ledobtam táskámat és kártem,hogy vigyázzanak rá,mert nekem randi félém van.Mondtam,hogy 10 percel a busz érkezése előtt én is jövök.Mikor ezt elmondtam hátat fordítottam majd elmentem a kávézó hátához.Nemsokára láttam Ted-et közelíteni.Egyből széles mosoly terült szét arcomon.Elkezdtem Ted felé sétálni,majd mikor már egymás előtt álltunk átöleltem és forró csókot nyomtam ajkaira.Annyira jó volt közel érezni magamhoz.Szorosan öleltük egymást.Falnak nyomtam majd úgy csókolóztunk tovább.Mikor levegő hiányában elváltunk egymástól láttam Harryt(unokatesóm és jó haverom Nora-val Luke-al és Tinával szoktunk abba a kávézóba járni aminek most a háta mögött álltam) közeledni.

-Szia Bell.-mondta kikerekedett szemekkel Harry.

-Szia Harry.-mondtam mosolyogva.

-Többiek?

-Teraszon.Majd jövök én is.-mondtam mosolyogva.

-Oké.-mondta Harry majd utoljára végigvezette tekintetét Ted-en majd sarkon fordult és eltűnt szemünk elől.

Ted megfogta kezemet összekulcsolta ujjainkat majd sétálni indultunk.Nemsokára megszólalt telefonja.Testvérével beszélt.Még beszélgettünk,faltuk egymás száját,majd elindultunk a buszmegállóm felé.Ott még ültünk kicsit aztán megjelent egy fekete BMW X5.Ted egyik barátja volt az.

-El kell mennem.Ashton vár rám.Látod ha kijöttél volna 1-kor akkor nem tudtak volna rávenni,hogy menjek velük.

-Ne hagyj itt.-mondtam lebiggyesztet ajkakkal miközben Ted szemébe néztem.

-Mennem kell.Lész jó.Ne csinálj semi hülyeséget.

-Te se csinálj.És légy jó.-mondtam szomorúan.

-Remélem kibírod nélkülem holnapig.

-Ki.-mondtam majd szemébe néztem.Váltottunk egy utolsó csókot majd beszállt a kocsiba és elindultak.Ott álltam és néztem ahogy távolodik a jármű benne szerelmemmel.Mikor már nem láttam a járművet visszamentem a kávézóba.Harryék ott voltak a teraszon.Csatlakoztam hozzájuk.

-Nem is meséltél a pasidról.-mondta Harry sértődötten.

-Bocsi Harry,nem volt mikor.Bemutatni meg nem tudtalak neki ma mert elsiettél.-mondtam bocsánatkérés képpen.

-Semmi baj.Jól néztek ki együtt amúgy.Csak meglepett mikor a falnál láttalak egy magas pasival aki ki is van gyúrva.-mondta nevetve.

-Hát igen.-feleltem nevetve.Ezt követően lementünk a buszhoz.Az út nem tartott sokat.Miután a busz letett,hazasétáltam a buszmegállótól.Út közben élveztem a meleg nap sugarait.Mikor hazaértem bementem a konyhába.Köszöntem anyának majd ebédeltünk.Mikor már az ebéd is megvolt felmentem,hogy bepakoljak holnapra.Mikor ezzel is megvoltam hallgattam még egy kicsit a zenét,majd kimentem egy órát Nora-val.Este mikor hazajöttem vacsiztam,majd felmentem a szobámba.Letusoltam és ágyba bújtam.Beszéltem még Ted-el aztán lecsuktam szemeimet és elaludtam.


Az élet szép,élvezd!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt