Ez a nap más mint a többi.Ma hivatalosan is Ted felesége leszek.Annyira izgulok.Mi lesz ha rosszul fogom mondani az esküt vagy elesek a tűsarkúmmal.Mondjuk eddig még nem történt ilyesmi velem,pedig sokszor használok tűsarkút.Remélem most sem fogok elesni.
Nehezen kinyitottam szemeimet majd ledobtam magamról a takarót.Lassú mozdulatokkal elindultam a fürdőbe majd a tus alá álltam.3 órát vett igénybe a tusolás.Mikor a fürdőbe minden dolgommal végeztem kimentem a szobába és lassan elkezdtem készülődni.A ruha egyszerűen csodálatos.A cipő is tökéletes.Már csak a sminkeshez kell elmenjek és a fodrászhoz.Vagyis ők jönnek ide.Mondjuk már itt kéne legyenek.2re kész kell legyek.Nem késhetek el a saját esküvőmről.
A fodrász remek munkát végzett ahogy a sminkes is.Meg voltam elégedve kinézetemmel.Sőt.Egyenesen imádtam ahogy kinézek.
Lassan eljött a 2 óra.Apum megérkezett már.A nappaliban várt öltönyben.Lassú léptekkel elindultam lefele a lépcsőn.Apum észrevett már a lépcső tetején.Mikor leértem a lépcsőn magabíztos léptekkel szeltem át a köztünk levő távolságot és megöleltem őt.Mikor elengedtem köszöntöttem.
-Szia apu.-mosolyogtam rá.
-Szia kicsim,gyönyörű vagy.-mondta majd puszit nyomott arcomra.-Menjünk.Ne várasd meg a vőlegényed.-megfogta karomat majd idultunk is.
A ház előtt egy hatalmas fehér limuzin várt.Beszálltam apummal majd meg sem álltunk a templomig.
Mikor a templom elé értünk remegő lábakkal szálltam ki a limuzinból.Felnéztem az előttem álló hatalmas épületre,ami már kint is fel volt díszítve.Mindenhol fehér virágok díszelegtek és fehér selyem szalagok.Elmosolyodtam.Egy könnycsepp jelent meg szememben,boldogság könnycsepp.Lassan felemeltem kezemet majd óvatosan letöröltem könnyemet.Apum mellém lépett majd karon fogott.Lassan elkezdtünk sétálni befele.A szívem a torkomban dobogott.Végre eljött ez a nap is.Boldogságom beteljesedik.
Ted már az oltár előtt állt rám várva mikor beléptem a templom ajtaján.Minden tekintet felém szegeződött.Mindenki mosolyogva csillogó szemmel nézett rám.Ted boldogan nézte ahogy felé sétálok.Le sem vette rólam tekintetét.Lassan de bíztosan megérkeztem Ted mellé ahol apum átadott neki.Ted kezébe vette kezemet majd szembe álltunk.Először én mondtam az esküt majd Ted is.Annyira jó,hogy már egészen az enyém.Örökre.
Mikor lezajlott a ceremónia mindenki egyhangon kezdte kiáltozni,hogy „csókot".Teddel nem tétováztunk.Megadtuk nekik amit akartak.Ted kezébe fogta államat majd száját lassan közelítette enyémhez majd végül csókban forrtunk össze.Mindenki elismerően üvöltözött.Lassan kifele kezdtünk sétálni Teddel a templomból.A templom lépcsőjénél rózsaszirmokat szórtak ránk.Teddel kézenfogva elsétáltunk a limuzinig.Ted megállt a limuzinnal szembe én meg a limuzin motorháztetejének támaszkodtam.Ted egy felnit vett a kezébe majd féltérdre ereszkedett előttem.
-Lennél a társtulajdonosa a cégemnek?-mondta egy féloldalas mosoly kíséretében.
-Boldogan.-válaszoltam majd elrugaszkodtam a limuzintól és meg sem álltam Tedig.
Letette kezéből a felnit majd arcomat kezei közé fogta és megcsókolt.Ezt követően elindultunk a limuzin fele majd beszálltunk.A sofőr beindította a motort majd indultunk is a luxus szállodába ahol a nászéjszakánkat fogjuk tölteni.Mikor megérkeztünk Ted az ölébe kapott majd úgy vitt be egész a hálószobáig.Amúgy az egész szépen meg volt csinálva.Mindenhol rózsaszirmok a földön.Az ágyon vörös selyem ágynemű,pár szál rózsa gondosan elhelyezve rajta és tele rózsaszirmokkal.Az ágy mellett egy kissebb asztalon egy vödör jégben egy üveg Moët ,mellette egy tál csokis eper.Az asztal is tele volt szórva rózsaszirmokkal.Úgy éreztem magam mintha egy filmbe csöppentem volna.Egyszerűen midnen csodálatos volt.Ted óvatosan lerakott az ágyba majd fölém mászott.
-Mostmár teljesen az enyém vagy!-csókolt bele nyakam hajlatába majd arcom minden egyes pontjára puszit nyomott.
-Életem végéig szeretni foglak!-mélyen a szemébe néztem majd alsó ajkába haraptam.
Váratlanul egy lágy hangzású zene szólalt meg.Betöltötte a szoba csendjét ahol csak néha néha egy sóhaj hallatszodott.Mikor már megszabadítottuk egymást a ruháinktól egymással szemben ültünk az ágyon a rózsaszirmok között.Ted lágy csókot nyomott ajkaimra majd áttért nyakamra.Hátra vetettem fejemet és úgy élveztem amit csinált.Mikor megelégeltem,hogy nyakam érzékeny bőrét kényezteti hátra döntöttem az ágyon.Egy szál rózsát vettem kezembe majd végigvezettem egész testén.Visszavezettem a rózsát szájához majd arca minden egyes pontján végigsimítottam a rózsával.Ezt követően ajkaimat Ted ajkaira tapasztottam.Elmélyítette csókunkat majd fordított helyzetünkön.Most én voltam alatta.
Kezeit fejem mellé helyezte és úgy támaszkodott még csípőjét az én csípőm fele billentette.Számat egy vággyal telt sóhaj hagyta el.Ted felült,de nem tétovázott se perc alatt az ölébe találtam magam.Kinyújtotta a kezét és felemelte a pezsgős üveget.Töltött az asztalon elhelyezkedő poharakba majd mindkét poharat megfogta.Egyiket kezembe nyomta még a másikat magánál tartotta.Lassan szánkhoz vezettük a poharat és belekortyoltunk az ízletes italba.Végig egymást néztük,ami még erotikusabb hangulatot teremtett köztünk.Mikor kiürítettük poharunk tartalmát Ted vette a pezsgős üveget és lassan testemre kezdte csorgatni.Ezt követően letette az üveget a kis asztalkára majd nyelvével feltérképezte testemet lenyalva rólam a pezsgőt.Ezt a műveletet én is elismételtem vele.Miután már nem maradt rajtunk egy csepp pezsgő sem Ted az asztalon elhelyezkedő tálkába nyúlt ahonnan kiszedett egy darabot a csokis eperből.Lassan számhoz vezette.Kinyitottam számat és leharaptam felét az epernek.Ami maradt belőle Ted a szájába tette és elfogyasztotta.Kezeit felfedező útra indította testemen.Minden egyes pontját testemnek végigsimította.Utoljára hagyta fenekemet amibe belemarkolt majd egy kissebbet csapott rá majd megint belemarkolt és az ölébe húzott.Ezt követően kezét fakrára vezette majd párszor végighúzta rajta majd bejáratomhoz illesztette.Kicsit felemelkedtem,hogy könnyebben odaférhessen testem jelenlegi legforróbb pontjához.Lassan belémcsúsztatta farkát.Lassan ki-be húzta majd egy erőteljesebb lökéssel tövig bennem volt.Hangos nyögések hagyták el számat.Ted egyre gyorsabban mozgott bennem még végül éreztem,hogy élvezete belém folyik.Felemelkedtem mire farka kicsúszott belőlem.Lefeküftem Ted mellé az ágyba majd mellkasát kezdtem simogatni és csókokkal elhalmozni.
Nemsokára megint akcióra kész volt Ted.Csodákra képes a kezem.Ted finoman összefogta kezemet és fejem fölé helyezte és egyik kezével ott tartotta.Forró csókot nyomott ajkamra majd lentebb haladt.Hasamat ostromolta majd felemelte fejét és szemembe nézett.Azt a kezét ami szabad volt nőiességemhez vezette majd lassan végighúzta rajta egy ujját.Amit aztán szájába tett.
-Ejnye de nedves valaki.-mondta kuncogva.Nem válaszoltam.Nem is tudtam volna az izgalomtól.Csak vártam,hogy bennem legyen már.Nem sokat kellett már várjak.Ted annyira ismer mint saját magát.Lassan belém vezette farkát mire felnyögtem.Ted egy férfias morgással jelezte,hogy tetszik neki,hogy kényeztethet.Ted kezeivel az ágy fejtámláját markolta.
Mivel kezem szabadon mozgathattam Ted hátához vezettem és először simogatni kezdtem hátát majd mikor erősebbeket lökött rajtam,hogy tövig bennem legyen,belemélyesztettem körmeimet hátába mire felszisszent kicsit,de nem zavarta,sőt egyre erőteljesebbeket lökött rajtam.
Az éjjel folyamán sok élvezetben volt részünk.Hajnalig szeretkeztünk.Hajnalban mikor már mindketten nagyon fáradtak voltunk egymás karjaiban aludtunk el.De már férj és feleségként.Ennél boldogabb még sosem voltam.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)