1 hónappal később
Mióta strandon voltunk rá sem néztem Connorra.Igaz nem is nagyon találkoztam vele.Kezdek felszabadultabb lenni,de valami hiányzik belőlem,úgy érzem szívem helyén egy fekete lyuk van.Napjaim lassan telnek.Néha-néha elmegyek Kathékkel szórakozni,de az is nagyon ritka volt.Nem tudtam magam elengedni.A legtöbbször csak berúgtam és sirattam Connort.Khm...igen tipikus én.Bánatomat alkoholba akarom fojtani,de tud úszni a kis ribi.Hmm vajon boldog lehetek még valaha?
Reggel 7 óra van.A telefonom csengése ébresztett fel.A kijelzőn csak egy szám jelent meg.Mikor ránéztem tudtam kié.Hiába töröltem ki,tudtam fejből.Connor.Miért hív másfél honnappal a szakítás után?Eddig nem is vett számba.De nem tudtam ellenállni.Felvettem.
-Ki akar meghalni reggel korán?-mondtam morcosan,és tettem magam,hogy nem tudom kivel beszélek.
-Jó reggelt neked is.-mondta nevetve.
-Mit akarsz Connor?-kérdeztem könnyeimet visszatartva.
-Buli lesz nálunk egy hét mulva és örülnék ha te is eljönnél.
-Még meglátom.-mondtam majd kinyomtam.Ezt követően egy üzenetet külött.
#:Remélem ott leszel. :*
Nem írtam választ neki.De igen.A bulira menni fogok.De ezt ő még nem kell tudja.Majd mikor meglát belépni az ajtón akkor kap választ.Igen tudom fasz vagyok vele,de megérdemli.Mondjuk el se kéne menjek arra a bulira.Nem is tudom miért hívott egyáltalán.De lényegtelen.Akkor is elmegyek és a lehető legkihívóbban fogok felöltözni.Hadd sírjon most ő mikor meglátja mit veszített.Vagy lehet csak egy szimpla kurvának fog nézni.Pedig nem vagyok az.De akkor is meg kell mutassam neki,hogy mit is veszített.Meg mondjuk ha ő mondja rám,hogy kurva nem is számít,mivel ő még annál is rosszabb.Ryan mindent elmondott róla.S azt is mondta,hogy nem kellett volna vele foglalkozzak.Mikor velem volt akkor is minden este más lányt baszott,persze mikor nem voltam ott én vele. Én hülye meg hittem neki.Azt hittem szeret pedig lófaszt se értem neki.De nem baj.Lesz még szerelmes ő belém.De akkor megtudja,hogy milyen egy összetört szívű lány bosszúja.Minden lány nevében akinek összetörte a szívét bosszút fogok állni rajta.Erre megesküszöm.Egy hét múlva lesz a buli.Addig fel kell készüljek,minden vonzerőmet be kell vessem.Le kell vegyem Connort a lábairól,aztán szépen vissza kell utasítsam.Mnah már ha ez menni fog.Először el kéne érjem,hogy ne törjön rám a sírógörcs mikor ránézek,vagy mással látom.Hátha sikerül.A remény hal meg utoljára.
Már nagyon izgatott vagyok.Még nem tudom mit vegyek fel.Minden nap végignéztem a szekrényem.Még 2 nap és itt a buli,én meg nem tudom mit vehetnék fel.A napok gyorsan teltek el.Majdnem minden nap Elmentünk valahova Kathékkel.Beavattam őt is és Natit is a tervembe.Hülyeségnek tartják mert szerintük végül úgyis én fogok sírni.Hmm lehet igaz lesz,de ha meg sem próbálom akkor már veszett ügy.Meg fogom próbálni és arra törekszek,hogy sikerrel járjak.Éreznie kell azt amit én éreztem mikor átbaszott.Nem fogok kegyelmezni.Vagy a legjobb barátaimnak lesz igaza és megint csak magamnak csinálok rosszat.Önpusztító üzemmódba léptem asszem.De ha én pusztulok mindent pusztítok magam körül.Megváltoztam mióta Connor átbaszott.Sokkal kegyetlenebb lettem.Mostanában még a barátaimat is megbántom anélkül,hogy akarnám.Szerencsémre megértenek és nem hagynak magamra.Szerencsés vagyok,hogy ilyen barátaim vannak.Akármennyire is magányosnak érzem magam ők itt vannak nekem mindíg.
Legalább ha a ruhámat még nem választottam ki legalább legyen meg a tervem,hogy mit csinálok majd a bulin.Connort féltékennyé kell tegyem.Kell keressek egy pasit akivel majd jól elleszek Connor előtt.Vele nem törődhetek az egész buli alatt.Remélem menni fog.De basszus lehet nem lesz féltékeny majd.Úgyis körberajongják majd a kis kurvái.Lehet ő nem fog egész végig figyelni rám.Ahhj nem hiszem el.Sikerülnie kell annak amit elterveztem.De hogy?Connor sose szeretett.Nem éredekelte mi van velem.Csak dugni akart és látta,hogy hülye vagyok és beleszerettem ezért szédített és mikor kedve tartotta megdugott majd ment máshoz.A rohadék.Könnyeim kitörni készültek ,de nem engedtem nekik utat.Elmentem a szobám melletti edzőterembe és levezettem a feszültséget.Már késő volt mikor végeztem.Elmentem még letusolni aztán ágyba bújtam és lecsuktam szemeimet várva,hogy elragadjon az álomvilágom.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)