Végre eljött ez a nap is.Kibulizhatom magam.Nem mintha nem járnék hétvégéken Kath-el klubbokba de na.A lényeg,hogy ma végre megünnepelhetem,hogy még egy évet öregedtem.
Vidáman nyitottam ki szemeimet.Fejemet az ablak fele fordítottam és hagytam,hogy a nap meleg sugarai csiklandozzák arcomat.Még 5 percet így voltam aztán nehezen kikeltem az ágyból.Kimentem a fürdőbe megmostam arcomat elvégeztem dolgaimat a fürdőbe majd visszamentem a szobámba.Szekrényemből elővettem egy nyári ruhát majd lesiettem a lépcsőn.Bementem a konyhába.
-Jó reggelt anyu.-mondtam vidáman.
-Jóreggelt kicsim.-mondta ő is vidáman,majd elém rakta a reggelit.Miután megreggeliztem elmosogattam és segítettem még anyumnak amit kellett.Mikor már nem volt semmi dolgom kimentem a kertbe és leültem a hintára.Becsuktam szemeimet és álmodoztam.Megint eszembe jutott Connor.Kipattantak szemeim és elhessegettem a gondolatát.Nem.Nem szabad rá gondoljak.Ma nem.Sőt többet soha.Győzködtem magam.Kivettem telefonomat zsebemből majd megnéztem mennyi az idő.Baszki kéne készüljek.Beszaladtam a házba.Felsiettem szobámba majd onnan a fürdőbe.Letusoltam és hajat mostam.Mikor ezzel megvoltam kimentem a szobámba és elővettem ruhámat.Magamra vettem majd megnéztem magam a tükörbe.Tetszett amit láttam.Jól állt nekem a ruha.Mosollyal a számon visszamentem a fürdőbe sminkelni.
Mikor a sminkem is rajtam díszelgett már visszamentem a szobámba és felvettem a láncot és a fülbevalót amit anyáéktól kaptam.Mikor ezzel is megvoltam magamra vettem cipőmet is.Kivettem a szekrényből a fekete táskámat és bepakoltam telefonomat egy papírzsepit,rúzst,a cigim,gyújtóm majd elindultam lefele a lépcsőn.
-Nagyon szép vagy kicsim.-mondta anya és apa akik a lépcsőnél vártak.-Vihetlek is a klubba?-kérdezte apa.
-Igenapa.Mehetünk.-mondtam boldogan.Kimentem az ajtón és elmentem a kocsihoz.Beültemmajd vártam,hogy menjünk.Az út nem tartott sokáig.Apa kitett a kocsiból majdkijelentette,hogy ne rúgjak be nagyon.Megígértem neki,hogy nem fogok aztánelköszöntem tőle majd bementem a klubba.Még üre volt a helyiség,vagyis na a Djmár ott volt.Odamentem s mondtam,hogy tegyen zenét.A zene beindult.Rá nemsokáraszállingóztak a vendégek is.Rengeteg ajándékot kaptam.Mindenki aki fontos voltszámomra jelen volt.
Szerintem nagyon jól sikeredett buli volt.Mindenki seggrészegre itta magát és nagyon jól szórakoztak.Éjfélkor mikor jött a tortafelemeltek a fiúk és mindenki tapsolt aztán énekelni kezdtek.Nagyon jóvolt.Annyira jól éreztem magam.Éjfél után kicsit sokat ittam mivel mindenkivel kellett igyak egy pohár pezsgőt na meg itt nem álltam meg mert mikor már mindenkivel megittam azt az egy pohárka perzsgőt még vodkáztunk is.Kicsit már kezdtem szédelegni.Elengedtem magam és csípőmet a zene ritmusára ringattam.Éreztem,hogy hátulról hozzám simul valaki.Megfordultam és Natival találtam szembe magam.Átöleltem.Épp akkor rakott a Dj egy lassú számot.Natival ritmusra táncolni kezdtünk.Kezeti levezette fenekemhez Nati majd belemarkolt.Elmosolyodtam és Nati szemébe néztem.Nati arca egyre közelebb került az én arcomhoz míg végül ajkaink egymásra találtak.Nyelve belépést kért amit meg is adtam neki.Nati kihúzott a teremből.Megálltunk az ajtóba és tovább csókolóztunk.A hűvö levegő miatt fejem kezdett kitisztulni.Ahogy az alkohol kezdte elveszíteni felettem az irányítását hátrébb léptem.Nati értetlenül nézett rám.
-Ne haragudj,ezt nem kellett volna.Mi legjobb barátok vagyunk.-mondtam bűnbánóan.
-Nem haragszok.De lehetne köztünk több is mint barátság.-mondta mosollyal az arcán.
-Nem tudom Nati téged nem akarlak elveszíteni...Maradjunk barátok.-mondtam majd besiettem a terembe.Ezt követően még táncoltunk párszor Natival de ezúttal vigyáztam,hogy ne legyen több ilyen.Tényleg nem akarom elveszíteni.Ő az egyik legfontosabb személy az életemben.
Ezt leszámítva a bulim nagyon jó volt.Remélem a következő szülinapom is ilyen jólesz.Hajnali fél 6 fele már kezdtek hazafele szállingózni a vendégek.6-kor mikor már az utolsó vendég is elment felhívtam apát,hogyjöjjön utánam.Az út szintén rövid volt.Mindent elmeséltem apának,hogy milyen jóvolt.Mikor hazaértünk felmentem a szobámba levetkőztem majd lefeküdtem.Nem sokkellett,2 perc s aludtam is.Nagyon fáradt voltam.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)