30.rész

88 3 0
                                    

Reggel Nati karjaiban ébredtem fel.Victor már nem volt itt.Az órára néztem ami 12-t mutatott.Baszki hogy aludtam így el?Jaa tudom.Hosszú délutánom és éjjelem volt.Nati megérezte,hogy mozgolódok amire felébredt ő is.

-Jóreggelt szépség.-mondta álmos fejjel rekedtes reggeli hangján.

-Jóreggelt.-mondtam mosolyogva.

-Hogy aludtál?-kérdezte széles vigyorral.

-Hmm.Elég jól.-mondtam miközben nyújtóztam.Nati kezeim után nyúlt majd egyenként puszit nyomott rá.

-Menjünk reggelizni.-mondta majd már ment is a konyha fele.

-Csak nem te akarod megcsinálni a reggelit?-kiáltottam utána nevetve.

-Dee.-kiáltotta ki ő is nevetve.

-Ha lehet ne gyújtsd fel a konyhát.-mondtam miközben már vágtattam is a konyhába.

-Naaa azért annyira balfasz nem vagyok Bell.-mondta miközben magához szorított.

A nagy sütögetések után megreggeliztünk.A konyha hálistennek nem robbant fel sőt semmi baja sem lett.Reggeli után megvetettem az ágyat majd leültünk filmet nézni Natival.Mikor a filmnek vége volt Nati megszólalt.

-Bell.Most van egy kis dolgom később találkozunk.-mondta komolyan majd elindult lefele a lépcsőn.Kimentem a szobámból és figyeltem ahogy magára kapja cipőjét majd indul kifele az ajtón.Nagyon furcsán viselkedett.Mi baja lehet?Mi van itt nem értek semmit.

Nati szemszöge

Tudom,hogy Bell most nem tudja mire gondoljon,hogy csak úgy ni eljövök és az okát nem mondom meg,de ha elmondtam volna akkor este nem lesz érdekes semmi.

Már rég terveztem,hogy elmondom neki mit érzek.Végre van elég bátorságom és nem akarom akárhogy bevallani.Áthívom este hozzánk,úgyis szabad lesz a pálya.Na meg kellenek rózsák,gyertyák meg minden ilyesmi.Kiváncsi vagyok hogy fog reagálni.Remélem jól fogja fogadni és elfogadja az ajánlatot,hogy a barátnőm legyen.Annyira izgulok.Remélem minden jól fog sikerülni.

Elindultam a bolt fele.Szerencse,hogy tettem magamhoz elég pénzt.Valami kaját is kell csináljak Bellnek vacsira,szóval még ahhoz is kell hozzávaló.

Mikor a bevásárlással megvoltam egyből a házunk fele vettem az irányt.Mikor beértem az ajtón mindent lepakoltam majd munkához is láttam.A szobámba rószaszirmokat szórtam és teletettem gyertyákkal mindent.A konyhába is megcsináltam az asztali diszitést majd a földre szirmokat szórtam.Mikor ez megvolt hozzáfogtam a kajához.Spagettit csináltam.

Spagettit csináltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now