A nap meleg sugarai amik beszűrődtek a szobámba ébresztettek fel.Ez a nap jól indul.Már mosollyal az arcomon keltem.Semmi és senki sem ronthatja el a kedvemet.Kimentem a fürdőbe s készülődni keztem mivel suliba kellett menjek.Mikor elkészültem vettem a táskámat és elindultam a suli fele.Szerencse,hogy már csak 2 napot kell kibírjak mert már péntek van.S juuuj vasárnap megyek Connorhoz.Imááádom.
-Drááágaa!-hallottam meg egy hangot a közelből,ami kiszakított gondolataimból.
-Kath.Siess még el akarok szívni egy szál cigit is mielőtt bemegyünk órára.-mondtam s láttam amint barátnőm sietősebbre veszi a tempóját.Nemsokára mellettem is volt.
-Siess a cigizéssel,mert pár perc és csengetnek.-mondta aggodóan.
-Mi az első óránk?-kérdeztem hanyagul.
-Asszem biosz.-mondta gondolkodóan.
-Ahh pár perces késés nem baj.-mondtam miközben meggyujtottam a cigimet s egy jó nagyot szívtam belőle.A múlt estére gondoltam.Kath észrevette,hogy kicsit elmerengtem.
-Mi a baj Bell?-kérdezte aggódva.
-Ohh baj az nincsen.-mondtam kacsintva.
-Na mesélj akkor.-mondta egy perverz mosoly kíséretében.
-Connor eljött hozzám az éjjel.Megint lefeküdtem vele.S megint a kocsijában.
-Jaah..de más is van ugye?Látszik,hogy kicsit lehangolt is vagy.-mondta komolyan.
-Nem...Csak félek,hogy vége lesz...-mondtam lehangoltan.
-Ne félj...Eddig amiket mondtál nem úgy tűnt mintha nem szeretne...-mondta Kath és kezét a vállamra tette.
-De én akkor is félek...Nagyon megszerettem.-mondtam miközben egy könnycsepp gördült le arcomon.
-Nyugi szivem...szeret téged.-mondta Kath majd megölelt.Ezután bementünk az osztályba mivel már a cigim is elszívtam.Elég unalmas volt a biosz óra.Nem volt semmi érdekes.Az idegrendszerről tanultunk,ami engem hidegen hagy.Mondjuk engem semmi se érdekel ami sulival kapcsolatos.Majdnem elaludtam órán,mikor egy üzenetem jött,amitől szinte szívrohamot kaptam,mivel nem számítottam rá,és megijesztett telefonom rezgése főleg,hogy elvoltam gondolataimmal.Elővettem telefonomat a zsebemből.Mikor a kijelzőre néztem elmosolyodtam.Connor irt.
BBY:Szia édes.Már csak 2 nap s láthatlak.Hiányzol.:(
Én:Szia szív.Te is nagyon hiányzol nekem.Alig várom a vasárnapot.
Elküldtem az sms-t s visszatettem telefonomat a zsebembe.A nap további része hamar eltelt.Hazamentem suliból,ettem,olvastam majd este lefeküdtem.
Reggel boldogan keltem fel mert szombat van és már csak egy nap és láthatom Connort..A nap nagy részében takarítottam s közben zenét hallgattam.Mikor végeztem a takarítással olvastam még egy kicsit.Hamar este lett.Elég korán lefeküdtem,hogy holnap kipihent és friss legyek.
Reggel a madarak dallamos csicsergésére keltem fel.Ennél jobb nap nem lehetne már gondoltam magamban.Felkeltem majd a fürdő fele vettem az irányt.Megmostam a hajamat,letusoltam majd kimentem a szobámba.Oda léptem a szekrényhez és keresgélni kezdtem.Megakadt a szemem a világoskék szaggatott shortomon és a hozzá illő kék blúzomon.Ez lesz.Ezt veszem fel.Miután felvettem s tükörbe néztem mosollyal a számon néztem,hogy mennyire jól választottam.Felvettem a szettemhez illő kiegészítőket kisminkeltem magam majd felvettem a fehér magas talpú cipőmet.Előkaptam egy táskát,persze olyant ami szintén illik a szettemhez,bele dobigáltam a telefonom s még pár fontos dolgot.Pont időre készültem el.
Mikor mentem ki a szobámból,vagyis mentem volna.Connor jött velem szembe.
-Hűha.Nagyon jól nézel ki!Anyud mondta,hogy még készülődsz,ezért bejöttem,hogy lássam kész vagy-e.-mondta kikerekedett szemekkel majd megnyalta al ajkát.
-Szia Connor.-momndtam majd egy csókot nyomtam ajkaira.-Köszönöm,de te is jól nézel ki.
-Akkor mehetünk?-kérdezte vidáman.
-Persze.-mondtam örvendezve.Connor karon ragadott s úgy mentünk ki a vérvörös Aston Martin-ig.Kinyitotta nekem az ajtót majd beültem.Elena már beült Ryannal.Ők hátul ültek.
-Szia Ry.-köszöntem leendő sógoromnak.
-Szia Bell.-Köszönt Ry kedvesen.Ezután Connor is beszállt a kocsiba s már indultunk is.A rádióban megszólalt a Cheat Codes-től a sex.Connorral egymásra néztünk majd röhögni kezdtünk s miután kiröhögtük magunkat énekelni kezdtük mindketten.Ry és Elena hátul csak néztek minket.Nemsokára megérkeztünk Connorékhoz.Kiszálltunk és bementünk.Connor anyukája már nagyon várt minket.Ültünk egy kicsit a konyhában aztán Ry Ellá-val bementek Ry szobájába én meg Connorral az ő szobájába.Leültem az ágyra s vártam még Connor visszajön az ágyhoz,mert elment,hogy tegyen zenét.Mindíg olyan kellemes hangulatot tud teremteni Connor.Odajott az ágyhoz megállt előttem aztán megfogta a térdemtől a lábamat majd széthúzta s beférkőzőtt a lábaim közé.Úgy állt előttem s nézett.Zöld szemei csak úgy ragyogtak.Kezeit fenekem alá tette s felemelt.Lábaimat dereka köré fontam.Megfordult és leült.Ott ültem vele szembe az ölében.Mosolyogva néztem,szerelmes,ábrándozó szemekkel.Connor homlokát enyémnek támasztotta s csak nézett.Nem bírtam tovább,megcsókoltam.Connor elmélyítette csókunkat.Mennyben éreztem magam.Enyém a világ legjobb pasija.Connor simogatni kezdte fenekemet csókunk közben.A vágy egyre csak fokozódott bennem,de ahogy érzem benne is.Connor felállt,persze én még mindig az ölében voltam.Öléből lerakott az ágyra, ő meg fölém feküdt.Csókolni kezdett.Ajkaimtól lentebb haladt,nyakam érzékeny bőrén elidőzött kicsit.Csókolgatta,szivogatta.Nyakamtól lentebb haladt mellemig és most ezt kezdte nyálas csókokkal beborítani s szivogatni.Itt sem állt meg.Fentebb húzta a puha anyagot testemen majd hasamon hajtotta végre azt a műveletet amit az előbb nyakamon majd mellemen.Mikor ezzel is végzett kezét lecsúsztatta nadrágomhoz s kigombolta,kezét pedig a bugyimba csúsztatta.Lassan mozgatni kezdte kezét amitől forrni kezdett a vérem.Connor egyre gyorsabbra vette a tempót közben pedig nyakamat nyálas csókokkal árasztotta el.Egyre közelebb kerültem a csúcshoz.Connornak ezt egy hangos sikollyal jeleztem mire ő még gyorsabbra vette a tempót,végül testem rángatózni kezdett és egy sikoly kíséretében elélveztem.Connor elégedett mosollyal nézett rám majd megcsókolt.Gondoltam ha már ő elvitt engem a csúcsra nem hagyhatom így szegényt álló szerszámmal.Csókunkat elmélyítettem majd számmal egyre lentebbre kalandoztam.Hasán levő kockáinál elidőztem kicsit,majd végül megálltam,de csak addig még sliccét lehúztam s férfiasságát előbújtattam boxeréből.Végigpusziltam majd egész hosszát számba tettem mire Connor száját egy mély,vággyal telt nyögés hagyta el.Gyorsítottam a tempón s ahogy tüdőm bírta szívtam.Kivettem számból,végig nyaltam,tetejére puszit nyomtam majd ismét bekaptam.Connor egyre hangosodó nyögésekkel jelezte,hogy jól végzem „feladatom" és hogy nemsokára el fog élvezni.Egyre gyorsabbra vettem a tempót,végül Connor a számba élvezett.Connor elégedett mosollyal kémlelte arcomat.Felemelkedett az ágyról majd felém közelített.Lágy csókot lehelt ajkaimra majd elmosolyodott.
-Nincs kedved elmenni valamerre?-kérdezte egy féloldalas mosollyal ajkain.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)