A suliban végig azt vártam,hogy engedjenek már haza,hadd kezdődjön a vakáció.10-kor végre kiléptem a suli kapuin,és boldogan gondoltam arra,hogy 3 hónapig nem kell betegyem ide a lábamat.Connor az autójának dőlve várt rám.Ahogy megláttam rohantam is felé.Mikor odaértem nyakába ugrottam.Mintha tudtam volna,hogy ez a boldogságom utolsó napja.
-Már vártalak.-köszöntött egy csókkal Connor.
-Én is vártam,hogy lássalak.-mondtam,majd újra megcsókoltam.Beszálltunk az autójába,majd beindította a motort.
-Connor,ne vigyél még haza.-néztem rá könyörgő tekintettel.
-Hova menjünk akkor?-kérdezte egy perverz mosoly kíséretében.
-Hááát-mondtam miközben kezemet combjára tettem majd szépen lassan felfele vándoroltam vele-a helyünkre mondjuk.
Connor elmosolyodott és már indult is a helyünk fele.Mikor megérkeztünk leállította a motrot,majd rám nézett.
-Menjünk hátra,vagy jó lesz itt?
-Menjünk hátra.-mondtam majd mindkette a hátsó ülésre mentünk.A hátsó ülésen Connor ölébe ültem vele szemben.Connor kezét fenekemre tette majd megcsókolt.Lassan mozogni kezdtem rajta így elérve,hogy felálljon neki.Connor minden kis porcikámat végig tapizta.Majd kezemet megfogta és a nadrágja övéhez vezette.Értettem a célzást,munkához láttam és kiszabadítottam hatalmas erekcióját a szűk ruhadarabból.Egyre nehezebben vettük a levegőt.Miközben Connor megcsókolt fel le mozgattam kezemet férfiasságán.Megfogtam az ezüst színű csomagot majd kibontottam fogaimmal amit Connor élvezettel nézett végig.Kivettem a csomag tartalmát,majd szépen lassan felgörgettem Connor merevedésére.Ezt követően számba vettem.Connor hajamtól fogva diktálta a tempót,majd elhúzta fejemet merevedésétől.Szemembe nézett majd megcsókolt.Mikor levegő hiányában elváltunk Connor megszólalt.
-Készen állsz?-Kérdezte Connor mire én bólintottam.Connor felemelte ruhámat,majd csipkés tangámtól is megszabadított.Ezután beleültem merevedésébe és lassan mozogni kezdtem.Ahogy gyorsítottam az ütemen,úgy gyorsult a lélegzetvételünk is.Még 10 percet ''lovagoltam'' Connor merevedésén,majd én kerültem Connor alá.Lábaimat Connor derekára kulcsoltam így biztosítva,hogy a lehető legmélyebbre hatolhasson belém.Connor gyorsabban mozgott,ezzel engem közelebb lökve az orgazmus eufórikus édességébe.Körmeimet Connor hátába mélyesztettem,majd végighúztam a bőrfelületen egy hangos sikoly kíséretében és átadtam magam az édes kielégülésnek.Engem követett Connor is és egy férfias morgással megtöltötte a gumit fehéres nedvével,majd kihúzódott belőlem.Ezt követően felöltöztünk és haza indultunk.Mikor megérkeztünk anyum már várt kajával.Leültünk enni.Anyum beszélgetni kezdett Connorral,így tudtam meg,hogy ő este egy csaj szülinapi bulijára megy,és erről nekem nem is szólt.Lehajtottam fejem majd eltoltam előlem a tányért.
-Nem ízlik amit készítettem?-kérdezte aggódva anyum.
-De,csak most nem vagyok éhes.-mondtam majd ránéztem Connorra-most megyek lefekszem,nagyon fáradt vagyok.
-Menj csak.-mondta anyum.
-Szia Connor.-mondtam neki egy szúrós tekintet kíséretében.
-Szia.-mondta Connor.Ezt követően felrohantam a lépcsőn és beszaladtam a szobámba.Ledobtam magam az ágyra.Ezután egész nap olyan voltam mint a mosott szar.Semmihez sem volt kedvem.Este írtam egy üzenetet Connornak.
Én:Jó szórakozást! :*
BBY:Köszii! :* :*
Miután elolvastam amit írt el is aludtam.Másnap reggel mikor beléptem facebookra az első amit megláttam az volt,hogy egy kis kurva kirakott egy képet az én Connorommal.Ráadásul kézenfogva vannak.
Ez még nem elég,Connor puszit meg szivet írt neki kommentbe.Könnyeim utat törtek és patakként folytak le arcomon.Sósavként marták arcomat ahogy folytak lefele.Forróságuk szívemet égette.Nem akartam tovább élni.Írtam Kathnek.Ő mindig segít ha bajban vagyok.
Én:Kath,írj ahogy tudsz.
Kathy:Baj van szivem?
Én:Igen....Connor asszem megcsalt..:((
Kathy:Basszus...de ez tuti?
Én:Nem....
Kathy:írj neki...beszéljétek meg..
Én:Háát oké.. –írtam legjobb barátnőmnek majd megnyitottam a chat ablakot és bepötyögtem a mondanivalómat.
Én:Szia.Látom jól szórakoztál az éjjel.Fel is szedtél valami hülye ribancot...-nehezen de megnyomtam a küldés gombot.Connor épp akkor lépett fel.Megnézte mit írtam de nem válaszolt rá.Eggyértelmű,hogy megcsalt.
Én:Nem ír vissza...
Kathy:Mekkor egy fasz...
Én:Most lépek...még beszélünk.pusz.
Kathy:Vigyázz magadra.pusz.
Hát remek mit ne mondjak...Átbaszott akiben a legjobban bíztam.Kurva életbe.De legalább nyár van és nem kell ilyen állapotba suliba menjek.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)