32.

78 1 0
                                    

Mosolyogva állok egy hatalmas rét közepén.Élvezem a simogató napsugarakat bőrömön.Valaki hátam mögé áll és karjaival átfonja derekamat.Kezeimet az ő kezére csúsztatom.A hátam mögött álló személy belecsókol nyakam hajlatába.Libabőrös leszek ettől az érzéstől.Lassan megfordulok karjai közt,hogy szembe állhassak vele.Mosolyogva szemembe néz,majd lágy csókot lehel ajkaimra.

-Annyira szeretlek Bella.-mondta csillogó szemekkel majd újabb csókot adott.

-Én is nagyon szeretlek Ted.-mondtam neki boldogan és ágaskodtam,hogy puszit nyomhassak homlokára.

-Nagyon hiányoztál.Alig vártam,hogy karjaimba zárjalak.-mondta és végig simított arcomon.Közelebb bújtam hozzá és amilyen erősen tudtam magamhoz szorítottam.

-Igérd meg,hogy mindig mellettem leszel.-mondtam mélyen szemébe nézve.

-Igérem.-mondta majd egy hosszas csókot váltottunk.

Szemeimet kinyitottam és már ömlöttek is könnyeim.Annyira hiányzik,de én már nem érdeklem őt.Telefonom után nyúltam és megnéztem az órát.Még csak hajnali 3 van.Letettem telefonomat és lecsuktam szemem annak reményében,hogy nem fogok ismét Terdől álmodni.

2 héttel később...

Natival nem beszéltünk azóta,hogy elvetéltem.Az a csaj sem keresett többet.Nem tudom miről beszélhetett.Kit vettem el tőle,vagy mi van.Biztos dilis volt a csaj.

Idegesen forgolódtam az ágyban,majd kinyitottam szemeimet.Hurrá.Egy újabb értelmetlen nap.Mostanában ki se mozdultam a házból.Natit meg valahogy nem érdekli,hogy mi van velem.Szép.Szerelmet vall aztán szarik a fejemre.Na mindegy.Ez az én szerencsém.Mindenki elhagy előbb vagy utóbb.Azt hiszem majd egyedül fogok élni vagy 50 macskával.... vagy 5 kutyával.

Telefonom pittyegése zavarta fülemet.Fejemre húztam a takarót.5 percig úgy ültem majd mikor már a 15 pittyegésnél lehetett idegesen lekaptam magamról a takarót és a telefonom után nyúltam.Következőre tuti kikapcsolom a wifit,s majd csak akkor kapcsolom be mikor már rég felkeltem.

Beírtam a kódot majd elém is tárult telefonom háttérképe ami egy fekete Mazda 6 Gt volt.Mikor rápillantottam a chatfejre elakadt a lélegzetem.Szivem gyorsabb ütemben kezdett verni.Kezem remegett.Mit irhatott?Lassan megnyitottam.

Ted:Szia.

Beszélni akarok veled.

Hallod?

Írj már vissza.

Még mindig haragszol rám?

Bellaaaaaaa

Ne csináld már

Írj vissza kérlek!

Tudom,hogy hülye voltam

Kérlek adj egy esélyt,hogy megmagyarázzak mindent.

Ha azután is haragszol majd rám és nem akarsz többet beszélni velem,akkor többet nem kereslek.

De kérlek egy utolsó esélyt adj még rá,hogy jóvá tegyem hibámat.

Kérlek.

Mit csináljak?Szivem szerint írnék neki.Szeretem.De csak úgy elhagyott és összetörte a szívem.De vissza akarom őt kapni.

Bepötyögtem mondanivalómat majd a küdés gombot is megérintettem nehezen.

Én:Mit akarsz?Újra összetörni a szivem?Ted én még mindig szeretlek,kérlek ne akarj mégjobban összetörni.Mire jó az neked ha engem alázol?Jót nevetsz rajtam a kurváiddal?

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now