-Ez az én szobám.-mondta Connor mosolyogva.
-Hmm.Elég szép szoba.
-Köszi.-mondta egy perverz mosoly kíséretében.Majd az ágyához kísért.Leültünk az ágyra.Connor felállt és elsétált valamerre amit én nem láttam mert kifeküdtem.Valószínű a számítógépéhez ment mert nemsokára hangos zenét hallottam.Connor visszajött és csatlakozott mellém.Telefonját babrálgatta mellettem kifeküdve.Én becsuktam a szemem és élveztem a zenét.A másik pillanatban éreztem ahogy az ágy megmozdult.Valószínű,hogy Connor felállt.Majd éreztem hogy fölém hajol.Hirtelen kinyitottam a szemem, de amilyen hamar kinyitottam olyan hamar be is csuktam mivel Connor puha és finom ajkat az én ajkamra tapasztotta.Connor nyelve bebocsátást kért számba amit én egyből megengedtem.Connor keze csókunk közben felderítő útra indult testemen.Belemarkolt fenekembe mire én belenyögtem csókunkba.Levegő hiány miatt elváltunk mire Connor elfordította a fejét,de így is láttam,hogy elpirult.Valószínű én is jó piros voltam.Connor megint rám nézett majd mosolygott.Visszafeküdt mellém az ágyba.Tekintetét le sem vette rólam.Kezét lassan az én kezemhez csúsztatta,majd összekulcsolta ujjainkat.Felemelte és egy nagy vigyorral a száján nézte összekulcsolt ujjainkat.Ezt követően mindketten felültünk.Connor magához húzott és száját ismét a számra tapasztotta.Beleharaptam also ajkába mire egy halk sóhaj hagyta el száját.Kezét ismét elindította testemen.Először fenekembe markolt bele mire én felnyögtem aztán kezét felvezette mellemhez és azt kezdte markolászni.Vággyal teli sóhajok hagyták el ajkamat.
-Ezaz bby-mondta Connor mikor par másodpercre megszakítottuk csókunkat.De nem tartott sokat a kis szünet.Connor ismét falni kezdte ajkaimat.Connor egyik kezével derekam karolta át,másikkal pedig hajamat simogatta majd beletúrt.Levegő hiányában elváltunk egymástól és csak néztük egymást pár percig.Rámosolyogtam,majd lovagló ülésben az ölébe ültem.Connor száját erre egy férfias morgás hagyta el.Mozogni kezdtem rajta.Connor mosolyogva nézett rám.A következő pillanatban hallottuk a kilincs kattanását.Hirtelen nem tudtam mit csináljak.Aztán végre észhez tértem és egy gyors mozdulatot követően az ágyon ültem Connor mellett,mintha mi sem történt volna.Az ajtón belépett Ryan.Még be sem jött már röhögött.
-Mi van?-kérdezte ingerülten Connor.
-Tudtam,hogy rá fogsz nyomulni,de nem gondoltam,hogy ilyen hamar.-mondta miközben majdnem belehalt a röhögésbe.
-Pofa be!-kiáltotta Connor Ryannak majd ő is elnevette magát.
Én csak álltam ott és néztem,hogy mi a fasz van.Majd Ryan ezt mondta nekem:
-Bella,azért jöttem,hogy szóljak nemsokára indultok haza.
-Rendben.-mondtam miközbe már indultam volna ki az ajtón Ryan után,mikor Connor megfogta karomat s vissza húzott.
-Mindjárt megyünk.-kiáltotta Connor Ryan után.Majd ezt követően odahúzott magához és megcsókolt.
-Remélem hamarosan újra látlak.-mondta a csókunkat megszakítva.
-Valószínű-mondtam egy kacér mosollyal a számon majd elindultam kifele az ajtón,persze,hogy nem hagyhatta ki ezt a lehetőséget Connor,hogy előtte mentem ki s egy nagyot csapott hátsómra.
-Bazd meg,ez fájt!
-Következőre óvatosabb leszek.-mondta majd rám kacsintott.
Amég anyumék elköszöntek Ryanéktól én végig Connort néztem.Basszus,nagyon bejön nekem ez a srác!Mikor már mind a kocsiban ültünk és indulásra készen álltunk,láttam,hogy Connor engem néz.Mikor elindultunk s visszanéztem,láttam hogy Connor még a kapuban állt s nézett,a többiek már bementek.Mi van benne ami ennyire megfogott?Egész úton arra gondoltam,hogy mi volt ma...Mi lesz még ebből?Az út szintén nem tartott sokat.De most egyáltalán nem érzékeltem az idő múlását.Mikor hazaértem bekapcsoltam a wifit és beléptem telóról facebookra.Semmi érdekes nem volt.Furcsa,hogy nem jelölt még be Connor.Mindegy,majd bejelölöm én.Úgy is tettem.Nem telt bele 1 percbe vissza is igazolt.Rá írtam.Beszélgettünk,majd úgy döntöttem,hogy elkérem a számát,ha már ő nem kérte.Ezt követően kiléptem és aludni mentem mivel már késő volt,de aludni amúgy sem tudtam.Valahogy nem ment.Csak Connor járt a fejembe.Baszki nem lesz ez így jó.Mi van ha ő csak szórakozni akar?
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)