4.rész

141 2 0
                                    

*Két héttel később...

A suli miatt már rég találkoztam Connorral.Vagyis csak másfél hét,de akkor is nagyon sok idő.Egész nap csak ő jár a fejembe és az utolsó találkozásunk mikor hazahozott,aznap mikor a kocsijában lefeküdtünk.Annyira hiányzik már.Beszélni se sokat beszéltünk,mert a legtöbbször mikor írtam neki nem válaszolt.Mkost is írtam neki.De válasz semmi..Elaludtam.

Telefonom idegesítő csengésére keltem.Basszus ki kell már cseréljem a csengőhangom.De vajon ki hívhat ilyenkor?Egyáltalán hány óra van?Telefonom után nyúltam és rápillantottam a kijelzőre.Connor hívott.Mi a francot akar hajnali 3-kor?Nem várattam tovább,felvettem.

-Szia édes.-mondta vidáman Connor.

-Szia szivem.-mondtam kissé álmosan.

-Felköltöttelek?-kérdezte aggódva.

-Dehogy is.-hazdtam.

-Nincs kedved találkozni?

-Ilyenkor?-kérdeztem csodálkozva.

-Igen édes.A kaputok előtt parkolok.-felnevetett mikor ezt mondta.Azt hittem csak szivat.Oda mentem az ablakhoz kinéztem és megláttam a vérvörös Aston Martinját.

Oda mentem az ablakhoz kinéztem és megláttam a vérvörös Aston Martinját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Látlak.-mondtam nevetve.

-Akkor kijössz?-kérdezte és én elképzeltem amint kiskutya szemekkel néz.

-5 perc és ott vagyok.-mondtam majd letettem a telefont.Megfésülködtem,betettem a számba egy rágót,hogy legyen frissebb a lehelletem majd kisiettem a kapuba.Kinyitottam a kocsi ajtóját s köszöntem Connornak.

-Szia szivem.-mondtam boldogan.Majd beültem mellé.

-Szia édes.-mondta majd megfogta a kezem s közelebb húzott magához.Egy apró csókot nyomott ajkaimra.Szemeim felcsillantak a boldogságtól.

-Hogy-hogy ilyenkor itt?-kérdeztem mosolyogva.

-Hiányoztál.-mondta lehangoltan.

-Te is nekem nagyon.-mondtam majdnem sírva.

-Shh.Most már itt vagyok veled édes.-mondta majd magához húzott s megcsókolt.Csókunkat elmélyitettük,sajnos levegő hiányában szét kellett válnunk pár perc után.Connor hüvelyk ujjával végig simított alsó ajkamon.Én eközben végig a szemét néztem.Láttam a vágy szikráját fellángolni szemében.Lenéztem és észrevettem a feszulő nadrágját ami kicsit sem rejtette el szemem elől,hogy mennyire akar engem Connor.Végigsimítottam egész hosszán mire Connor résnyire nyitotta száját és felsóhajtott.Én erre a nadrágjában levő dudoron kedtem fel-le mozgatni a kezem.Connor belemarkolt mellembe majd megcsókolt.

-Annyira jó vagy édes.-mondta a vágytól csillogó szemekkel.Moslyogtam majd a polója aljához nyúltam és egy könnyed mozdulattal megszabadítottam az anyagtól.Connor mosolygott majd ő is az én mozdulataimat imitálva kiszabadította testem a selyem hálóingtől.Connor elé tárult meztelen felső testem.Már csak egy csipke tanga akadályozta meg attól,hogy teljesen meztelenül lásson.Gyönyörködött még egy kicsit a látványba majd a csipkés anyagtól is megszabadított.Becsuktam a szemem és vártam,hogy mit fog csinálni a következő pillanatban.Hallottam ahogyan kicsatolta övét és letolta nadrágját.Kinyitottam szememet majd tekintetem rá emeltem.Ahh istenem tökéletes teste van.Már csak egy szál boxer volt rajta amiben elég szűkös volt a hely meredező férfiasságának.Egy hirtelen mozdulattam már Connor ölébe ültem lovagló ülésben.Mozogni kezdtem ölében előre-hátra.Connor kezét fenekemre csúsztatta s simogatni kezdte.Kéjes sóhajok hagyták el számat ami Connort jobban beindította.Rácsapott a fenekemre majd (nem tudom hogy, de alá kerültem) csókolni kezdett.Ajkaimról az ő ajkai lentebb csúsztak nyakamig majd az érzékeny bőrt kezdte nyálas csókokkal elhalmozni és szivogatni.Mikor ezt a műveletet befejezte ajkai a melleim fele haladtak,majd egyik mellem nyálas csókokkal hintette be,másik melletem pedig kezébe vette.Valahogy levette boxerét is közben.Férfiasságát érzékeny pontomhoz érintette majd gyengéden és lassan belém hatolt,mire én felsikoltottam az élvezettől.

-Szeretlek Connor.-mondtam szinte sikítva miközben Connor ki-be mozgott bennem.

Connor erre nem mondott semmit csak mosolygot.Aztán egyre gyorsabbra vette a tempót majd együtt zuhantunk az élvezet tengerébe.Ölébe vett s még úgy ültünk kicsit.Csendben voltunk,csak néztük egymást.A csendet Connor törte meg.

-Vasárnap jövök utánnad és Elena után.Ryan is hiányolja már Ellát.

-Akkor várom már a vasárnapot.-mondtam mosolyogva.Connor nyomott egy csókot számra majd mosolygott.

-Szerintem most be kéne menned mielőtt felébrednek anyudék s levennék a fejemet.-mondta nevetve.

-Igazad van.Még beszélünk sms-be s vasárnap találkozunk.-mondtam majd megcsókoltam s befele vettem az irányt.Mikor beértem a szobámba visszafeküdtem az ágyba majd mosolyogva elaludtam.


Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now