Eljött a szülinapom is.Reggel frissen és üdén ébredtem fel.A felköszöntő üzenetekkel ahogy látom már éjfél óta ostromolnak.Még csak reggel 7:15 és már legalább vagy 100-an írtak.Megnéztem mindegyiket és válaszoltam.Kath jó ciki közös képet tett ki.Úgy néztem ki mint aki be van drogozva.Ezért meghal.Tovább mentem és néztem még kik írtak.Megakadt a szemem Connor nevén.Írt.
„Connor:Boldog szülinapot! ♥ :* ^^"
Válaszoltam neki.Nem hiszem el,hogy ennyire el tudott kedvetleníteni az,hogy megint eszembe jutott.S minek irogat nekem szivecskét?Bassza meg magát.Suliba már morcosan mentem amit Kath egyből kiszúrt és kérdezősködött.Elmondtam neki majd lementem Nathannal cigizni.Neki is elmondtam mivel legjobb fiú barátom.Felajánlotta,hogy kitekeri a nyakát.De azt inkább én akarom.A napom hamar elment.Otthon tortával és ajándékokkal vártak.Este mikor lefeküdni készültem csengett a telefonom.Connor volt.
-Szia.-mondtam remegő hangon.
-Hogy vagy ünnepelt?
-Jól köszi.-hazudtam.-te hogy vagy?
-Megvagyok.Hiányzol.-mondta Connor mire nekem kikerekedtek a szemeim.
-Komolyan?-kérdeztem hitetlenkedve.
-Ahha.Jó lenni találkozni valamikor.
-Nekem jó.
-Akkor kedden mikor kijöttél suliból.
-Rendben szia.-mondtam majd kinyomtam.Éreztem,hogy a vér arcomba fut minden testrészemből.Akaratlanul is elmosolyodtam.Alig vártam a keddet.
*
A napok gyorsan teltek.Eljött a kedd is.Suliba már nagyon türelmetlen voltam.Mikor vérge kiengedtek rohantam is a kávézóba ahol megbeszéltük,hogy találkozunk.Mikor odaérkeztem még sehol sem láttam Connort.Leültem egy asztalhoz és írtam neki egy üzenetet.
Én:Szia hol vagy?már várlak a kávézóba.-elküldtem majd vártam a választ ami persze nem jött.Táskámat vállamra dobtam majd csalódottan léptem ki a kávézóból.Connor megint hülyét csinált belőlem.Könnyeim kitörni készültek de nem engedtem utat nekik.Nem érdemli meg.Szaladtam ahogy csak bírták lábaim.Tűdőm égett a levegőhiánytól.Nem hiszem el,hogy hagytam,hogy újra átejtsen.Mikor hazaértem felrohantam a szobámba és bezártam az ajtót.Fogtam telefonom és kitöröltem Connor számát.Nem engedem meg neki többször,hogy játszadozzon.Elegem van.Nem vagyok egy tárgy amivel kedvére játszadothat majd mikor megunja eldob.Ember vagyok,érzésekkel pont úgy mint ő.Miért kell ezt tegye?Mit érezne ha ezt valaki vele tenné meg?De nem fogok többet sírni miatta.Már nem az életem része.Nem is lesz többet soha.El fogom felejteni.Még pár percet meredten néztem a plafont majd éreztem ahogy lecsukódnak szemeim.Másnap reggelig meg se ébredtem.
*
Még suli van szóval a bulim csak hétvégén lesz,de mindent elő kell készítsek rá.Ma délután miután kijöttem suliból elmentem anyával bevásárolni.Piából nem keveset vettünk.Tortát nem vettünk mert azt majd csinál anya Ellával.Kaját meg intézi a klubb ahol lesz a buli.Már mindenki meg van hívva aki fontos nekem.Nem Connor nem hívtam és nem is fogom.Sőt a hülye haverjait se hívtam meg s szintén nem is fogom.Jobb lesz nélkülük a bulim.Holnap megyek ruhát venni anyával meg cipőt a bulimra.
*
Már majdnem lejártuk a lábunkat anyával.De végre kaptunk egy boltot ahol van is olyan ruha ami nekem tetszik.Na meg cipő.Sétálgattam a ruhák között keresgélve a tökéletes darabot.Megakadt a szemem egy fekete-fehér ruhán.Azonnal beleszerettem a ruhába.
Betettem a kosárba majd cipőt kezdtem el keresgélni.A cipős ügyet hamar lerendeztem.
Miután fizettünk anyával kimentünk az üzletből aztán anya elvitt egy sütizőbe.Miután megettük a sütinket s megittuk a kávét anya elvitt egy ékszeres boltba.Mondta,hogy válasszam ki amelyik a legjobban tetszik.Kiválasztottam azt a szettet ami a legjobban tetszett nekem.
Anya megvette majd a rám nézett.
-Ez a szülinapi ajándékod tőlem és apádtól.-monta csillogó szemekkel.
-Úristen,köszönöm anyaaa.-mondtam majd nyakába ugrottam.Mikor megvoltunk mindennel haza indultunk.Mikor hazaértünk felmentem a szobámba és elpakoltam amiket vettünk ma.Mikor ezzel is megvoltam megnéztem egy filmet és lefeküdtem.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)