16. rész

73 4 0
                                    

Eltelt 3 hónap a szülinapom óta.Natival ugyanolyan jó a viszonyunk.Szerencsére nem volt rá rossz hatással az a csók.Suliba szüneteken mindig vele voltam és Kath-el.Szilvesztert is velük fogom tölteni.Alig várom már.Amúgy a buli ma este lesz.Már nagyon várom.Az év utolsó bulija na meg a következő év első bulija.Nemsokára jön utánam Kath én még azt sem tudom mit vegyek fel.Előszöris le kell tusoljak és meg kell mossam a hajam.Be libbentem a fürdőbe majd a tus alá álltam.Basszus elfelejtettem az este epilálni.Na jó van most rá idő.Szépen lassan végeztem a fürdőbeli dolgaimmal,majd a szekrényemhez mentem ruhát keresni.Kb 1 órát kerestem,az egész szekrényt felforgattam.De a ruha amit kikerestem tökéletes volt ma estére.

De a ruha amit kikerestem tökéletes volt ma estére

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor magamra kaptam a ruhát kisminkeltem magam.Épp időben elkészültem.Kath megérkezett mire kész lettem.Magamra kaptam magassarkúmat.

Addig Kath kint várt aztán én is csatlakoztam hozzá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Addig Kath kint várt aztán én is csatlakoztam hozzá.Elindultunk a buli helyszínére.Mikor beléptünk az ajtón már nagyban buliztak akik ott voltak.Szinte egy józan sem volt az épületben.A zene hangosan dübörgött.A falak szinte leomlottak a basszustól.Úgy éreztem minha az én belső szerveim is mozognának a zene ritmusára.Kath-el megcéloztuk az asztalt amin pia volt minden mennyiségben.Elsőre egy dupla adag vodkát ittam simán,nem kevertem semmivel.Szinte meg sem éreztem ezért folytattam egy pohár Jack Daniel's-el.Ezt követően a táncparkettre hívtam Kath-et és testünket a zene ritmusára mozgatni kezdtük.Mikor már rendesen ki voltunk izzadva a sok táncolás miatt kis szünetet tartottunk és elmentünk inni.Nekem a pohár már kicsi volt ezért felkaptam a vodkás üveget ami félig volt és megittam a tartalmát.Mikor az utolsó torkomat mardosó korty folyadék is lecsúszott éreztem,hogy megszédülök.Nagyon beütött a vodka.Kath az éjjel hátralevő részében vigyázott rám.Éjfélkor felhívtam anyumékat és boldog újévet kívántam nekik.Mivel már nem voltam beszámítható állapotba „véletlenül" küldtem egy üzenetet Connornak.Igaz a számát kitöröltem,de sajnos tudtam fejből ezért egyszerű volt neki írni.

Én:Boldog újévet szerelmem! :*

Ezt hogy meg fogom bánni mikor kijózanodok.A telefonom kijelzőjét lestem és vártam,hogy írjon.Egy fél óra után feladtam és nem csekkoltam többet.Olyan 2 fele éreztem,hogy rezeg a telefon a zsebembe.Kivettem és mikor megláttam ki az a szívem a torkomban dobogott.Connor.Hezitáltam majd felvettem.

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now