23.rész

69 4 0
                                    

Francba!Miért nem valóság volt?Idegesen bújtam ki ágyamból.Berontottam a fürdőbe majd elvégeztem reggeli rutinomat.Ezt követően felkaptam magamra egy ruhát és indultam suliba.

Suliba elmeséltem Kath-nek az álmomat.

-Hűha ez nem semmi.Jó álom lehetett.-mondta perverz vigyorral az arcán.

-Igen jó volt,csak kár,hogy nem jutottunk el odáig,hogy be is tegye.-mondtam nevetve.

-Hagyd,majd beteszi élőbe.-mondta majd rám kacsintott mire én belebokszoltam vállába és elnevettem magam.

A suli elég unalmas volt ma.Semmi érdekes nem volt a szüneteken kívül.Minden szünetbe voltam Lent Natiékkal.Persze Kath is jött velem és hülyéskedtünk.Hamar eltelt az idő suliba.Mikor kijöttünk írtam Ted-nek.A szokásos helyen vártam rá.Nemsokára meg is érkezett.

-Szia édes.-mondta miközben édes csókot lehellt ajkaimra.

-Szia.-mondtam neki mikor elváltunk egymástól,majd újra megcsókoltam.Szorosan öleltem magamhoz.Mélyet szippantottam illatából.Elmosolydtam.

-Valami baj van édes?-kérdezte aggódva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Valami baj van édes?-kérdezte aggódva.

-Nem csak nagyon hiányoztál.-mondtam szomorúan.

-Shh.Már itt vagyok veled.-mondta majd nyomott egy puszit homlokomra.Annyira jól esik mikor homlokpuszit kapok tőle.Libabőrös leszek minden egyes alkalommal és a boldogság szétárad testemben.Még sétálgattunk aztán lekísért a buszomhoz.Csókkal búcsúztunk majd buszra szálltam és az ablakon keresztül néztem Tedet még el nem tűnt látóhatáromról.

Mikor hazaértem ebédeltem majd felmentem szobámba tanulni.Nem tudtam tanulni,csak Ted járt a fejembe.Gondolataimból telefonom hangos csengése zökkentett ki.Ted hívott.Elmosolyodtam majd válaszoltam is.

-Szia szivem.-mondtam vidáman.

-Szia édes.Mit csinálsz?

-Épp rád gondoltam.Te?

-Én sétáltatom a kocsimat.Nem jössz ki?

-De jövök.Olyan 6 fele.Addig lekaparom a házikat.

-Oké majd szólj.

-Oké.

-Csókollak édes.

-Én is szivem.-mondtam majd letettem.Nekifogtam házijaimnak majd egy-kettő lekapartam.6 előtt 5 percel lementem és kértem anyumtól pénzt.Amúgy is kellett menni vásárolni.Hát felajánlottam magam.Ted már írt is.

Ted:Jössz?

Én:Igen.5 perc.-írtam neki válasz képpen majd magamra kaptam piros tornacipőmet és indultam is.Teddel megbeszéltük,hogy a bolt előtt találkozunk.Még bementem Nora-hoz,hogy hívjam magammal,mert miután Ted elmegy gondoltam cigizünk egyet.Nora-ra még kellett várjak.Ted megint írt.Mondtam neki,hogy még 5 perc és ott vagyok.Ezt követően elindultunk Nora-val.Mikor majdnem a bolt előtt voltam akkor láttam,hogy Ted elment mellettem kocsijával.Felhívtam.Első csengés után fel is vette.

-Miért mentél el?-kérdeztem kedvetlenül.

-Azt mondtad 5 perc és itt vagy.Már fél órát vártam rád.

-Ne haragudj.Csak most tudtam jönni.

-Nem haragszok,de találkozunk majd holnap.

-Oké.-mondtam majd letette a telefont.Elvettem fülemtől a készüléket és csak meredten néztem a kijelzőt.Vajon most mindent elbasztam?

Miután bevásároltam elszívtam 2 szál cigit Nora-val.Mikor ezzel is megvoltam haza indultam.Kipakoltam amiket vásároltam majd vacsiztam.

Vacsora után felmentem szobámba.Lekaptammagamról ruháimat majd besiettem a fürdőbe.Beléptem a tus alá majd megmostam testemet rózsa illatú tusfürdőmmel.Ezt követően hajamat is megmostam.Mikor már tisztának éreztem magam kiléptem a tus alól és egy törülközőt tekertem vizes testem köré.Kilépkedtem szobámba,kikerestem egy fekete tangát és pizsimet ami egy fekete rövidnadrágból állt és egy fekete majóból.Fogtam a ruhadarabokat majd visszamentem a fürdőbe.Szárazra töröltem testemet majd magamra vettem bugyimat és pizsimet.Balzsamot kentem vizes hajamra majd megfésültem.Mikor ezzel is kész voltam bementem szobámba és bedőltem az ágyba.Elővettem telefonomat és írtam Ted-nek.

Én:Haragszol rám?

Ted:Nem.Csak kicsit ideges vagyok mert mindig azt csinálsz amit akarsz és akkor amikor te akarod.

Én:Ne haragudj kérlek.

Addig győzködtem még eltűnt morcossága.Még beszélgettünk amég elálmosodtam és megbeszéltük,hogy holnap mikor kijövök suliból találkozunk.Boldog voltam,hogy nem haragudott már rám.Nem akarom,hogy elhagyjon egyszer.Nagyon megszerettem.Annyira édes.Imádom ahogy csókol.Mikor homlokpuszit kapok tőle lábaim olyanná válnak mint egy zselé,szívem beleremeg,gyomromban a pillangók vad ütemben táncot járnak.Egyszerűen nem lehet teljesen szavakba önteni azt amit érzek Ted iránt.Ő álmaim pasija.Remélem ő lesz a gyermekeim apja egy szép nap.Becsuktam szemeimet és álmodoztam még egy kicsit aztán elnyomott az álom.

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now