Egész órán arra gondoltam,hogy Connor mit írt nekem,na meg,hogy a legjobb barátom megint megcsókolt.Mondjuk először én csókoltam meg még a bulimon,de basszus részeg voltam,de ő most nem.A tanár észrevette,hogy bambulok és kiküldött a táblához.Mi a fasz?Nem tudok semmit.Hát ez jó lesz.Kislattyogtam a táblához és vártam,hogy kapjak valami feladatot.Mikor megkaptam szóhoz se jutottam.Mi a faszom ez?Ilyent még életembe nem láttam,vagy talán csak oda kellett volna figyelni órán.Az osztály fele néztem várva,hogy valaki segít.Kath próbált súgni de kicsit süket vagyok.Szóval nah...A tanár mérgesen helyre küldött s bevágott egy 2-est.Ahh szarok rá megbukni úgyse fogok.A nap többi része hamar eltelt.Este az ágyban feküdtem és chateltem Kath-el mikor láttam,hogy Nati rámírt.
Nati:Szia Bell.Sok szeretettel meghívlak a szülinapomra jövő pénteken lesz a Proof Vodka Bar-ban.Remélem eljössz.
Én:Szia Nati.Hülyéskedsz?Még szép hogy ott leszek.Pont a legjobb barátom szülinapját hagyjam ki?
Nati:Örülök,hogy eljössz Bell.Megijedtem,hogy megharagudtál a mai miatt.
Én:Nem.Dehogy.-írtam Natinak majd bealudtam.
Másnap mikor felkeltem megnéztem az értesítéseimet.Elég sok üzenetem jött az este miután elaludtam.Milyen jó,hogy mindenkire akkor jön rá,hogy írjon mikor aluszok.Gondoltam magamban felháborodottan.Válaszoltam az üzenetekre majd kipattantam az ágyból.Első utam a fürdőbe vezetett.Mikor megvoltam reggeli rutinommal felöltöztem és lementem reggelizni.Nem volt kedvem suliba menni.Szóltam anyának.
-Anyaaa.Nincs kedvem suliba menni.Nem maradhatnék ma itthon?-kérdeztem kölyökkutya szemekkel.
-Jólvan,de csak ma.Írok neked igazolást mára.
-Köszii anyaa.Tudod,hogy te vagy a legjobb.-mondtam majd nyakába ugrottam.
-De ugye tudod,hogy ma estig akkor egyedül kell itthon ülj?
-Nem gond elleszek.-mondtam mosolyogva.Ezt követően anya elment dolgoni.Apa már rég dolgozni volt,tesóm meg egy hete Ryannél van.Szerintem majd jövő héten jön haza.Enyém a ház.Gondoltam magamba és egy széles vigyor ült ki arcomra.Felkaptam a piros tornacipőmet,majd elindultam a legközelebbi boltig,hogy vegyek csipszet és csokit meg kólát.Mikor a vásárlással megvoltam,hazamentem és rendeltem egy pizzát is.Mikor a pizza is megjött kifizettem majd felsiettem vele a szobámba.Bekapcsoltam leptopomat törökülésbe leültem elé majd elindítottam a Halálos iramban első részét.Mikor a filmnek vége volt rájöttem,hogy estig még nagyon sok van,elindítottam a film második részét,majd szépen lassan eljutottam az utolsó kiadott részig.Annyira imádom ezt a filmet.Olyan jó lenne ha egy olyan fiút kapnék magamak akivel olyanok lennénk mint Dom és Letty.Vagy akár Brian és Mia.Mjah,szép álmokat nekem.Soha nem kapok olyan fiút.Nincs olyan szerencsém.Gondolataimba bealudtam.
Egy tágas mező tárul szemeim elé.Még nem láttam ennél szebb helyet.Az ég kéken tündököl.Egy felhő sem zavarja a látványt.A nap erősen pirít.A levegőben többféle virág illat áradozik.Talán a menyországban vagyok?Hirtelen zajt hallottam.Egy fekete kocsit véltem felfedezni.Gyorsan közeledett felém.Mikor már nagyon közel volt hozzám láttam,hogy egy matt fekete Lamborghini Huracan volt a jármű.Lefékezett mellettem majd lehúzta a sötétített ablakot.Az ablak mögül egy jóképű pasi nézett rám.Igaz a vakító nap sugarai takarták kissé,de ettől elég jól láthatóak voltak vonásai.
A fiú nem szólt semmit csak intett,hogy menjek át a kocsi másik felére és szálljak be mellé.Úgy tettem.Átsiettem a kocsi másik felére majd beszálltam.A fiú a gázra lépett.Mikor kinéztem az ablakon minden úgy tűnt mintha fénysebességgel tűnne el mögöttünk.Hihetetlenül felszabadító volt.A másik pillanatban egy autópályán kötöttünk ki.Rajtunk kívül még három autó volt a pályán.A fiú mellőlem egy-kettő lehagyta a többieket.Egy idő után megállította a kocsit majd megvárta még a többiek is megérkeznek.Mikor mind befutottak lehúzta az ablakot majd farkasszemet nézett velük.Rám nézett majd ismét elindult.Nem bírtam tovább csendben maradni.Meg kellet kérdezzem,hogy ki ő.
-Ki vagy te?És honnan ismersz?-kérdeztem miközben mélyen szemébe néztem.
-Még nem ismerlek.De ne aggódj,hamarosan megismerhetjük egymást.-mondta majd egyre halványabb lett minden körülöttem.Hirtelen úgy éreztem mintha zuhannék.Síkítani akartam,de nem jött ki hang a torkomon.
Kipattantak szemeim.Teljesen le voltam izzadva mikor felültem az ágyba.Letöröltem az izzadságcseppeket az arcomról majd megnéztem hány óra.Telefonom kijelzője 1:25-öt mutatott.Bementem a fürdőbe majd vettem egy gyors zuhanyt.Mikor felfrissültem visszamentem az ágyba.Olyan furcsa volt ez az álom.Valami nyugtalanít ezzel kapcsolatban.Vagy csak a mai filmmaraton hatása.De akkor is ez az álom nagyon felzaklatott.Ki az a srác.Miért álmodtam vele?És mit jelentsen az,hogy nemsokára megismerhetjük egymást?Talán találkozni fogok vele majd?Ő lesz az én Dominic Toretto-m?Vagy talán az én Brian O'Conner-em?Vagy csak túlságosan vágyok egy olyan pasira aki támogat szenvedélyemben és neki is ugyanaz a szenvedélye?Ohh ez hülyeség nem fogok ilyen pasit kapni soha...gondoltam magamban majd megint elragadott az álom.
ESTÁS LEYENDO
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)