26.rész

58 2 0
                                    

Reggel arra ébredtem,hogy kinyílik a szobám ajtaja.Anyu jött be,hogy szóljon,hogy ők indulnak.Felkeltem és lementem,hogy elköszönjek tőlük.Puszit nyomtam mindkettejük arcára majd az ajtóban állva néztem ahogy beszállnak az autóba és indulnak.Mikor már nem láttam az autót megfordultam és becsuktam az ajtót.Mivel még korán volt visszamentem az ágyamba és lefeküdtem.

12 fele megébredtem.Kikeltem az ágyból,bementem a fürdőbe és elvégeztem reggeli rutinomat.Mikor ezzel megvoltam lementem reggelizni.Mikor a reggelizést is letudtam elmosogattam majd felmentem felöltözni.Egy szürke ruhát kotortam ki szekrényemből majd magamra kaptam.Kezembe vettem telefonomat majd lesiettem a lépcsőn.Felvettem fehér hosszú szárú Converse-m majd elindultam a kertbe.Leültem a hintára és bepötyögtem Nati számát majd hívtam is.A második csengés után felvette.

-Szia Hugi.-mondta vidáman.

-Szia bátyó.Lenne egy kérdésem,vagy inkább kérésem...

-Hallgatlak Bell.

-Anyumék ma reggel elutaztak Atlantába,Ella meg Ryannal van.Egyedül maradtam itthon,és az az igazság,hogy kicsit félek éjjelre egyedül maradni.Nem lennél olyan cuki,hogy átjössz legalább éjjelre?

-Szivesen Bell.Akár jövök most azonnal s maradok még hazajönnek anyudék.

-Juuuj annyira szeretlek Nati!-mondtam hatalmas vigyorral a számon.

-Megyek is rakjak oda pár cuccot aztán egyből megyek hozzád.

-Oké.Majd hívj,hogy nyissak neked ajtót.-mondtam majd kinyomtam.Ezt követően felpattantam a hintáról majd besiettem a házba.Leültem a nappaliban levő kanapéra majd vártam Nati hívását.Kb 10 perc múlva már csengett is a telefonom.

-Jövök és nyitom.-mondtam majd letettem.Odasiettem az ajtóhoz majd beengedtem Natit.Nyakába ugrottam és megpusziltam.Ledobta a földre a kezében levő táskát és karjait derekam köré fonta.

-Köszi,hogy nem hagytál egyedül.-mondtam hálásan.

-Bell,tudod,hogy soha nem hagynálak magadra.-mondta majd puszit nyomott homlokomra.

-Nézzünk most filmet vagy csak este?-kérdeztem vidáman.

-Szerintem este egy jó horrort.-mondta majd kacsintott.

-Jajj csak horrort ne.-mondtam kikerekedett szemekkel.-tudod,hogy nem bírom a horror filmeket.

-Nyugi itt leszek veled egész végig,még a film után is itt maradok,sőt addig még anyudék hazajönnek.-mondta nyugtatva engem.

-Hát legyen akkor.-mondtam megadóan.

-De most mit csinálunk estig?-kérdezte Nati izgatottan.

-Nem tudom.Rendelhetünk pizzát ha még nem reggeliztél aztán meg kimehetünk a kertbe,vagy sétáljunk.Nem tudom.-mondtam nevetve.

-A pizza jó ötlet.Aztán megyünk a kertbe.-mondta majd rendelte is a pizzát.Nem sokat kellett várni még meghozták a pizzát.Kifizettük majd bevittük a konyhába és elfogyasztottuk.Mikor ezzel is megvoltunk kimentünk a kertbe.Leültünk egymás mellé a hintára és beszélgetni kezdtünk.

-Hogy-hogy nem Ted-et hívtad,hogy jöjjön még egyedül vagy itthon?-kérdezte Nati kiváncsian.

-Tegnap este dobott.-mondtam lehajtott fejjel.Nati nem mondott semmit.Állam alá nyúlt majd felemelte fejemet és szemembe nézett.Közelebb jött hozzám és szorosan átölelt.Pár perc múlva kicsit eltávolodott tőlem majd megszólalt.

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now