Reggel kipihenten ébredtem fel.Boldogan keltem fel ágyamból és szinte táncolva mentem be a fürdőbe.Elvégeztem reggeli rutinomat majd a szekrényhez lépkedtem és választotta egy szettet aznapra.Mikor felvettem magamra a kiválasztott ruhát felvettem táskámat,felkaptam fekete tornavipőmet majd indultam is a buszhoz.
A suli mint mindig,unalmas volt.Minden szüneten voltam cigizni Natiékkal.Alig vártam,hogy vége legyen az óráimnak.Már nagyon akartam látni Ted-et.Minden percben hiányzik.Nem tudom mi lesz ha szakít.Bele sem merek gondolni.Na de nem is kell.Itt van nekem.És remélem,hogy szeret is.
Még van 2 órám.Annyira türelmetlen vagyok.Már látni akarom.Ölelni,csókolni.Most épp szüneten vagyok és még nem mentem le cigizni.Itt ülök a padban és álmodozok.Gondolataimból az osztálytársaim ordibálása,visítása zökkent ki.Felemelem fejemet majd kérdő tekintetet intézek Kath felé.Kath boldogan ugrándozott padom elé.
-Elmarad az utolsó óra,de mivel annyira elvoltál nem hallottad mikor bejött a tanár és elmondta ezt „sajnálatos" hírt.-mondta Kath nevetve.
-Eeezzaaaazz!-kiáltottam fel örömömben.Még egy óra és láthatom.
Az utolsó órán már nagyon türelmetlenül ültem.Folyton az órát néztem és vártam,hogy mehessel már Tedhez.Magamhoz ölelhessem.Mikor a tanár végre vette a naplót és a cuccait és kimondta,hogy mehetünk,nagyon boldog voltam.Összekaptam cuccaimat majd indultam is kifele az ajtón.Írtam Ted-nek.
Én:Sziaa.Hamarabb kijöttem.A szokásos helyen várjalak?
Ted:Szia.Bocsi nem tudok jönni van dolgom.Kell segítsek bátyámnak.
Én:5 percre se tudsz jönni?
Ted:Ha tudnék jönnék.
Én:Ohh.Oké.Jó munkát.-írtam neki elszomorodva.Ezt követően felhívtam Nora-t és mondtam,hogy várom őt a helyünkön.Mikor odaértem láttam,hogy Nora-ék már ott vannak.Csatlakoztam hozzájuk.Elővettem cigis dobozomat,kiszedtem egy szál cigit majd meggyújtottam s mélyet szívtam belőle.Dumáltunk s hülyéskedtünk mikor láttam,hogy Nora nagyon néz valamit a hátam mögött.Én nem néztem oda.Végül Nora megszólalt.
-Öhm...Bell...Nézz hátra.-mondta vigyorogva s kicsit meglepődve.Hallgattam rá és hátra néztem.A szívem nagyot dobbant.Ted közeledett felém.Felpattantam a székről majd szaladtam felé.Egy kicsit távolabb tőle megálltam és vártam,hogy elém érkezzen.Mikor előttem állt.megfogta derekamat magához húzott és megcsókolt.Magamoz szorítottam.Mikor levegő hiányában ajkai leváltak enyémekről,fejemet mellkasára hajtottam és felsóhajtottam.
-Annyira hiányoztál szivem.-mondtam lebiggyesztett ajkakkal.
-Te is.Ezért vagyok most itt.-mondta mosolyogva.
-Annyira aranyos vagy.-mondtam majd újra megcsókoltam.Ezt követően összekulcsoltam ujjainkat és elindultam a kávézó hátamögé őt is magam után húzva.
-Nem szeretem,ha bámulnak miközben csókolózok.-mondtam magyarázatképpen.Ted nem mondott semmit csak jött utánam.Mikor megálltunk a helyünkön Megcsókoltam Ted-et és falhoz nyomtam.Kicsit túlfűtött lett köztünk a levegő,legalábbis számomra,Nagyon beindított ez a csók.Szaporábban vettem a levegőt.Ted levegő hiányában megszakította csókunkat.Szemembe nézett,de csak ürességet láttam.Nem tudtam mi baja lehet.Csak remélni mertem,hogy nem csalt meg és nem csak játszadozott velem,úgy mint Connor.Francba miért kell mindenkit hozzá hasonlítsak?De akkor sem akarom,hogy Ted is azt tegye velem amit ő.Mélyen a szemébe néztem.Nem szólt semmit majd miután pár percig csak így szótlanul bámultunk egymás szemébe közelebb került hozzám és ajkait az én ajkaimra nyomta.Nyelve bejutásért könyörgött amit meg is adtam neki.Nyelvunk szenvedélyes táncot járt.Eszembe jutott az előbbi tekintete.Az a nagy üreség amit a szemeiben láttam mikor rám nézett.Egy könnycsepp gördült le arcomon,amit ő is megérezhetett amint az lefolyt arcomon,mivel kicsit eltávolodott és arcomat kezei közé fogta.
-Mi a baj?-kérdezte Ted rémülten.
-Semmi.-Hazudtam majd letöröltem a kósza könnycseppet arcomról,Ted szemébe néztem majd rámosolyogtam.Ted ismét megcsókolt.Az idő túl hamar telt mikor vele voltam.Ahogy mindig most is csak másodperceknek tűnt az az idő még karjai közt tartott és édes ajkait érezhettem.Elővette telefonját zsebéből majd a kijelzőre nézett.Visszacsúsztatta a telefont a zsebébe és rám nézett.
-Mennem kell.Nem tudok tovább maradni.-mondta miközben egy gyors csókot lehellt ajkamra.
-Ne hagyj még itt.-mondtam kölyökkutya szemekkel.
-Mennem kell.A bátyám már vár.Azt mondtam neki nem ülök sokat.De ígérem,hogy amint lehet még találkozunk.-mondta majd egy puszit nyomott homlokomra.Ezt követően ajkaira tapasztottam ajkaimat majd elköszöntünk egymástól.Néztem ahogy eltűnik a magas épületek között.Mikor már nem láttam sehol visszamentem Nora-ékhoz.Még elszívtunk egy szál cigit aztán mentünk is a buszhoz.Egész üton csendben ültem.Mikor hazaértem akkor sem voltam valami beszédes.Még az ebédet sem fogyasztottam el.Felmentem szobámba átöltöztem majd nekiláttam házijaimnak.Mikor azokkal is kész voltam elővettem egyik kedvenc könyvem majd lesiettem a lépcsőn és kimentem a kertbe.Leültem a hintára majd kinyitottam a könyvet s olvasni kezdtem.Mikor szemeim már elfáradtak visszamentem szobámba és zenét hallgattam.Leellenőriztem telefonomat,de senki sem keresett.Egyre nagyobb lett bennem a szomorúság.Vajon már nem kellek Tednek?Mikor már a zene hallgatás sem nagyon érdekelt kikapcsoltam azt és lassan elindultam a fürdő felé.Megálltam a tükör előtt és csak bámultam bele,hoszú percek után elkezdtem levenni ruháimat majd mikor már teljesen meztelenül álltam a tükör előtt,lábammal kicsit odébb rúgtam a földön heverő ruhadarabokat majd megindultam és meg sem álltam még nem értem a tus alá.Megengedtem a hidegvizet majd hagytam,hogy lehűtse testemet és egyben agyamat is.Nem tudom mennyit ültem a hideg víz alatt de mikor már nagyon fáztam elzártam a vizet és dideregve a törülköző után nyúltam amit magam köré tekertem.Kimentem szobámba,megszárítottam hajamat majd ágyba bújtam.Igen ruha nélkül.Kényelmesebb úgy aludni.Magamra húztam a takarót majd a plafont bámultam.Kis idő múlva éreztem,hogy szemhéjaim elnehezedtek,majd birtokába kerített álomvilágom.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)