3.rész

160 4 0
                                    

Arra ébredtem,hogy a nap melege simogatja arcomat.Kipattantam az ágyból,kimentem a mosdóba megmostam arcomat,hogy egészen felébredjek.Eddig úgy tűnik,hogy szép napom lesz.Tökéletes nap ahhoz,hogy kimenjek a városba Kath-el és Nathannel.Kezembe vettem telefonom és beírtam Kath számát majd hívtam is.A második csengetés után fel is vette.

-Szia drága.-mondtam boldogan.

-Szia,mizu?-felelt Kath.

-Ahh semmi érdekes,öltözök.Nincs kedved kijönni a városba egy kávéra?-kérdeztem tőle izgatottan.

-Dehogynem!hánykor megyünk?Hol találkozunk?-kérdezte türelmetlenül.

-Mi lenne ha ott várnál a Fahrenheit Coffee-ban?Ja s kb olyan 2 óra fele jó lesz?

-Persze.Ott találkozunk.-mondta boldogan.

-Várj.Szólj Nathannek is.-vágtam rá.

-Oke.Pusz.

-Pusz.-mondtam majd letettem telefonomat.Ezt követően reggelizni mentem.Ugy döntöttem,hogy csak egy salátát eszek.Miután megettem bementem a szobámba,hogy keressek ruhát későbbre.A választásom egy farmer ruhára esett,Mikor már megvolt,hogy mit veszek fel bementem a fürdőbe és egy gyors zuhanyt vettem.Miután lezuhanyoztam,vizes testem köré törülkötőt tekertem majd besétáltam szobámba,majd miután megtörölköztem magamra vettem a kiválasztott ruhát.Ezt követően felvettem a kedvenc fehér Converse cipőm.

Ezt követően felvettem a kedvenc fehér Converse cipőm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezt követően bementem a fürdőbe sminkelni.Mivel csak kávézni megyek a legjobb barátaimmal, igy csak egy lightos sminket tettem magamra.Telefonom táskámba csusztattam,majd indultam is.Taxit hívtam így 10 perc alatt ott is voltam a Fahrenheit Coffee-ban.Kath és Nathan már ott voltak.Köszöntem nekik majd leültem én is az asztalhoz.Odajött a pincérnő és felvette a rendelést.

-Mit hozhatok?

-3 kávét.-mondta Kath türelmetlenül.Ezt követően a pincérnő sarkon fordult s nemsokára eltűnt egy ajtó mögött.

-Na mesélj Bell.-mondta Nathan boldogan.

-Jajj srácok olyan jó volt tegnap.El sem hiszem,hogy ez történt,majd mindent elmondtam nekik részletesen.

-Húha!Nem semmi Bell.-mondta Nathan,mire Kath eggyetértően bólogatott.

-Annyira boldog vagyok!-mondtam álmodozva.A következő pillanatban már hozták a kávénkat.Miközben kávénkat iszogattuk beszélgettünk.Mikor megittuk italainkat fizettünk majd elköszöntünk egymától.

-Srácok nekem most mennem kell.Holnap hétfő,s ha jól tudom volt házi.Suliban találkozunk.-mondtam majd puszit nyomtam Kath és Nathan arcára köszönés képpen.

-Szia Bell.-mondta egyszerre Nathan és Kath.

-Sziasztok.-mondtam és el is indultam.Úgy döntöttem,hogy hazafele már gyalog megyek.Séta közben Connora godoltam.Gondolataimból az rángatott ki,hogy egy autó állt meg mellettem.Megfordultam és boldogan jöttem rá,hogy Connor az autó tulajdonosa.

-Szia szépség.-mondta egy perverz mosoly kíséretében.

-Szia Connor.-mondtam mosolyogva,csillogó szemekkel.

-Merre mész?-kérdezte Connor.

-Haza megyek,voltam kávézni Kath-el és Nathan-al.-mondtam még mindíg szemeit nézve.

-Haza vigyelek?Gondolom nem laksz valami közel.-mondta Connor elgondolkodva.

-Hát jó,hazavihetsz ha nem gond.Amúgy nem lakok olyan nagyon messze.-mondtam neki vidáman.

-Gyere szállj be.-mondta miközben kinyitotta az ajtót.Ezt követően beszálltam autójába.Connor végig az utat figyelte,még én őt néztem.

-Connor...-mondtam alig hallhatóan.

-Igen?nézett rám kiváncsian.

-Ha van kedved folytathatjuk a tegnapit mielőtt haza viszel.-mondtam kipirulva.Connor erre nem mondott semmit csak mosolygott,majd irányt változtatva a város vége fele haladtunk.Az autót egy tágas réten állította meg,majd rám nézett.

-Itt akarod elől,vagy megyünk a hátsó ülére?-kérdezte vigyorogva.

-Szerintem hátul tágasabb és kényelmesebb lesz.-mondtam majd kacsintottam.Mindketten kiszálltunk.Connor mellé mentem ránéztem.majd ezt mondtam:

-Nem fognak itt észrevenni minket?-kérdeztem aggódó hangon.

-Ne félj.Bizz bennem.Senki sem fog meglátni.-mondta majd rám mosolygott.Kinyitotta a hátsó ajtót majd félre állt.

-Szállj be.-mondta udvarias hangon.Én nem is ellenkeztem.Beszálltam s vártam,hogy ő is így tegyen.Miután ő is beszállt becsukta az ajtót.Szemeibe néztem.Annyira szép szemei vannak.Connor ajkai rátapadtak az enyémre.Gondolkodás nélkül visszacsókoltam.A másik pillanatban már Connor ölében voltam vele szemben.Mohón faltuk egymás ajkát.Olyan jól csókol.Beleharaptam alsó ajkába,éreztem,hogy elmosolyodik.Egyre jobban fűtötte a vágy a testemet.Mozogni kezdtem Connor ölében,ami őt is nagyon feltüzelte.Ruhám alja után nyúlt majd megszabaditott az anyagtól és az első ülésre dobta.Már csak a fekete csipkés tangám volt rajtam,mivel melltartót ehhez a ruhához nem szoktam venni.Connor a vágyaktól fekete szemeivel nézett rám.Én hozzá hasonlóan megszabadítottam őt pólójától,és gyönyörködtem izmos felső testében.Connor csókokkal hintette be egész testemet,amit én apró sóhajokkal jutalmaztam.Connor ágyékomnak nyomta méretes és kemény merevedését ami egy nyögést váltott ki belőlem.Connor egyre mohóbban falta ajkaimat majd haladt kicsit lentebb.Megállt nyakamnál,és csókolni szivogatni kezdte az érzékeny bőrt.Ez biztos foltot fog hagyni,de kit érdekel?Szerintem kurva jól néz ki.-gondoltam magamban.Az rántott vissza gondolataimból,hogy meghallottam az alumínium zacskó szakadását.Connor rám nézett amiből vettem,hogy le kell vegyem róla a nadrágot,majd boxer alsóját is.Lassan lecsúsztattam róla nadrágját,majd boxeréből kiszabadítottam méretes szerszámát.Rágörgettem az óvszert,majd lovaglóülésben az ölébe ültem Connor pedig betette hatalmas férfiasságát.Nem kellett sok idő még megszoktam méretét.Miután megszoktam elkezdtem gyorsabban mozogni.Connor ezt egy férfias morgással jutalmazta.Még kb 15 percig így voltunk aztán ő került fölém.Mikor már mindketten közel voltunk a csúcshoz,Connor egyre gyorsabban mozgott bennem,végül együtt merültünk el az élvezetek tengerében.Felöltöztünk mindketten.Connor nyomott egy csókot homlokomra,majd mindketten előre mentünk,Connor a volánhoz,én pedig az anyósülésre.Nemsokára a házunk előtt voltunk.Már 7 óra volt,így sietnem kellett be, mivel még volt házim.Csókkal köszöntünk el egymástól.Connor még visszanézett a visszapillantóból és integetett.Visszaintettem neki majd besiettem a házba és nekiláttam házijaimnak.


Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now