Reggel boldogan nyitottam ki szemeimet.Ránéztem a mellettem békésen alvó fiúra.Szívemet elöntötte a boldogság.Nincs is annál szebb mint mikor a szerelmed mellett ébredsz.Nem akartam felkölteni Ted-et ezért meg sem mozdultam csak csendben néztem arca határozott vonalait.Egyszerűen tökéletes volt.Még most is annyira elbűvölő mikor alszik.Nem csodálom,hogy annyira bele szerettem.Érzem,hogy ezúttal minden jó lesz.
Nem bírtam tovább.Muszáj volt végig vezessem ujjamat tökéletes arcán ami már kezdett borostásodni.Lágyan végigvezettem ujjamat arcvonalán,mire Ted kinyitotta szemét és elmosolyodott.Istenem milyen édesen emelte rám álmos szemeit.Olyan volt mint egy kiscica,aki álmosan gazdájára pillant szeretettel teli szemekkel.
-Jó reggelt szerelmem.-mondta rekedt hangon,ami szívemet melengette.
-Jó reggelt.-mondtam majd ajkamat az övére tapasztottam.
-Szeretnék minden reggel arra ébredni,hogy mellettem vagy.-mondta mosolyra görbítve ajkait.
-Minden vágyam,hogy melletted lehessek Ted.-mondtam komolyan csillogó szemekkel.
-Annyira sajnálom,hogy hülye voltam és elhagytalak.-mondta megbánóan.
-A lényeg,hogy most itt vagy mellettem.-mondtam majd hozzá bújtam.Ted erős karjait szorosan körém fonta majd puszit nyomott homlokomra.
-Igérem ezentúl mindig veled leszek.Akkor sem hagylak el ha te kérsz rá.-mondta komolyan.Elmosolyodtam majd fejemet Ted mellkasának döntöttem.
Lassan kiszálltunk az ágyból és bementünk a fürdőbe.Letusoltunk és elvégeztük reggeli rutinjainkat.Furcsa,hogy még nem feküdtünk le pedig együtt fürdünk és alszunk meg minden.De jobb is,hogy nem sietjük el szerintem.
Mikor végeztünk a fürdőbe és felöltöztünk lementünk a konyhába enni.Összedobtam pár melegszendvicset.Mikor elfogyasztottuk Ted megszólalt.
-Akkor van kedved ma velem jönni?-kérdezte vidáman Ted.
-Igen.-feleltem csillogó szemekkel.
-Akkor mehetünk is?
-Átöltözök és mehetünk.-mondtam vidáman majd trappoltam is felfele a lépcsőn.
Nem akartam Ted-et várakoztatni ezért gyorsan kellett gondolkozzak,hogy mit is vegyek fel magamra.
Döntésem egy kék virágmintás ingre esett és egy fehér shortra.Felkaptam a szekrényről a napszemüvegemet majd a fejemre tettem.
Kivettem a szekrényből a krémszínű táskámat amibe beletettem telefonomat,egy csomag cigit,gyújtót,egy csomag rágót meg még pár cuccot amit fontosnak tartottam.Lesiettem a lépcsőn majd az ajtóba felkaptam a fehér telitalpú szandám,majd indultam is a kocsihoz,ahol Ted a kocsinak támaszkodva várt rám.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)