~Vége~

65 2 2
                                    

Évekkel később..

Teddel boldogan élünk.2 gyereket szültem Tednek aminek nagyon örül.Egyszerűen imádja a gyerkőcöket.Egy fiú és egy lány boldog szülei vagyunk.A lány neve Natalia lett a fiué pedig Harry.

Idő közben Kath is megtalálta élete szerelmét és összeházasodtak.Elena is boldog házasságban él Ryannal.Végül mindenki megtalálta a boldogságot.

Időre volt szükség.A jó dolgokra várni kell.És igenis megérte.Sokat kellett szenvedjek még végül megtaláltam a boldogságot.Ted évek múltán is ugyanolyan romantikus és szenvedélyes.Az ágyban még mindíg tökéletes.Nem lehet rá egy panaszom sem.Minden nap meglep valamivel.

Az ajtó nyílása zökkentett ki gondolataimból.Szeretett férjem lépett be rajta.Felugrottam a kanapéról és szaladni kedtzem felé.Nyakába ugrottam majd csókkal köszöntöttem.Kezeit derekamra fonta és szorosan tartott ölében.

-Kedvesem.Ma este csípd ki magad.Elmegyünk egy étterembe vacsorázni.Már beszéltem anyóskámmal,vigyáz a gyerekekre holnap reggelig.-mondta izgatottan.

-Minden nap meglepsz valamivel Életem.-mondtam mosolyogva.

-A világ legszebb lánya ezt megérdemli.-mondta majd kacsintott.

-Annyira édes vagy!-olvadoztam.

-Mert te ezt érdemled.-mosolygott.Nagyon aranyos mosolya van.

-Még van egy kis elintéznivalóm a cégnél.6ra legyél kész.-mondta majd forró csókot nyomott ajkaimra.Sarkon fordult majd kinyitotta az ajtót.Még egyszer visszanézett majd eltűnt szemeim elől.Csillogó szemekkel néztem utána majd leültem a kanapéra.

4-kor bementem a fürdőbe.Levettem ruháimat és kiengedtem hajamat.Megengedtem a vizet majd vártam még megtelik a kád vízzel.Nyomtam a vízbe rózsa illatú tusfürdőmből majd lassan bemásztam a vízbe.

Miután végeztem a fürdéssel kiszálltam vízből.Egy törülközőt csavartam testem köré majd kisétáltam a szobámba.A szekrény elé lépkedtem és ruhát kezdtem keresgélni.

Választásom egy fekete térdein kivágott farmerra esett és egy fehér blúzra.Elővettem a hozzá illő fekete kapalomat majd a bokacsizmám is.Hajamat kisimítottam majd hagytam,hogy hátamra omoljon.Minimális sminket tettem magamra majd felvettem az előkészített ruhákat.Elővettem fekete táskámat majd belepakoltam pár fontos dologot aztán lesiettem a lépcsőn.

Elővettem fekete táskámat majd belepakoltam pár fontos dologot aztán lesiettem a lépcsőn

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ted már a kanapén várt.

-Gyors voltál szivem.-mondta majd elkezdett felém sétálni.

-Téged nem akarlak váratni.-mondtam majd megcsókoltam.

-Akkor mehetünk is.-mondta majd kezét derekamra csúsztatta és így mentünk ki a kocsiig.

Nemsokára már a ház előtt parkoltuk le kocsinkat és vittük be a gyerekeket anyumékhoz.

Mikor kiszálltunk a kocsiból a kicsik előre szaladtak boldogan visítozva.Mindig nagyon közel álltak a nagyszüleikhez és nagyon szeretik őket.

Teddel lassan sétáltunk az ajtó fele majd beléptünk a kicsik után.

-Sziasztok.-köszöntünk egyszerre Teddel.

-Sziasztok.-szóltak kedvesen anyumék.

-Meghoztuk a kicsiket.-mosolyogtam.Anyum nem mondott semmit csak felvette őket rendre az ölébe.Letettem a táskát amibe hoztam pár cuccot nekik.

-Mi most megyünk.Reggel bejövünk a kicsik után.-mondtam majd átkaroltam Ted derekát.Ted mosollyal fogadta ezt és ő is átkarolt.

-Rendben kicsim.Szórakozzatok jól.-kacsintott ránk majd indultunk is kifele a házból.A kocsi előtt megálltunk és még intettünk anyuméknak majd beszálltunk és meg sem álltunk az étteremig ahova Ted meghívott.

Az út nem telt sok időbe.Hamar megérkeztünk uticélunkhoz.Az étterem nagyon jól nézett ki már kivülről is.Teraszos része le volt födve,mindenhol virágok voltak a korlátokon rózsa volt végig futtatva.Kellemes látványt nyújtott.Ted odaadta a kocsi kulcsát egy pasinak aki a kocsit leparkolta.Ted megragadta karomat és befele vezetett a terembe.

Mikor beléptünk az étterembe az üres volt.Egy asztal volt előkészítve.Piros terítő volt az asztalon középen egy fekete kristályvázával amiben egy csokor vörös rózsa volt.A váza mellett egy gyertyatartó is volt benne meggyújtott gyertyákkal.Ted az asztalhoz vezetett majd kihúzta a széket és megvárta még leülök majd kissé bentebb tolta.Ezt követően megkerülte az asztalt és ő is helyet foglalt.Nemsokára megjelent a pincér is egy üveg pezsgővel és két pohárral a kezében.

-Jó estét.Mit hozhatok önöknek?

-Jó estét.-köszöntünk egyszerre Teddel majd kezünkbe vettük az étlapot.Mindketten egy újfajta salátát kértünk.Mikor a pincér elment Ted felbontotta a pezsgőt és töltött a poharakba.

-Boldog 4. Házassági evfordulót életem.-mondta hatalmas mosollyal az arcán.

-Istenem.Nem lehet igaz.Tudod az évfordulónk dátumát.-mondtam nevetve egyben könnyezve is.-Szeretlek!-mondtam végül sírva.

-Én is téged az életemnél is jobban.-mondta majd felállt az asztaltól és odajött hozzám.Megcsókolt majd megszólalt.

-Menjünk ki.-ragadta meg karomat majd a kijárat fele kezdett húzni.Mikor kiértünk odavezetett a kocsihoz majd nekidőlt a motorháztetőnek.Mellé álltam,de nem maradtam sokáig mellette ugyanis elejébe húzott és hátulrúl átölelt.Hátra fordította fejét,biccentett majd ismét előre fordult.Magával szembe fordított,arcomat kezébe vette majd lassú csókot lehelt ajkaimra.Hangos dörrenésekre lettem figyelmes.Kinyitottam szemeimet majd láttam,hogy minden szines fényekben úszkál.Megfordultam,hátamat Ted hátának simítottam és néztem a tüzijátékot,amit valószínűleg Ted kért.Ez a pasi egyszerűen csodálatos.Fejemet hátra fordítottam és könnyes szemekkel Tedre néztem.

-Ne sírj életem.-mondta mosolyogva.

-Ezek a boldogság könnyei.-mondtam szintén mosolyogva.

-Szeretlek!-mondta majd megcsókolt.

-Életem végéig szeretni foglak!-mondtam neki majd újra ajkainak estem.

-Életem végéig szeretni foglak!-mondtam neki majd újra ajkainak estem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now