Már egy hete,hogy Connorral nem beszéltem,nem is hallottam róla.Talán így kellett,hogy legyen.Talán nem ő nekem az igazi.De akkor is nagyon fáj,hogy elment és itt hagyott.Az emlékek égetik elmémet.Nem tudom mit kezdjek magammal.Felejteni akarok.Újra boldog akarok lenni.Vissza akarom őt kapni.Ennek semmi értelme.Miért élek,ha boldog nem lehetek?Gondolataim ostromoltak.Az a nap óta nem tudok aludni se.Agyam szüntelenül bombáz gondolataimmal.Lassan úgy fogok kinézni mint egy zombi.Néha már attól félek,hogy megtámadok valakit és megeszem az agyát.Húú basszus,nagyon durva lenne.Elmosolyodtam ezen a gondolatomon.Végre mosolyogtam.Tovább kell lépjek.
Gondolataim ostromából anyum zökkentett ki.
-Jó reggelt kicsim.-mondta boldogan.
-Neked is anyu.-mondtam műmosollyal.
-Gyere reggelizni,mert utána megyünk strandolni.
-Jövök.-mondtam csillogó szemekkel majd kiugrottam a takaró alól.Bementem a fürdőbe,elvégeztem reggeli rutinomat,felkaptam magamra egy lenge ruhát majd lementem a konyhába.Megreggeliztem és ezt követően elmosogattan.Mikor a mosogatás is megvolt felmentem a szobámba.Kellett keressek valami ruhát és fürdőruhát is.Anyum feldobott ezzel a hírrel.Nem törődtem Connorral.Széles vigyorral mentem el szekrényemhez.Kutakodni kezdtem.Addig keresgéltem még megkerült a tökéletes ruhadarab.Egy fehér lenge ruhát választottam.
Magamra kaptam,majd a fürdőruhámat betettem egy zacskóba,bepakoltam hozzá a naptejemet,fésűt meg minden hülyeséget amit hasznosnak találtam.Felkaptam egy fehér szandálom majd késznek nyilvánítottam magam.Lerohantam a lépcsőn.
-Készen vagyok,mehetünk is.-mondtam bologan,de mikor beléptem a konyhába lehervadt a mosolyom.Connorék is itt voltak.Ők is jönnek a strandra.Connor tágra nyílt szemekkel nézett mikor beléptem a konyhába.Csak ott álltam,meg sem tudtam szólalni,aztán végül köszöntem mindenkinek.Kimentünk a kocsikhoz.Ella Connorékkal ment.Legalább nem veszekedtünk azon,hogy ki fog elől ülni.Bepattantam a kocsiba majd vártam,hogy induljunk.Semmiképpen sem mutathatom Connor előtt,hogy mennyire fáj amit tett.Út közben még gondolkoztam,mikor megérkeztünk,lepakoltunk egy helyre aztán mentünk átöltözni.Levettem fehér ruhámat majd ezt követően szandálomtól is megszabadultam.Kivettem fürdőruhámat a zacsiból majd felvettem magamra.
A ruhákat amiket levettem magamról a zacsiba tettem.Mikor kifele indultam az öltözőből egy kemény mellkasnak ütköztem.Felnéztem,hogy jobban szemüszre vegyem,hogy ki volt az a balfasz.Connor.Megállt bennem az ütő.Lehajtottam a fejem és kisiettem a helyre ahol a cuccaink voltak.Leültem az egyik napozó ágyra és kivettem naptejemet a zacskóból.Nyomtam tenyeremre belőle majd elkezdtem elkenni lábaimon majd hasamon,kezeimen.Nem volt senki a közelbe akit megkérhettem volna,hogy kenje már be a hátam is.Hálistennek jött Ella Ryannal.Őket követte Connor is.Odaszóltam Ellának.
-Ell!Bekened a hátamat légyszi?-kérdeztem kölyökkutya szemekkel.
-Bekenlek én!-mondta Connor majd elém lépett.
-Majd Ella beken.-mondtam miközben egy szúrós tekintetet intéztem felé.
-Ott van Connor Hugi.Én megyek Ry-al a vízbe.-mondta majd nevetve elmentek Ryannal a medencéhez.Ryan felkapta Ellát menyasszony fogásban és beugrott vele a medencébe.Mosolyogva néztem őket.Connor közelebb lépett és nyomott tenyerébe naptejemből.Hátamhoz vezette tenyerét majd elkezdte belemasszírozni bőrömbe a krémet.Bizsergett keze alatt bőröm.Nem bírtam tovább.
-Menj kend be a ribancod hátát.-ordítottam rá majd felpattantam és elmentem én is a medencébe.Nem vártam meg,hogy válaszoljon,habár szerintem csak hallgatott volna.Gyáva féreg.A medencében levő meleg víz ellazított.Becsuktam szemeimet és élveztem a víz lágy érintését.Hirtelen azt éreztem,hogy nem tudok levegőt venni.Orrom is és szám is megtelt vízzel.Valaki behúzott a víz alá.Próbáltam fejemet a víz fölé juttatni,de valaki visszahúzott.A másik pillanatban éreztem,hogy ajkaimra tapasztotta valaki saját ajkait.Ellöktem magamtól majd nehezen de kijutottam a víz fölé.Nemsokára Connor is kijött a víz alól.Idegesen néztem rá.
-Ezt hogy képzelted?-ismét ordítottam vele.Ma már másodjára.Harmadszorra meg is fogom verni.
-Túl szexi vagy.-mondta egy perverz mosoly kíséretében.
-El mész te a faszomba!-sziszegtem fogaim közt majd kimentem a medencéből.Elmentem egy nyugodt helyre és rágyójtottam.Nem volt elég egy szál.Mikor már fél csomagnál tartottam úgy döntöttem,hogy elég lesz.Visszamentem oda ahol a cuccaink voltak.Leültem,majd úgy döntöttem napozok kicsit.Fél óra napozás után kinyitottam szemeimet,mivel bealudtam napozás közbe.Na meg persze úgy nézek ki mint egy csirke amit túl sokáig hagytak bent a sütőben.Csodás.A medence fele néztem,de bár ne tettem volna.Connor ott nyalta-falta a ribancát.Egyből elkaptam tekintetem.Elmentem a bárhoz és rendeltem magamnak egy sört.Mikor elfogyasztottam keserű italomat visszamentem még egy kicsit a medencébe.Nem sokat ültem mert már estefele volt és anyumék szóltak,hogy öltözzek át mert mindjárt megyünk haza.Kiléptem a medencéből majd ruháim után mentem.Ezt követően elmentem az öltözőbe,levettem magamról vizes fürdőruhámat megtörülköztem majd visszavettem magamra fehér ruhámat és szandálomat.Megfésülködtem majd útra késznek nyilvánítottam magam.Bedobáltam vizes ruhadarabjaimat a zacsiba majd kimentem az öltözőből.Hálistennek most nem volt Connor a közelben.Elmentem a kocsihoz majd beszálltam.Gyorsan haza értünk.Mivel fáradt voltam egyből az ágyat céloztam meg.Connor sikeresen elbaszta a napomat.De még visszakapja az is bíztos.Majd gondolataimba merülve elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)