A csaj aki miatt elveszítettem a babámat.Megint itt van.És ő nem más mint Amy.Tehát azt hiszi,hogy én vettem el tőle Ted-et.Kár,hogy nem említettem meg Ted-nek,hogy mit csinált a drága házi ribanca.
-Mit akarsz már megint?
-Megölni téged te ribanc!Elvetted tőlem a pasimat.-mondta az idegességtől vörös fejjel.
-Ha azt hiszed,hogy Tedet én vettem el tőled nagyot tévedsz.Ő jött vissza hozzám magától.Ő keresett meg engem.Ráadásul én nem is tudtam,hogy volt csaja utánam.-mondtam hadarva.
-Hazudsz!-kiáltotta Amy dühösen.
Kipattantam a vízből majd magam köré tekertem a törülközőt és Amy elé álltam.
-Ide figyelj.Nem csodálom,hogy Ted elhagyott.Egy hisztérikus kurva vagy aki bárkivel ágyba bújna.-mondtam fenyegetően lépdelve Amy felé.
-Te ribanc!-mondta majd előkapott egy pisztolyt és az utolsó dolog amire emlékszek az volt,hogy felém tartotta a fegyvert és golyót eresztett belém.
Ted szemszöge
Nyugodtan feküdtem az ágyba és néztem a tv-t.Szinte már aludtam mikor a telefonom csengése megzavart.Egy ismeretlen szám jelent meg a kijelzőmön.Talán Bella cserélt számot és hív,vagy valaki telefonjáról hív.Szívem nagyot dobbant majd felvettem.
-Igen?-mondtam a telefonba.Szívem hevesen vert.Azt vártam,hogy Bella szólaljon meg a vonal másik végén.
-Jó napot.Ön Izabella King barátja?
-Igen.-feleltem már aggódva.Mi baja lehet.Vagy egyáltalán hol van most?Rossz érzés kerített hatalmába.
-Barátnőjét meglőtték.Súlyos az állapota.-szívem pár pillanatig egy helyben állt.Nem veszíthetem el Bellát!
-Melyik kórházban van?-kérdeztem elhaló hangon.A sírás kerülgetett.
-St.Michael's.
-Köszönöm.-mondtammajd amilyen gyorsan csak tudtam felöltöztem és hívtam Miguelt.
Sajnos még nemtudtam vezetni,mert gipszben van a kezem.Miguel gyorsan vezetett kérésemre így elég hamar odaértem a kórházhoz.Sajgó szívvel siettem befele.Bent megállítottam egy nővért.
-Hol találomIzabella King-et?-kérdeztem türelmetlenül.
-Most műtik.-mondta rezzenéstelen arccal a nővér.
-Mi történtvele?-kérdeztem kissé dühösen és összetörten.
-Ma délbenmeglőtték őt.
-Ki tetteezt vele?-kérdeztem dühösen.
-Még nemkapták el a rendőrök,de annyit lehet tudni,hogy egy szőke lány volt.
-Amy...-préseltem ki fogaim között.
-Tessék?-kérdezte meglepődötten a nővér.
-Tudom kitette.A neve Amy Smith.-az utolsó mondatot idegesen mondtam.Hogy tehette ezt akis kurva?Meg fogom ölni.
-Ezt biztosra tudja?
-Igen.Amyvel volt egy futó kalandom,de szakítottam vele Izabella miatt.Gondolom ezért lötte le.Amy nem bír vesztes lenni.
-Értem.-mondta a nővér tátott szájjal.
-Szóljon a rendőröknek.-ejtettem ki számon ezt a pár szót miközben szemeimben szikrázottaz utálat.
Eközben aműtőben(Bella szemszöge)
Az orvos szikével vágta meg a bőrt,hogy könnyebben a golyóhoz jusson.Egy ideig komplikáció nélkül zajlott a műtét,de rohamosan csökkent a vérnyomásom.Pulzusom már alig volt észlelhető.Az orvos épp izzadságcseppeket törölt le homlokáról és arcáról mikor a gépek sípoló hangja gyors tettekre késztette.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)