20.rész

69 4 0
                                    


Reggel óriási fej és gyomorfájásra ébredtem.Már azon gondolkoztam,hogy leugrok egy hídról minthogy egész nap iyen pocsékul legyek.Délután 5 fele kikeltünk Kathel az ágyból,persze hamarabb felébredtünk,csak el kellett meséljek mindent neki.Miután "reggeliztünk" haza indultam.A friss levegő jót tett nekem.Otthon felmentem a szobámba átöltöztem majd kimentem az udvarra.Kifeküdtem a függőágyba és álmodoztam a tegnap éjjelről.Megnéztem telefonom de senki sem keresett.Facebookon sem volt semmi érdekes.Tudtam,hogy többet nem kerülök a srác közelébe.Este 10 fele bementem letusoltam és ágyba bújtam.Mivel fáradt voltam hamar elnyomott az álom.Másnap reggel mikor felkeltem ismét az volt az első,hogy leellenőriztem telefonom és a facebookot.Még mindig semmi.Kicsit elszomorodtam.A reggel hamar eltelt.Ebéd után bekapcsoltam a leptopom és tettem zenét.Láttam,hogy facebookon van egy értesítésem.Gondoltam megint valami hülyeség.Egy barátkérő volt.Elolvastam a nevet,de nem volt ismerős.Teddy Ted.Rámentem az idővonalára,hogy lássam ki az.A szívem gyorsabban kezdett verni.Ő az.A srác akivel Nati szülinapján voltam.Visszaigazoltam.Rám is írt.

Ted:Szia szépség.Mit csinálsz?

Én:Sziaa.Hát nem sokat.Fekszek.Te?

Ted:Nemrég jöttem haza.Nincs kedved jönni ma velem a nyaralónkba?

Én:Holnap suli...szerintem halasszuk máskorra.

Ted:Oké.Jó lesz úgy is csak majd gyere.

Igazából akartam menni és mehettem is volna,de félek,hogy csak baszni akar.Ahoz,hogy megkapjon kell várjon kicsit.Na meg azt sem tudom,hogy most járunk vagy mi van.

Ted:Képet küldött.

Én:Jujj ez de cuki.

Ted:Én vagy a macska?

Én:hmm...is-is

Ted:De én azért cukibb vagyok ugye?

Én:Igen.Cukibb vagy.

Ted:Emeletes házba laksz?

Én:öhm..igen.

Ted:Kutyád nincs ugye?

Én:nincs

Ted:Tökéletes.Ma este akkor eljövök hozzád.

Én:oké.Csak ne kapjanak el a szüleim.

Ted:Ne félj.Éjjel jövök.S már csináltam ilyent.A volt csajommal is így találkoztunk esténként.

Én:Akkor mi most együtt vagyunk?-tettem fel a 10 pontos kérdést.

Ted:Én akarom remélem te is.

Én:Akarom hát.

Ted:Tökéletes édes.Akkor este találkozunk.Csak el ne aludj.

Én:De ugye nem csak baszni akarsz aztán majd szépen dobsz?

Ted:Most komolyan ilyennek nézel?Még nem ismersz.De ne idegesíts me mindjárt nem jövök ma hozzád.Az egy dolog,hogy kedvem van szeretkezni veled ma,de ha csak sex kéne kurvákhoz mennék és fizetnék érte.

Én:Ne haragudj...Még nem ismerlek és nem nagyon tudok bízni így benned,de ez majd kialakul idővel.

Ted:Akkor akarod hogy menjek ma hozzád?

Én:Igen.

Ted:Akkor jó.Szólj mikor indulhatok.

Még beszélgettünk aztán mikor már mindenki aludt szóltam neki,hogy jöhet.Még ideért telefonon beszélgettünk.Nemsokára meg is érkezett.Mikor bejött az udvarra még akkor is telefonon beszélgettünk.A telefonom töltőn volt és kijött belőle a kábel ennek következtében rezgett a telefonom.

-Kivel beszélsz?Ki irogat neked ilyenkor?Máris megcsalsz?

-Basszus töltőn van a telefonom.Nem csallak meg s nem irogat nekem senki sem.-mondtam szemeimet forgatva kicsit ingerülten.

-Jólva na ne kapd fel a vizet vicceltem.

-Na azért.

-Bent vagyok az udvaron.

-Remek akkor már csak az erkélyemre kell feljuss.-mondtam nevetve.

-Melyik a te szobád?Gyere az ablakhoz.-mondta mire én odasétáltam az ablakhoz és kinéztem.Én senkit se láttam de Ted mondta,hogy lát.

-Repülök drágám.-mondta ,de én nem mozdultam az ablaktól.Remegő testrészekkel vártam,hogy láthassam.Nem sokáig bírom ki,hogy tudom ,hogy itt van a közelembe és nem csókolhatom meg.Na meg már nagy kedvem volt hancúrozni is.

Pár percel később zajokat hallottam az erkélyem alatt.Telefonom szorosan kezembe fogtam,majd írtam egy üzenetet Ted-nek.

Én:Jól vagy?Mi történt?

Ted:Jól vagyok,csak leestem.Nem tudok felmenni.Túl magasan van a szobád.

Én:Ohh...akkor mi lesz?

Ted:Szerintem holnap mikor kijössz suliból találkozunk.

Én:Oké.De azért kár,hogy ma nem jött össze. –írtam neki aztán hallottam,hogy az udvarról beszűrődő halk léptek még halkabbak lesznek mégnem elhalkult egészen a csendes éjszakába.



Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now