18.rész

66 3 0
                                    

Az álmom nem kínozott azóta.De elég sokat gondoltam arra az álomra.Sokszor mikor becsuktam a szemem láttam magam előtt a srácot.Jó lenne ha tényleg találkoznék vele.Aztán ha majd a jogsim is meglenne együtt mehetnénk versenyekre.Ő a Huracan-jával,nekem meg lenne egy Camaro-m,vagy egy fasza M4-esem.Akár nekem is lehetne egy Huracan-om.Na de ezek csak álmok.Foglalkozzunk a jelennel és valósággal.Végre péntek van.Ma lesz Nati bulija.Hátha ott kiverem fejemből ezt az álmot.

A suli unalmas volt ma,de legalább rövid nap volt.Még beugrottam egy-két boltba,hogy vegyek ajándékot Natinak.Mikor ezzel is megvoltam hazasétáltam lassan,mivel még sok időm van este 9-ig.Bementem a házba,ledobtam a táskámat a hátamról majd nekiláttam és becsomagoltam Nati ajándékát.Mikor ezzel is megvoltam kimentem egy kicsit levegőzni.Felhívtam Kath-et.

Én:Szia.Hallod Nati bulija után aludhatok nálad?Nem akarok hazajönni részegen,mert most mivel totál ki vagyok be akarok rúgni,de úgy rendesen.A nevemet is el akarom felejteni.-mondtam elgondolkozva azon ami Connorral volt aztán ami Natival.

Kath:Szia.Aludhatsz.Tudod,hogy rám mindíg számithatsz.

Én:Köszönöm.Amúgy te mit veszel fel este?

Kath:Egy farmert egy fekete pólóval.Te?

Én:Nem tudom.Valami ruhát,csak még kell válasszak,hogy melyik legyen.

Kath:Jah.Na jolvan szivem hagylak este találkozunk.

Én:oké és mégegyszer köszii.

Kath:pusz.szeri.

Én:én is szerizlek.pusz.-mondtam majd kinyomtam.Ezt követően bementem és a szekrényemben kezdtem el kutatni.Faszom, sose tudom mit vegyek fel.Már unom komolyan.Idegesen kutattam ruháim között.Végül 3 közül kellett válasszak.A választásom egy fekete ruhára esett.

Kiválasztottam a hozzá illő kiegészítőket majd a ruha mellé tettem az ágyra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiválasztottam a hozzá illő kiegészítőket majd a ruha mellé tettem az ágyra.

Kiválasztottam a hozzá illő kiegészítőket majd a ruha mellé tettem az ágyra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hálistennek cipő ügyben nem kellett sokat gondolkozzak.A fekete tűsarkúmat készítettem ki.

Mikor az órára néztem majdnem hátra estem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor az órára néztem majdnem hátra estem.Basszus már 7 óra.Nah igen,ez van mikor Izabella ruhát keres.Sietősen berontottam fürdőm ajtaján majd a tus alá léptem.Megengedtem a vizet majd hagytam,hogy a langyos vízcseppek kényeztessék testemet.Ezt követően sampont nyomtam tenyerembe amit utána hajamra kentem és belemasszíroztam fejbőrömbe.Mikor a hajamat megmostam ejtettem egy gyors epilálást majd tusfürdőt kentem testemre és mindenhol jól megmostam magam.Végül lemostam magamról a tusfürdőt kiléptem a tus alól és egy törülközőt tekertem magam köré.Kislattyogtam a szobámba majd megszárítottam a hajam.Levettem a körém tekert törülközőt majd felszárítottam vele a vizet testemről.Mikor már száraz voltam teljesen a fiókomhoz léptem és kikerestem a kedvenc fekete tangámat majd felvettem.Melltartót nem vettem,mert kilátszana a pántja a ruhából.Ezt követően a ruhát is magamra vettem.Mikor a ruha már rajtam volt visszamentem a fürdőbe a szennyesek közé dobtam a törülközőt,majd bedugtam a hajsimitót és bekapcsoltam,hogy melegedjen.Még a simitó melegedett addig én a tükörhöz mentem sminkelni.

Mikor a sminkem kész volt visszamentem a simitóhoz majd munkához láttam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor a sminkem kész volt visszamentem a simitóhoz majd munkához láttam.Mikor a hajam minden szála egyenes let kikapcsoltam a simitót és visszamentem a szobámba.Felvettem a kikészített kiegészítőket,majd a kedvenc parfümömből fújtam magamra.Mikor már mindennel kész voltam felvettem tűsarkúmat,vettem az ajándékot majd lementem.

-Elkészültem.-mondtam anyumnak.

-El is késtél.-mondta nevetve.

-Hogy mi?-kérdeztem kikerekedett szemekkel.

-Már fél 10 van.-mondta még mindig nevetve.

-Basszus.Jólvan megyek.Ja és ne várj haza.Kath-nél alszok ma éjjel.Holnap mikor felkelek hazajövök.-mondtam majd nyomtam egy puszit anyum arcára.

-Rendben csak ne csinálj semmi hülyeséget.-mondta és ő is megpuszilt.Ezt követően taxit hívtam.Taxival egy-kettő ott voltam.Mikor beléptem a klubba mindenki rám nézett aki ott volt.Nem törődtem a tekintetekkel,odaléptem Natihoz majd átnyujtottam neki az ajándékot majd megpusziltam arca mindkét felét.Ezt követően felhívtam Kath-et,hogy kérdezzem meg mikor jön.Kimentem az ajtóba mert bent túl hangos volt a zene.Kath azt mondta 5 perc és itt lesz.Letettem a telefont majd rágyujtottam egy cigire.Mire elszívtam Kath is megérkezett.Bementünk majd helyet foglaltunk egy asztalnál.Odajött Nati és megkérdezte mit iszunk.Kath is és én is vodkát kértünk,de én mondtam,hogy az enyémet ne keverje semmivel,kivéve ha az a valami pia lesz és nem üdítő.Mikor Nati meghozta a piát letette elénk majd elment egy sráchoz aki szintén piát kért.Megfogtam poharamat majd a tartalmát számba ürítettem.Kath csak nézte,hogy az enyémből már semmi nem maradt mikor az övéből még csak egy korty hiányzott és az övé még keverve is volt üditővel.

-Mondtam,hogy ma nagyon bebaszok.-mondtam Kathnek nevetve.Kath nem mondott semmit csak nevetett velem.Ezután megint kértem piát Natitól.Most Jack-et kértem.Miután azt is megittam valami likört töltött Nati kérésemre.Ezt követően megint vodkát ittam.Mikor már eléggé szédültnek éreztem magam táncolni indultunk Kath-el.Kissé instabilan álltam ezért Kath végig kellett vigyázzon rám.Hirtelen éreztem,hogy gyomrom tartalma kikivánkozik,szóltam Kathnek és kiszaladtam a teremből.Egy sötét utcába szaladtam be és ott kiadtam ami kikivánkozott belőlem.Hirtelen egy érintést éreztem vállamon.Nathan.

-Jól vagy?-kérdezte aggódva.

-Már igen-mondtam kicsit kómás fejjel.

-Gondolkoztam és azt akarom kérdezni,hogy nem szeretnéd,hogy több legyen köztünk?-kérdezte félve Nati.

-Nem akarom,hogy tönkremenjen a barátságunk.-mondtam remegő hangon.

-Akkor legalább barátság extrákkal?-kérdezte kiskutya szemekkel.

-Nathan.Nem hiszem,hogy jó ötlet lenne.Főleg,ha most azt mondanám igen,holnap meg mikor kijózanodok megbánnám.-mondtam félve.

-Rendben.Megértem.De most gyere be mert elég hűvös van.-mondta majd karon ragadott és visszavitt a terembe.Mikor bementem tovább folytattam a vedelést.Éjfélkor még egyszer kimentem hányni.Mikor visszajöttem kicsit jobban éreztem magam.Táncoltam Kath-el mikor hirtelen az ajtó fele néztem.A szívem kihagyott pár percre.Teljesen lesápadtam.Nem hiszem el.Ez nem valóság.Vagy csak túl sokat ittam.


Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now