Reggel kipihenten és boldogan keltem fel.Sugárzott rólam a boldogság.Kipattantam ágyamból és beszambáztam a fürdőbe.Egy-kettő elvégeztem reggeli rutinomat majd a szekrényemben kotorásztam valami ruhát keresve.Mikor az is megvolt fekólkaptam táskámat lesiettem a lépcsőn,egy puszit nyomtam anyum arcára köszönés képpen majd kisiettem az ajtón.A buszhoz időben odaértem.Útközben Nora-ékkal beszélgettem.Az út kevés ideig tartott mint mindíg.Mielőtt bementünk suliba még bementünk a sulimhoz közel levő kis bárba,elszívtunk egy-egy szál cigit.Ezt követően elmentünk suliba.
A suli unalmas volt.Földrajz órán majdnem elaludtam.Kicsit elbambultam.Ted-re gondoltam miközben az ablakon bámultam ki.Gondolataimból az zökkentett ki,hogy a tanár megállt előttem majd ő is az ablak fele nézett.
-Mi olyan érdekes ott kisasszony?-kérdezte felvolt szemöldökkel.
-Öhm...semi...csak...-hadartam
-Legyen szíves ide figyelni az óra többi részében.
-Rendben.-mondtam megadóan.Nagyon nehéz volt odafigyelni az órán.Nem elég,hogy unalmas ez az óra,de folyton Ted járt a fejemben.Basszus,beleszerettem.Ennek most örüljek,vagy ne?Picsába.
Gondolataimból a csengő hangja zökkentett ki.Felkaptam magamra bőrkabátomat majd az ajtó fele vettem az irányt.A folyosón egy érintést éreztem vállamon.Hátrafordultam és Natival találtam magam szembe.
-Én is jövök cigizni.-mondta mosolyogva.
-Bocsi,hogy nem hívtalak,csak alig vártam már,hogy kijussak a teremből.-mondtam bűnbánó arccal.
-Semmi baj.-mondta Nati mosolyogva.
-S mesélj.Mi lett veled?Csak úgy ragyogsz a boldogságtól.-mondta Nati csillogó szemekkel.-Csak nem szerelmes vagy?
-Háát.Ami azt illeti,de.-mondtam mosolyogva.-És neked köszönhetem,hogy megint boldog vagyok.Ha nem hívtál volna a szülinapodra,sose ismertem volna meg Ted-et.
-Szóval Ted.-mondta gondolkodva,kicsit elkedvetlenedve.
-Igen Ted.Annyira jól érzem magam vele.Újra boldog vagyok és élvezem az életet.-mondtam széles vigyorral a számon.
-Örülök,hogy boldog vagy.-mondta Nati majd megölelt.Viszonoztam az ölelést majd lementünk cigizni.
Utolsó órán nem volt kedvem ülni.Kimentem a kávézóba majd leültem a teraszon levő egyik asztalhoz.Elővettem telefonomat és felléptem Facebookra.Ted nem volt elérhető.De attól még írtam neki,hogy kijöttem suliból és,hogy a kávézóban vagyok.Idő közben megjöttek Nora-ék is.Minden percben lecsekkoltam telefonomat hátha írt,de reggel óta nem volt elérhető.Végül már elvesztettem a reményt.Még volt 5 perc a busz érkezéséig.Kikapcsoltam mobilnetem,majd vállamra vettem táskámat és követtem Nora-ékat a buszmegállóhoz.A busz már ott volt.Beszálltunk majd indultunk is hazafele.Mikor hazaértem ebédeltem aztán felmentem a szobámba.Felléptem facebookra.Írt Ted.
Ted:Bocsi édes aludtam aztán meg volt dolgom.
Válaszoltam neki majd estig beszélgettünk.Annyira hiányzik,pedig csak ma nem láttam,és beszélek vele neten is.Ahhj ez a szerelem.Este későig chateltem Ted-el.Végül elköszöntem tőle és átadtam magam álomvilágomnak.
Egy autópálya szélén sétáltam.Minden csendes volt és nyugodt.A madarak csicseregve szálltak a levegőben.Az ég gyönyörű volt.Hirtelen a távolból egy autót véltem felfedezni.Mikor közelebb jött,láttam,hogy Ted az a matt fekete Lamborghinijével.Megállt előttem.Lehúzta az ablakot majd kihajolt rajta és nézett.
ESTÁS LEYENDO
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)