Kinyitottam szemeimet majd körbenéztem a szobában.A nap erős sugarai zavarták szememet.Éreztem,hogy valaki mozgolódik mellettem az ágyba.Nati.Olyan szokatlan nekem,hogy a legjobb barátommal dugok ráadásul még egy ágyban is alszok vele sex után.Mondjuk már aludtam vele régebben is de akkor csak barátok voltunk és még csak gondolatban sem tettem vele khm...ilyesmiket.Mikor arra gondoltam,hogy milyen jót dugtunk az asztalon a konyhába ,az ágyamba..belepirulok.Nati lassan kinyitotta a szemét majd rám nézett.
-Mióta nézed,hogy alszok?-kérdezte rekedtes hangon.
-Nemrég.-mondtam szimplán.Nati erre nem mondott semmit csak közelebb húzott magához.Csókot nyomott ajkaimra majd felült.Kivett 2 szál cigit az éjjeliszekrényen levő dobozból majd egy szálat átnyújtott nekem.Boldogan elvettem tőle majd meg is gyújtottam.Mélyeket szívtam belőle és gondolkozni kezdtem.Eszembe jutott Ted.Tekintetem elhomályosodott majd egy könnycsepp gördült le arcomon.Mikor láttam,hogy Nati figyel egyből elfordítottam a fejem s gyorsan letöröltem azt a kósza könnycseppet.Reméltem megúszom a kérdéseket.De tévedtem.
-Mi a baj Bell?-kérdezte aggódva.
-Semmi...csak gondolkoztam..-mondtam egy mosolyt magamra eröltetve.
-Ha nem akarod,hogy elfenekeljelek csak jó dolgokon gondolkozz.-mondta nevetve majd átölelt és puha csókot lehellt ajkaimra.Viszonoztam a csókot majd lassan becsúsztattam nyelvemet szájába.Nyelvünk vad táncot járt míg végül levegő hiányában elváltunk.
-Később elmegyek hazáig,hogy hozzak pár cuccot még.De sietek vissza.-mondta boldogan.
Oké.-mondtam majd rámosolyogtam.
Miután sikerült felkelni az ágyból becammogtam a fürdőbe majd letusoltam.Nati addig kajált.Mikor végeztem a fürdőbe kimentem a szobámba majd kerestem egy kényelmes ruhát.Csend van a házba.Nem tudom,hogy elment Nati hazáig vagy csak bealudt.Lementem a nappaliba de ott sem volt.Kizárásos alapon csak az maradt,hogy elment hazáig.Felcammogtam a lépcsőn majd egyenesen a szobámba vettem az irányt.Hátravetettem magam az ágyamon és a plafont néztem.Nagyon unalmas itthon egyedül.Csak feküdtem ott az ágyon és agyaltam minden baromságon.Hallottam,hogy nyílik az ajtó,de nem ijedtem meg mert tudtam,hogy csak Natinak van kulcsa rajtam kívül.Na meg anyuméknak de ők most nincsenek a városba.Meghallottam Nati hangját,hogy beszél valakivel.Ki a fasz jött ide Natival?Egy kicsit felemelkedtem előző poziciómból s kiváncsian vártam,hogy lépjen be Nati azzal akit ide hozott hozzám.Hallottam a lépteiket amik egyre közelebbről hallatszodtak majd végül az ajtómban megjelent Nati egy jóképű pasival.Sötét barna haja volt,szinte fekete,széles vigyor,hófehér fogak,tökéletes test.
-Szia Bella.-mondta egy hatalmas mosoly kíséretében a srác Nati mellett.
-Sziasztok.-mondtam kikerekedett szemekkel.
-Bell ő itt a haverom Victor.-mondta Nati miközben felém lépkedett.
-Örülök.-mondtam miközben kezemet Victor fele nyújtottam.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)