7.rész

100 2 0
                                    

2 hónap múlva...

Reggel boldogan nyitottam ki a szemem és energiával tele készülődtem,mert tudtam,hogy 10 perc és Connor karjai közt leszek.Mikor kikeltem az ágyból első utam a mosdóba vitt.Elvégeztem reggeli rutinomat majd a szekrényemhez léptem.A választásom a következő lett:

A választásom a következő lett:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az út elég rövid volt.Mikor odaérkeztünk Ellával bementünk.Anyuék elmentek mert volt valami dolguk.Ry nem sokáig hagyta,hogy a konyhába üljek az ő társaságukba,karomtól fogva megfogott és behúzott Connor szobájába.Connor még aludt és mikor beléptem a szobájába ,azaz beléptünk...nem ébredt fel.Ry rálökött Connorra de ő akkor sem ébredt fel.Ry kiment és én ott maradtam,leültem az ágy szélére és néztem Connort.Olyan jól nézett ki,még így is alvás közben.Tenyereimbe temettem arcomat mikor hirtelen Connor mocorogni kezdett.

-Álmodok,vagy tényleg itt vagy? –kérdezte miközben szemeit dörzsölte.

-Itt vagyok.-feleltem mosolyogva.

-Rég jöttél?

-Nem.Kb 15 perce vagyok nálatok,és 10 perce a szobádba.-Erre már nem felelt Connor csak behúzott maga mellé az ágyba.Mikor én is bekerültem Connor mellé a takaró alá akkor jöttem rá,hogy Connor csak egy szál boxerbe van,ráadásul már khm...elég szűkösen..Gondolataimból Connor szakított ki mikor közelebb húzott magához és megcsókolt.Nyelvünk erotikus táncot járt.Connor merevedése egyre jobban nyomta ágyékomat.Hirtelen zajokat hallottunk a Connor szobája melletti helyiségből mire egyből szétrebbentünk.Connor kinézett és mosolyogva fordult felém.

-Hülye macskák.-mondta már nevetve.

-Basszus megijedtem,hogy anyud vagy esetleg a tesomék azok.

-Ahh nem,csak a macskák csúszkálnak s hozzák ránk a szívbajt.-mondta Connor a nevetéstől majdnem megfulladva.Ezt követően visszabújt mellém az ágyba.Álmos szemekkel ránéztem és azt mondtam neki:

-Nincs kedved aludni?Korán van még és én is álmos vagyok...

-De,aludjunk.-mondta majd ránk húzta a takarót.Már épp elaludtam volna mikor csikizni kezdett.Basszus,basszus,basszus.Utálom ha csikiznek.Hisztérikus nevetésbe kezdtem amin ő nagyon jól szórakozott.

-Connor kérlek hagyd abba.-mondtam még mindig nevetve.

-Csak nem gondoltad,hogy tudsz aludni mellettem?-mondta széles vigyorra húzva száját.

-Háát,igazából csak reméltem,de látom hiába.-modtam nevetve.Connor erre már nem mondott semmit csak megölelt hátulról és kiskifli-nagykifli pózban feküdtünk egy ideig,aztán Connor tapizni kezdett,amit nagyon élveztem.Én is tapizni kezdtem őt.Connor fölém kerekedett majd kőkemény férfiasságát ágyékomnak nyomta mire én egy nyögéssel adtam tudtára,hogy meghal ha abba hagyja amit csinál.Connor egy könnyed mozdulattal lekapta rólam a shortomat a bugyimat pedig félre húzta,a boxerét pedig lentebb tolta magáról és férfiasságát bejáratomnál végigsimította mire egy jóleső nyögés hagyta el ajkaimat.Connor megcsókolt és belém hatolt.Csókunkba nyögtem.Mozogni kezdett bennem.Ahogy Connor gyorsított az ütemen én abban az iramban éreztem közeledni a mennyek kapuját.Connor nevét sikoltozva élveztem el.Nemsokkal ezután Connor kihúzódott belőlem és hasamra engedte ki élvezetét.Az ágy melletti szekrényről lekapott egy pzs-t és letörölte hasamról a fehéres folyadékot.Ezután még feküdtünk kicsit egymás mellett az ágyban majd kimentünk a konyhába.Connor töltött magának egy pohár vizet.

-Kaphatok én is egy kis vizet Connor?-kérdeztem tőle még mindig mosolyogva azon amit az előbb műveltünk szobájában.

-Iszol az én poharamból?-kérdezte kisgyerek vigyorral.

-Persze.-mondtam neki szintén mosolyogva.Kitöltötte nekem a vizet de nem adta a kezembe a poharat hanem ő próbált itatni,amiből az lett,hogy majdnem megfulladtam.

-Te meg akarsz ölni engem?-kérdeztem röhögve.

-Nem,csak szerettelek volna én megitatni.-mondta bűnbáno arcot vágva.Ezt követően leültem a teraszon levő ágyra.Connor 3 percel utánam jött,egy szelet pizzával a kezében.Lehuppant mellém az ágyra.

-Kérsz?-kérdezte miközben logatta előttem a szelet pizzát amibe már bele is harapott.De kedves...Legalább hozott volna egy egész szeletet. Na jó igazából cuki volt :3

-Köszi, de nem kell.-mondtam mosolyogva.

-Nem tudod miről maradsz le.-mondta miközben bezabálta a pizzát.Idő közben anyumék is megjöttek.Connorral még ott áltunk a lépcsőn és csókolóztunk.Connor egy lépcsőfokkal lentebb állt,így kb egyforma magasak voltunk.Connor szorosan magához ölelt és elmélyítette csókunkat.

-Connor,holnap eljössz te utánam suliba?

-Még szép szépségem.-mondta boldogan.Ezt követően csatlakoztam anyumékhoz az autónkba.majd indultunk is haza.Mikor hazaértünk letusoltam ,még beszéltem Connorral aztán kerestem egy ruhát reggelre.Végre utolsó nap a suliból,és 3 hónap vakáció.A ruha választás kb 1 órát tartott,de megérte:A ruhához a hozzá illő telitalpúmat vettem fel.

A ruha választás kb 1 órát tartott,de megérte:A ruhához a hozzá illő telitalpúmat vettem fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután már letudtam a ruha és cipő gondot nyugodtam mehettem aludni.Elköszöntem Connortól,majd feltettem töltőre a telefonomat majd ágyba bújtam s el is aludtam.

Másnap reggel kipihenten és boldogan keltem fel.Kipattantam az ágyból majd a fürdőbe mentem,hogy elvégezzem mindennapi rutinomat.Ezt követően magamra kaptam ruhámat majd egy kis sminket tettem arcomra.A sminkem egy vékony tusvonalból állt és egy halvány barna rúzsból.Mikor mindennel megvoltam elköszöntem anyáéktól majd elindultam a suliba.

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now