12.rész

92 3 0
                                    

Reggel korán felébredtem.Egyszerűen nem volt álmom.Kimentem a fürdőbe,beléptem a tus alá és megengedtem a vizet.A vízcseppek versenyeztek bőrömön,én csak élveztem és közben bámultam magam elé és a tegnapi bulira gondoltam.Miért volt Connor féltékeny?Basszus meg fog ölni egy szép nap...

Kb 3 órát töltöttem el a fürdőben,gondolataim ostromoltak.Nagy nehezen visszatértem a valóságba és kilépkedtem a fürdőből.Kiszedtem szekrényemből egy lenge nyári ruhát majd magamra kaptam.Telefonom leszedtem töltőről,majd ellenőriztem,hogy írt-e valaki.Persze,hogy volt 3 üzenetem.Egy szám.

*:Sziaa.Mizu? :*

*:Az a srác vagyok akinek tegnap leadtad a számod.

*:Heyy :*

3 üzenetet írt még az éjjel.

Én:Szia.Bocsi tegnap bealudtam. :*

Sergio:Ohh semmi baj már azt hittem rosszul írtam be a számod.:*

Én:Háát ezek szerint nem :p :*

Sergio:És mikor láthatlak még? :*

Én:Mikor lenne jó neked?

Sergio:Most azonnal látni akarlak.

Én:Jézusom még korán van J)

Sergio:Na jóóó L akkor este?

Én:Hmm.Lehet J

Sergio:Okéé ^^ <3

Én:Most hagylak később beszélünk. :*

Sergio:Oké.Majd írj szépség. :*

Letettem telefonomat majd kicsit takarítani kezdtem a szobámban.Mikor ezzel végeztem kimentem a gyümölcsös kertünkbe és leültem a hintára.A szél lágyan lengette hajamat ami nagyon jól esett.Egy órát ültem még kint és élveztem a jó időt.A telefonom csengése zavart meg relaxálásomban.Felvettem úgy hogy meg se néztem ki keres.

-Hallgatlak.-mondtam unottan.

-Zavarlak?-szólt bele Sergio aggódó hangon.

-Dehogy.-mondtam egyből.

-Éés mit csinálsz?

-Kint vagyok,épp most készültem bemenni.Te?

-Én rád gondoltam.

-Húúh máris?

-Ahha.

-Hallod szerinten ma este nem tudunk találkozni.Anyumék itthon vannak pár nap s mennek nyaralni.Mikor elmentek jöhetsz hozzám és ülsz ameddig akarsz.-mondtan gondolkodás nélkül.Basszus most tényleg meghívtam magamhoz mikor egyedül leszek?Normális vagyok én?NEM!

-Rendben csak mond mikor jöhetek.

-Hát pénteken utaznak el.Szombaton jöhetsz is.

-Oké.-mondta és szinte láttam magam előtt,hogy mosolyog.

-Most hagylak beszélünk még facen később.

-Oké puszillak Bby.

-Szia.-mondtam majd letettem.Bby?Wow.Kicsit nagyon elsiette.Mondjuk nagyon cuki meg minden.Lehet,hogy Connort is elfeledteti velem.Egy próbát megér.

*

Sergioval minden nap beszélünk szinte egész nap csak a telefonunkon lógunk.Közeledik a találkozás napja.Már 1 hete így megy,hogy egész nap bestélgetünk.Nagyon bejön nekem ez a srác.Ragaszkodni kezdtem hozzá.Connorra egyre kevesebbet gondolok.Sergio teljesen el fogja feledtetni velem.Már nagyon várom,hogy találkozhassak vele és végre megcsókolhassam.Egyik este küldtem neki amolyan idézetes kép félét amin ez állt:"Hogy csináljuk te köszönsz,vagy én megcsókollak?",erre ő azt írta,hogy:Én csókollak meg.Tök cuki volt.Egyre többet kezdtem el érezni iránta.Vagy csak úgy tűnt nekem?

*

Eljött a várva várt nap.Egyedül maradtam otthon.Bementem a fürdőbe és letusoltam.Ezt követően felvettem egy lenge ruhát.Felhívtam Sergiot és mondtam,hogy jöhet.Nem sokára már a kapuban volt.Kiszaladtam és beengedtem.

-Szia.-köszöntöttem mosolyogva.Erre ő közelebb lépett és ajkait ajkaimra tapasztotta.Ajkait lassan csúsztatta enyémen.Nagyon jó volt ahogy csókolt.Kb 10 perc csókolózás után elváltunk.

-Szia.-mondta végül Sergio is mosolyogva.Úgy éreztem olyan vörös vagyok mint egy paradicsom.

-Nem vagy éhes?Esetleg inni kérsz valamit?-kérdeztem tőle rendes szokásom szerint,na meg így is illik.

-Nem.-mondta mosolyogva.Közelebb lépett majd kezét derekamra kulcsolta és megint megcsókolt.Hihetetlen jó érzés volt.Sergio keze felfedező útra indult testemen.Elindultunk a szobám fele.Kinyitottam az ajtót amin szinte beestünk.Sergio lelökött az ágyamra majd fölém mászott.Keze ismét testemet pásztázta.Sergio ruhám aljához nyúlt és meg akart szabadítani a vékony anyagtól,de nem engedtem meg neki.Nem tehetem.Nem adom magam neki elsőre.Sergio láthatóan ideges lett.

-Nem akarsz velem lenni?-kérdezte Sergio.

-Megszerettelek meg minden,de nem akarok még lefeküdni veled.-mondta majd lesütöttem tekintetem.Igaz,hogy már rég nem voltam senkivel sem ágyba,de nem akarom elsietni.Remélem meg fogja érteni Sergio.

-Akkor bazd meg!Connor azt mondta könnyen megfektethetlek majd.-mondta idegesen.

-HOGY MI?-kérdeztem könnyeimet visszatartva.

-Mit gondoltál,hogy kapcsolatot akarok egy ilyen gyerektől mint te?

-Menj el kérlek!-mondtam halkan akadozva.Már nagyon a sírás határán voltam.Hogy lehet annyira szemét Connor is?És Sergio?Azt hittem normális és tényleg bejövök neki.De nem,ő is csak baszni akart mint Connor.

-Ne keress többet.-mondta majd megfordult és elment.Nem hiszem el,én meg kezdtem beleesni.Ekkor már nem tudtam visszatartani,utat engedtem könnyeimnek melyek forrósága marta bőrömet.Hányszor kell mégcsalódjak még végre boldog lehetek?Muszály volt kiadjam magamból.Torkomat egy hangos kiáltás hagyta el miközben egyre több könnyem folyt le arcomon.Nem leszek többet az a naív kislány.Erre megesküszöm...Többet senki sem fog játszadozni velem!

*

Eltelt egy hónap.Azóta anyumék is hazajöttek.Kath mellettem állt és azóta már sokkal jobban vagyok.Pasikról hallani sem akarok.Nem boldog sem vagyok,csak úgy sodródok az árral.Minden a régi lesz,én újra jól leszek és boldog.Megkezdődött a suli is,nemsokára szülinapom.A sulis napok elég jól teltek.Szórakoztam a haverokkal,lejártam szüneteken cigizni Natiékkal.Az üresség már kezdett kitöltődni bennem.Kezdtem egyre felszabadultabb lenni.Sőt már nagyon közel voltam a boldogsághoz.Nemsokára szülinapom,jó bulit csapok majd.A pasik meg mind szopnak sorba.Faszomat se érdekel már.Majd egyszer kapok valakit aki szeretni fog s nem csak kihasználni akar majd.De addig is maradok szingli.Kicsit nehéz,hogy nincs pasim.Esténként nincs kivel ágyba bújni,nincs ki becézgessen meg ilyen cukiságok.De ahh a picsaba is, megleszek mindezek nélkül is.


Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now