Reggel márTed boldog jegyeseként keltem fel.Ted mellettem volt.Mondjuk már nem reggel van,mert reggel értünk haza a bulimról.Pontosabban délután 4 van most.Kikeltem az ágyból majd besétáltam a fürdőbe.Beálltam a tus alá majd megengedtem avizet.4 perc alatt sikerült tökéletes hőmérsékletre állítani a vizet.Hátrahajtott fejjel élveztem hogy a vízcseppek versenyeztek testemen.Hirtelen egy nagy kezet éreztem derekamra fonódni.Nem ijedtem meg.Tudtam,hogy Ted az.Megfodrultam majd karjaimat derekára fontam majd lábujjhegyre állva megcsókoltam.Ted kezével hátamat simogatta majd lentebb csúsztatta fenekemre kezét és most ott simogatott.Egyik kezét felvezette mellemhez majd masszírozni kezdte azt.Jóleső sóhajok hagyták el számat.Kezemet Ted farkára vezettem majd végigsimítottam egész hosszán.Hirtelen mozdulattal letérdeltem Ted elé és végignyaltam egész hosszán.Ted halkan felnyögött mire én bekaptam egész hosszát.Ted hátravetett fejjel élvezte amit csinálok.
Vad tempóban kezdtem szopni majd lelassítottam és egészen kicsúsztattam számból farkát majd ismét végignyaltam egész hosszát.Nem kellett már sok neki így újra bekaptam majd tövig leküldtem torkomon.Nemsokára már éreztem torkomon lefolyni Ted élvezetét.Ted kezét állam alá tette majd felsegített a lábai elől.Hosszúcsókot váltottunk.Ted szorosan ölelt.
Hirtelen mozdulattal felkapott ölébe majd feltapasztott a tusoló falához.Fejét lábaim közé illesztette,végignyalt csiklómon majd combjaimra kezdett csókokat hinteni majd újra áttért lábaim közé nyelvével.Az élvezettől hátravetettem a fejem,hangos nyögések hagyták el számat ami tetszett Tednek.Egyre gyorsabban mozgatta nyelvét testem legérzékenyebb pontján.Az orgazmus hulláma hamar rámtört.Megremegtette egész testemet.Ted lassan letett a földre majd magával szembe állított,karjait szorosan körém fonta és tartott,hogy ne essek le remegő lábaim miatt.
-Szeretlek!-suttogta fülembe.-Én is szeretlek!Vőlegényem.-mondtam mosolyogva neki majd megcsókoltam.-Menjünk le a partra.-mondta vidáman.
-Előbb tusoljunk le.De nincs már túl késő ahoz,hogy lemenjünk a partra?-kérdeztem rápillantva telefonom kijelzőjére.(igen még tusolás közbe is van nálam telefon.Még jó,hogy vízálló)
-Este a legjobb életem.-jött hozzám közelebb majd belepuszilt nyakam hajlatába.
-Akkor siessünk a tusolással.-mondtam majd sampont nyomtam kezemre,amit beledörzsöltem a hajamba.Miután letusoltunk mindketten kimentünk a szobába.Mindketten felöltöztünk majd indulásra készen is álltunk.Lesétáltunk a lépcsőn majd indultam volna a kocsim kulcsáért mikor Ted megszólalt.
-Az M4-emmel megyünk.-kacsintott.
-Nekem jó.De következőre én fogok vezetni.-mondtam finoman beleboxolva vállába.
-Úgy lesz élet.-nyomott csókot számra majd megfogta kezemet és indultunk is a garázsba.
Az út hátralevő részét végig hülyéskedtük.Hamar odaértünk a partra.Ted leparkolta a kocsit majd kivette a csomagtartóból a pokrócot és leterítette a homokba.Kifeküdtünk mindketten a pokrócon és néztük a csillagokat.
-Annyira szeretlek ahány csillagot látsz az égen!-nézett mélyen a szemembe.
-Én annál is jobban!-bújtam közelebb hozzá és megcsókoltam.Ezt követően derekára ültem és mellkasára tettem kezeimet.
-Csak nem azt akarod folytatni amit elkezdtünk a fürdőbe?-kérdezte perverz vigyorral.
-Hmm.És ha igen?-néztem mélyen szemébe kacér pillantással.
-Nincs ellenemre.-mondta majd fordított helyzetünkön.Már én voltam alatta.Hihetetlenül gyors egy pasi be kell vallani.Kezeit bevezette a pólóm alá, melleimre tapasztotta kezét és masszírozni kezdte.Egyiket elengedte majd fejét is bedugta pólóm alá majd szájával rátapadt mellemre a másikat pedig tovább masszírozta.Mellemről tovább haladt nyakamra szájával Ted majd szívni kezdte az érzékeny bőrt.
YOU ARE READING
Az élet szép,élvezd!
RomanceA történet egy lány életéről fog szólni aki sokat csalódott.De megkapja valaha a boldogságot,vagy nem? (+18 részeket tartalmaz,csak saját felelősségre olvasd!)