19.rész

72 4 0
                                    

Az ajtón az a pasi lépett be akit álmomban láttam.Vagy csak én láttam úgy az alkohol miatt?Kath vállamra tette kezét mikor látta,hogy elsápadtam majd megkérdezte jól vagyok-e.Kathre néztem majd bólogattam neki,hogy minden rendben aztán tekintetem újra az ajtó fele szegeztem.A srác eltűnt onnan.Bíztos az előbb is csak halucináltam.Talán megártott a fű,gondoltam magamban,majd ismét kiürítettem agyamat és táncolni kezdtem.Hirtelen éreztem,hogy egy test nekisimul hátamnak.Megfordultam és AZT a jó pasit láttam magam előtt.Felkért táncolni.Kathre néztem.Kath bólintott és láttam,hogy eltátogja,hogy "táncolj vele,túl kell lépj Connoron".Igen csak itt már nem Connorról van szó,hanem,hogy nemrég erről a pasiról álmodtam,most meg itt van és táncolni akar velem.Végül ezzel nem törődve elfogadtam a táncfelkérését.Elfogadtam a felém nyujtott kezet.Miközben táncoltunk a srác végig engem nézett.Kezét szorosabban fonta derekam köré majd a szemembe nézett.Arca közeledett az enyémhez.Becsuktam szemem majd éreztem,hogy ajka az én ajkamra tapadt.Megint bevillant az álomkép,ahogy azt mondja nekem a srác,hogy nemsokára megismerhetjük egymást.Megijedtem és elkaptam fejem,így csak egy szájrapuszi lett csók helyett.Nem néztem utána a srác szemébe.Lehajtottam fejemet vállára majd így táncoltunk tovább.Mikor a zene véget ért a srác elengedett majd elment valahova.Na szép,már itt is hagyott.Még jó,hogy nem engedtem,hogy megcsókoljon.Gondoltam magamban mikor ismét közeledni láttam.Kezében egy poharat tartott.Odalépett hozzám majd a poharat felém nyújtotta.Elfogadtam majd leküldtem torkomon a folyadékot ami teljesen lezsibbasztott.A srác ismét felkért.Elfogadtam.Tánc közben ismét megpróbát megcsókolni,ezúttal hagytam is neki.Nem érdekelt az a hülye álom.Igen kicsit bizarr,de kit érdekel.Egy jóképű srác és ahogy látom engem akar.Beleharaptam also ajkaiba,s mikor elváltak ajkaink szemembe nézett s beharapta alsó ajkát majd ismét megcsókolt.Nagyon sokat táncoltunk már.Lábaimat már alig éreztem.Hirtelen éreztem,hogy a föld kimegy lábaim alól.Becsuktam a szemem mert megijedtem.A következő pillanatban mikor kinyitottam szemem észrevettem,hogy a jóképű srác ölébe vett és forgatott a levegőbe a terem közepén.

A következő pillanatban mikor kinyitottam szemem észrevettem,hogy a jóképű srác ölébe vett és forgatott a levegőbe a terem közepén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor letett újra megcsókolt.Tovább táncoltunk mikor ujjainkat összekulcsolta és a mosdó fele vette az irányt.Nem ellenkeztem,mentem utána.Beléptünk a mosdóba ahol a falnak dőlt és engem közel húzott magához.Csókolóztunk mikor kinyílt az ajtó.Kath volt az.

-Menjünk innen Bell.Rosszat akar.-mondta aggódó tekintettel Kath.

-Nem fogunk baszni,sőt semmi olyant nem csinálok amit ő nem akar.-mondta a srác mire Kath rám nézett én bólintottam majd kiment.Nem akartam elmenni a srác közeléből.Valami nagyon ott tartott mellette.Már az első csókja elvette az eszemet.

Ajkaim újra a srác ajkaira tapadtak.A következő pillanatban már én voltam a falnak nyomva.A hideg csempe érzésére libabőrös lettem.A srác tovább csókolt majd kezét derekamról lentebb vitte fenekemhez,majd felfele melleimhez,mire én megállítottam.Megfogta mindkét kezem és a hátamhoz vezette majd egyik kezével ott tartotta.Megijedtem.Nem tudtam,hogy ezután mit fog csinálni.Féltem,hogy megerőszakol.A következő pillanatban megnyugodtam mikor homlokomra puszit nyomott aztán újra megcsókolt majd elengedte kezemet és a tükörhöz lépett,haját kezdte el igazítani.A tükör fele néztem,rosszullét tört rám mikor megláttam csapzott tükörképem.A srác felém fordult majd megszólalt.

-A végén beléd fogok szeretni.-mondta komolyan majd elindult felém.Ezt követően ujjainkat újra összekulcsolta majd kimentünk a mosdóból.Visszamentünk táncolni.Tánc közben éreztem,hogy valaki kihúzott a srác karjai közül.Kath.Kihúzott a teremből.Megálltunk az ajtóban majd Kath villámokat szóró szemébe néztem.

-Mi a jó istent csinálsz?Mit csinált veled a mosdóba?-kérdezte Kath idegesen.Mindenki ránk nézett aki az ajtóba volt cigizni.

-Felejtek...Amúgy meg nem csinált semmit.Csak csókolóztunk.-mondtam semleges hangon.

-Ajánlom is neki,mert a faszát levágom,ha csinál veled valamit.-mondta még mindig idegesen.De többet már nem mondott,mert megjelent a srác.Kath idegesen beviharzott a terembe.A srác odajött hozzám.A falnak dőlt ahol én csak álltam és bámultam az ajtót amin az imént ment be idegesen barátnőm.A srác magához húzott,betakart kabátjával majd megölelt hátulról(mivel háttal álltam neki).Rágyújtott egy cigire majd megkínált,de nem fogadtam el,mert már amúgy sem voltam valami jó állapotba.Már csak épp egy cigi hiányzott volna.Odajött egyik haverja aki kint állt cigizni majd megszólalt.

-Mit csinálsz ember?-kérdezte nevetve a másik pasi.

-Nem látod?Cigizek.-mondta miközben egy jó nagyot szívott cigijéből.

-A csajra értettem haver.-mondta a másik nevetve.

-Ja,hogy a csajomra gondolsz.-mondta büszkén.

-Csajod?Ne hülyéskedj már.-mondta szakadva a röhögéstől.-Neked nincsen csajod.

-Most lesz.-mondta a srác majd szorosabban ölelt.

-Na persze.-mondta a másik.

-Ismersz,tudod,milyen mikor nekem tetszik egy lány.És nagyon jól csókol.-mondta mosolyogva.Mire a másik röhögve arrébb ment.A srác megfordult összekulcsolta ujjainkat majd bementünk a terembe.Mikor bementünk kért,hogy segítsek levenni kabátját.Segítettem neki majd megvártam még leteszi s visszajön.Egész éjjel vele táncoltam,majd reggel fele Kath jött és szólt,hogy menjünk.Elmentem tőle,hogy felvegyem kabátomat.Majd mielőtt elmentünk odamentem elköszönni tőle.Nem akart elengedni,de végül elengedett(kb fél óra múlva).Elindultunk Kath-el haza.A szám bizsergett,össze-vissza volt harapva.Csak a srácon járt az eszem,de szerintem többet nem fogom látni,se hallani róla.Még a nevét sem tudom.Mikor megérkeztünk Kathez bemetünk a szobájába.Levettünk ruháinkat majd Kath lefeküdt az ő ágyába,én meg a mellette levő ágyba.Egyből elnyomott az álom.És ismét átéltem álmomban a találkozásunkat,ami valós volt.

Az élet szép,élvezd!Where stories live. Discover now