Beraber bir tatile gidiyorsunuz,siz tatildeyken onunla neler yaşarsınız?O nasıl olur?
S.Coups: *Tatilde eğlenceye odaklanmaktan çok size odaklanır.Çoğunlukla romantik olmadığından,tatilde mükemmel bir aşk adamı olur.* Tatildeki özlü sözü ise;
"Sana aşığım sevgilim." olur.Jeonghan: "Şunu sana alayım mı?" "Bunu sevdin mi?" Sürekli böyle sorulara maruz kalırsınız.Tatilde denize girip güneşlenmek yerine,sizinle yeni şeyler almak,alışverişe çıkmak ister.* Yapacağı en büyük hata ise;
Bikininizi yırtmak olur.Joshua: Bu kibar çocuğun tatildeki amacı kirlidir.Kişiliği kibar olsada tatilde tamamiyle gerçek kensini gösterir size.Denize beraber girer,her şeyi aynı anda ve beraber yaparsınız.
Jun: Onunla tatil pek tahmin ettiğiniz gibi geçmezdi.Ne olursa olsun sizi kıskanır,"Bir daha tatile seninle gidenin annesi hamile olsun!" dedirtirdi insana.
Hoshi: Tatilde sürekli kahkaha atardınız.Bir an olsun üzmezdi sizi.Espriler yapardı.Odanıza gelince değişir seksi biri olurdu.Fakat siz yinede dayanamaz gülerdiniz ona.
Wonwoo: Bu emo neler yapardı biliyor musunuz?
Kendisinden beklenildiği gibi,sizi kıskanırdı.Fakat beklenilemeyen şey bunu belli etmeyeceği olurdu.Size hiç bir tepki vermezdi,birkaç hafta da olsa sıkmamak isterdi.Woozi: Tatilde bile iş adamı olurdu.Elindeki besteler ve sözlerle dolaşırdı tüm tatil.Ona engel olsanızda sizi nazik bir dille uyarı yapmaua devam ederdi.
The8: Tüm eğlenceli şeyleri size yaptırırdı.Adrenalin gerektiren korki dolu sporları bile.Tatilde dinlenmek yerine çılgınlar gibi eğlenirdiniz.Yani bedeninizi dinlendirmek yerine kafanızı dinlendirirdi.
DK: Gündüzleri eğlenceyle manyak yapardı sizi fakat geceleri sizi göğsüne çeker,şarkılar söylerdi.O kesinlikle gece gündüz farklı zevkler tattırırdı size.
Mingyu: Ming Ming Ming...
Bu çocukla tatilde kavga etme olasılığınız yüzde binbeşyüzdür.Huyu kururusun bikini düşmanıdır.Lakin gece kendini affettirmesini bilir."Sadece bedeninin başkalarına şov yapmasını istemiyorum.Sadece bana özel olsun istiyorum." derdi.Vernon: Gündüzleri denizden çıktıktan sonra bikini ve şorunuzla el ele sakin yerlerde yürüyüş yapar sohbet ederdiniz.Geceleri biraz seksi şeyler yapardınız.Tatildeki en çok yapacağı şey elinizi tutmak olacaktır.
Seungkwan: Sizi güldürmek için turistlerle konuşurdu saçma salak.Güldüğünüzü görüncede kahkaha atardı.Tatilde ne yüzme ne bir şey isterdi her zamanki gibi güldürmek isterdi sadece.Tatildeki favori mekan; Otel
Dino: Bu makne olgun davranırdı.Erkeksi olurdu tüm tatil.En çok yaptığınız şey,romantik konuşmalar olurdu.Denizde yüzerken sizi kucağına alırdı,internetten gördüğünüz şeyleri yapardınız denizde.
Kaç gün oldu atmadım bilmiyorum..
Başka bir hesaptaydım da.
Bu arada,bir instagram hesabım var;)))
Gidip bakın diye şuraya bırakayım.
@thanatos.bts bu ;)
Birde şu gif konusu var,nasıl yapacağımla ilgili bilgili biri varsa-kafiye yaptım:))- mesaj atsa çook güzel olur.
Unutmadan yapayım
Say the name!SEVENTEEN!