İdeal tip incelemesi:
S.Coups:
İdeal tipi,agresif olabilecek ve çok yiyen biri.Yani o daha çok şu "hafif agresif anaç kadınlar"dan hoşlanıyor.
Onun duygusal biriyle yapabileceğini sanmıyorum.
Duygusala duygusuzu tercih ederdi.
Çok yeme konusunda da,bu endişesiz biri istediğini işaret ediyor olabilir."Kilo alırım." diye deliren birini istemiyor.
Onun için endişesiz,anaç,güçlü biri lazım.
Dışadönük gözüken,içedönük olan biriyle iyi anlaşır.
Jeonghan:
İdeal tipi,albümlerini alan,iyi bir kız.
Bu da demek oluyorki,o destekçi biri istiyor.Albümlerini alsın konserlere gelsin.Ona her zaman sadık ve destekçi olsun istiyor.
Aynı zamanda iyi birini de istiyor.Kesinlikle fesat biriyle yapamaz.
Yarı içedönük biriyle iyi anlaşır.
Joshua:
İdeal tipi nazik biri,muhtemelen kendisi gibi birini istiyor.
Yada,şöyle bir teori uydurdum.
Nazik istiyor ki Josh'ı kırmasın,sevdiklerini kimseyi.Kaba bir kızdan zarar göreceğini düşünüyor olmalı.
İyi huylu,yarı içe dönük birini istiyor.
Woozi:
İdeal tipi dost canlısı,kendisiyle iyi anlaşan bir kız.O katı birini ve yabani birini istemiyor çünkü boyuyla ilgili endişesi var.
Boyundan dolayı oluşan özgüven kaybını önleyen biri istiyor.
Aynı zaman sakin birini de istiyor ki,onunlayken rahat olsun.Sesli biri-Divaboo gibi- onunla asla iyi anlaşamaz.
İçedönük ama özgüvenli biri iyi olur.
Hoshi:
Sarılabileceği ve güzel kokan bir kız istiyor.O kesinlikle öpüp koklaşan,şirin erkek arkadaş tipi.Aynı zaman da-bundan sonrası benim düşüncem- duygusal kişiliğine yorarsak,o kendisi gibi duygusal biri istiyor.
Düşünen biriyle de rahat edebilir.
Kendisinden daha dışa dönük olan bir içe dönük iyi olur.
Wonwoo:
Kendiyle uyumlu bir kız istiyor,bu da demek oluyor ki.Onun gibi gamer bir kız,boş konuşmayan ama aynı zaman da espritüel bir kız.
O rahat ve normalden hoşlanıyor gibi görünüyor,bu yüzden çok abartılı bir kızla yapabileceğini sanmıyorum.
Dışadönük bir kız iyi olabilir.
Junhui:
O doğal görünümlü seksi birini seviyor.O görünüme önem veriyor.Kişilik belirtmediği için kendim inceleyeceğim.
O ağır başlı ve aynı zamanda garip biri.Yani iki zıt özelliklerle görünen ve hisseden biri.Hem garip olup çıldırıyor,hem de ağırbaşlı ve erkeksi oluyor.
O biraz dengesiz olduğundan buna tahammül edecek yumuşak huylu bir kız olmalı.
İçe dönükle de dışadönükle de yapar.
~~~~~~~~
Uyumayan gecekuşlarına özel bu~
Bir kitap düşündüm Seventeen hakkında-AMAN TANRIM ÇOK ŞAŞIRDINIZ-
Kitap şöyle,
Ben hayal et gibi bir şeyler yazacağım fakat,hikayede ipuçları ve olaylar olacak.Siz de çözmeye çalışacaksınız.Her şey tek bölüm olacak.
Ve tüm ipucu bir üyeyle ilgili olacak,bir nevi üyeleri tanıyıp tanımadığınızı göreceksiniz.
İki bölüm yazdım fakat hi özgüvenim yok o kitapla alakalı..
Yayınlamak istiyorum ama okunmasa diye endişelerim var.
Okur musunuz?